پخش سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه در شبکه سه پس از بانوی عمارت

سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش و خلاصه داستان سریال لحظه گرگ و میش و بازیگران لحظه گرگ و میش و ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه سه سیما در ایران۱۶

سریال لحظه گرگ و میش بعد از اتمام بانوی عمارت در شبکه سوم نماش داده می شود.

سریال تاریخی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که این روزها مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد، قرار است از دی ماه و بعد از پایان سریال بانوی عمارت روی آنتن شبکه سه سیما برود.

همایون اسعدیان اعلام کرد: از چند روز دیگر، پخش سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی آقای عزیزالله حمیدنژاد از شبکه سه شروع می‌شود و پس از آن قرار است سریال «لحظه گرگ و میش» از دی ماه روی آنتن برود.

سریال لحظه گرگ و میش

او یادآور شد که ضبط سریال «لحظه گرگ و میش» حدود ۲۰ روز است که به پایان رسیده و هم اکنون در مراحل پایانی صداگذاری، جلوه‌های ویژه و مونتاژ قرار دارد.

در سریال «لحظه گرگ و میش» که در ژانر اجتماعی سه دهه از تاریخ ـ از سال ۶۰ تاکنون ـ را روایت می‌کند، بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی و … در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند .

این سریال روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر۲۵

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *