معرفی و آشنایی با سریالهای رمضان 96 +اسامی

ramezan96-series

سریالهای رمضان 96

سریال های رمضان 96 ,سریال های رمضان ۹۶

با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ۹۶ امسال هم رسانه ملی سریال ها و برنامه های متنوعی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است تا مردم بعد از افطار با خانواده هایشان به تماشای این مجموعه ها از طریق تلویزیون بپردازند.

لازم به ذکر است که عوامل ساخت تمام سعی شان را میکنند تا بهترین اثر را ارائه دهند چرا که باکس پخش رمضان مهمترین و پربیینده ترین زمانی است که مردم سریال تماشا می کنند.

امسال شبکه های یک, دو و سه سیما برای این ایام سریال هایی در دست ساخت دارند و شبکه پنج تهران هیچ سریالی نخواهد داشت.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران و موضوع سریالها می پردازیم.

سریال شبکه یک در رمضان 96

سریال های رمضان 96

سریال لبخند رخساره به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از گزینه های پخش شبکه یک در ایام ماه رمضان 1396 می باشد.

داستان سریال قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد.

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

سریالهای رمضان 1396

همچنین سریال پایتخت 5 یکی دیگر از گزینه های پخش شبکه یک در این ایام می باشد که با توجه به نزدیک بودن به این ماه بعید می رسد که این سریال به پخش در این ایام برسد و باید منتظر ماند تا دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

سریال شبکه دو  در رمضان

سریالهای رمضان امسال

سریال سر دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی که این روزها مراحل ساخت خود را در شهر یزد سپری می کند یکی از گزینه ها پخش در ایام رمضان 96 از شبکه 2 می باشد که هنوز سرنوشت آن مشحص نیست.

این سریال روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن دارد.
تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

محمدکاسبی /  فرهاد قائمیان /  اسماعیل محرابی /  برزو ارجمند /  متین‌ ستوده /  جعفر دهقان /  جهانبخش‌ سلطانی / رضا توکلی از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال شبکه سه رمضان 96

سریال های رمضان 96

سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان طبق گفته مسئولین سریال رمضانی شبکه 3 می باشد و با احتمال فراوان در این ایام پخش خواهد شد.

مسعود رایگان,ژاله صامتی (در نقش عالیه), فاطمه گودرزی, علیرضا کمالی,بهناز جعفری,قربان نجفی,احسان امانی,شهاب شادابی,هادی عامل هاشمی,پژمان جمشیدی,ساناز سعیدی ,هدایت هاشمی,داریوش فرهنگ,معصومه قاسمی پور,رامین راستاد,خسرو شهراز,هادی حجازی فر از بازیگران این فیلم هستند.

داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

این مجموعه دارای 27 قسمت می باشد.

سریالهای رمضان 96

سریال پنجری به کارگردانی برزو نیک نژاد که مراحل ساخت خود را سپری می کند از گزینه های پخش در ایام رمضان 96 از شبکه سه می باشد که با توجه به فضای طنز آن و مقارن شدن این ایام با شبهای شهادت بعید می رسد این مجموعه روی آنتن برود.

این سریال دارای فضایی طنز می باشد و داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد و….

یوسف تیموری، حمید لولایی،‌ رضا نیکخواه ، زهره فکور ، مائده طهماسبی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، شهره سلطانی، بهشاد شریفیان,رضا داودنژاد,سولماز غنی و … بازیگران سریال می باشند.

شبکه پنج تهران هیچ سریالی در ایام ماه رمضان 1396 نخواهد داشت.

سریال های رمضان 96

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *