سربریدن 2200 جوان عراقی / داعش

779
دسته‌بندی نشده

روایت جدید سردار سلیمانی از وحشی گری داعش در عراق:

سربریدن 2200 جوان عراقی/سوزاندن نوزاد در آغوش مادر/حراج دختران ایزدی

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:داعشیها ۲۲۰۰ نفر از جوانان دانشکده اسپایکر عراق را دست بسته سربریدند و تیرباران کردند و طفل نوزاد را از بغل مادرش جداکرده و جلوی چشم مادر سوزاندند.
تصویر سربریدن 2200 جوان عراقی/سوزاندن نوزاد در آغوش مادر/حراج دختران ایزدی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان دانشگاه سپاه ضمن تبریک انتخاب لباس سبز پاسداری، گفت: انتخاب شغل پاسداری، نشان از بصیرت، تربیت خاص خانوادگی و بلند نظری ویژه شما جوانان است که قابل تقدیس و احترام است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و اذعان دوست و دشمن به روند رو به رشد انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزها، اظهار داشت: عوامل مختلفی در توفیق به این پیروزی‌ها نقش دارند اما بعضی از عوامل، عوامل مادر هستند و نقش اساسی در حصول موفقیت‌ها ایفا می‌کنند، رهبری و ایدئولوژی ملت ایران است که باعث این موفقیت‌ها شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه دانشگاه را توصیه به تقوا کرد و افزود: آنچه که رهبر ایران در آن اصرار می‌کنند و یا از آن پرهیز می‌کنند، برگرفته از حکمت ایشان است که ما آن را نمی‌بینیم، ۵ یا ۱۰ سال بعد به آن خواهیم رسید. آن زمان که حضرت امام به گورباچف گفت که من صدای شکستن استخوان کمونیسم را می‌شنوم، این ناشی از حکمت ایشان بود، صدایی را که با هزاران کیلومتر فاصله از شوروی می‌شنید و گورباچف در دل مسند حکومت شوروی نمی‌شنید. این معنای حکمتی را می‌دهد که برگرفته از تقوای ایشان بود و فقط مختص معصومین اولیای دین نیست بلکه مردم عادی هم می‌توانند حکمت را در زندگی خود جاری سازند، یک خیاط، یک آهنگر و تک تک شما دانشجویان می‌توانید به حکمت برسید اگر تقوا داشته باشید.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به تحولات منطقه و جشنی که برای آزاد سازی موصل برگزار شد، تصریح کرد: در تحولات منطقه، حوادث خیلی سنگینی را برای ما تدارک دیده بودند که همه‌اش هم فقط بخاطر ما و برای نابودی انقلاب اسلامی بود که شکست مفتضحانه‌ای هم متحمل شدند. در سوریه نیز، نظام قانونی سوریه پلی به جبهه مقاومت است، چه در لبنان و چه در فلسطین، هر آدم عاقلی باید درک کند که شکست در این جنگ شکست برای ما محسوب می‌شود که به لطف خدا جبهه مقاومت در این مناطق بر مستکبرین پیروز شده است.

وی ضمن اشاره به تاریخ جنگ‌های مذهبی و اعتقادی در تاریخ، گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، در زمان بربرها و تاتارها، حتی در حمله مغول، تاریخ شاهد این همه خشونت، توحش و سختی نبوده است. ۲۲۰۰ نفر از جوانان دانشکده اسپایکر عراق را دست بسته سربریدند و تیرباران کردند، هزاران زن و دختر ایزدی را بین خودشان به حراج گذاشتند و طفل نوزاد را از بغل مادرش جداکرده و جلوی چشم مادر سوزاندند. در تاریخ همچنین توحشی نداشته‌ایم، این‌ها فتنه‌های بزرگی در برابر ما بود که سربلند از آن بیرون آمدیم و نباید این فتنه‌های بزرگ و خانمان سوز را با سیاست خلط کرد. نباید حرف‌های ناروا از روی ترس زد، ما که در حال رفتن هستیم اما این تاریخ است که این دوره را برای آیندگان شرح خواهد داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ناکام ماندن راهبردهای امریکا و اسرائیل در منطقه، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل خیال می‌کردند که با ایجاد یک جریان، یک ارتش اعتقادی و مذهبی می‌توانند ایران را به زانو در آورند اما نتیجه آن چه شد؟ با ورود علما و مراجع عراق و تشکیل حشد الشعبی، با قدرت اعقادی و مذهبی مردم جلوی داعش گرفته شد و ورود حشدالشعبی به ارتش عراق، ارتش عراق را نیز به یک ارتش حزب الهی تبدیل کرد و توانست بر اعتقادات باطل تکفیری پیروز شده و خلیفه به ناحق نشسته را از موصل اخراج کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *