سرویس جدید اشتراک گذاری عکس گوگل به زودی معرفی می شود

سرویس جدید اشتراک گذاری عکس گوگل به زودی معرفی می شود

Is-This-Google-s-New-Logo-381554-2-710x434

بلومبرگ به تازگی گزارش داده که سرویس اشتراک گذاری جدید گوگل در مورد عکس ها به از سوی این شرکت معرفی خواهد شد.

بر اساس گزارشات بلومبرگ، این سرویس جدید گوگل در مورد اشتراک گذاری عکس و ذخیره سازی آن است و این سرویس جدید به شبکه اجتماعی گوگل پلاس متصل نمی شود.

گفته شده که سرویس جدید گوگل می تواند در کنفرانس I/O گوگل توسط این شرکت معرفی شود. کنفرانسی که به طور سالانه توسط گوگل برگزار می شود و گفته شده که این کنفرانس امسال در تاریخ 28 و 29 می در محل همیشگی خود یعنی سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

نکته جالب توجه که در بالا هم بدان اشاره کردیم این است که گوگل گفته :

سرویس جدید به اشتراک گذاری عکس و ذخیره سازی اپلیکیشن ها برای اولین بار از پلت فرم شبکه اجتماعی این شرکت یعنی گوگل پلاس جدا می شود.

پس باید گفت که با وبسایت جدید اشتراک گذاری تصاویر، کاربران قادر به اشتراک گذاری تصاویر خود در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و توییتر خواهند بود.

گوگل با این کار به دنبال رقابتی جدید در این زمینه است که در آن، کاربران با آزادی عمل بتوانند تصاویر و محتوای ذخیره سازی خود را در همه جا به اشتراک بگذارند.

هرچند که گوگل فعلا به طور دقیق به این موضوع اشاره نکرده، و سخنگوی این شرکت هم در مورد اظهار نظر پیرامون این سرویس جدید امتناع ورزیده، اما بر اساس خبرها و گزارشات، باید منتظر ارائه این سرویس جدید در کنفرانس سالانه گوگل باشیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *