سری جدید عکس بازیگران در شبکه‌های اجتماعی 29

سری جدید عکس بازیگران در شبکه‌های اجتماعی 29

 در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری از مطالب سایت ایران16 ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
شروع میکنیم این شماره را با عکس هومن خان برق نورد و مهتاب خانم نصیر پور در نشست خبری نمایش “هامون باز ها “به کارگردانی محمد رحمانیان. مطمئناً مهتاب نصیرپور یکی از چهره های ماندگار تئاتر ایران خواهد بود.

"اخبار,اخبارفرهنگی

عکسی جالب که سیروان خسروی از روز تولدش در آغوش مادرش به اشتراک گذاشت. عکسی به مناسبت روز تولدش.

"اخبار,اخبارفرهنگی

علی جان اذیتش نکن، ناگهان دیدی عطسه کرد و کت سفیدت به فسفریِ شب تاب تغییر رنگ داد!

"اخبار,اخبارفرهنگی

سری خفن عکس بازیگران در شبکه‌های اجتماعی

نازلی خانم رجب‌پور در مقابل درب ورودی ساختمانشان. خیلی هم شیک و اعیانی!

"اخبار,اخبارفرهنگی

حامد زمانی در حاشیه مصاحبه اش با روزنامه جام جم. عکس ها هم احتمالا در فضای سبز میدان 72 نارمک گرفته شده است!

"اخبار,اخبارفرهنگی

سری خفن عکس های لورفته بازیگران در شبکه‌های اجتماعی

نوستالژی بازیِ مهسا کامیابی با پشمک های خیابانی خوشمزه. البته هنوز هم وجود دارند و نوسالژی زنده (!) بشمار می‌روند. مهسا جان مراقب باش به موهایت نچسبند!

"اخبار,اخبارفرهنگی

علی طباطبایی با این عکس از خود در حال جت اسکی سواری به فضای مجازی بازگشت تا هوادارانش را از نگرانیِ ناشی از غیبتش بیرون بیاورد. از همین جا میگوییم هواداران علی طباطبایی نگران نباشند و بگذارند با خیال راحت به زندگی اش برسد. اگر اتفاقی برایش افتاد – خدایی نکرده – در اسرع وقت خبرش را خدمتتان میرسانیم!
"اخبار,اخبارفرهنگی

سعید عزت اللهی در اولین روزهای حضورش در لیگ روسیه. مشخص است سعید جان از حضور کوتاه مدت خود در فوتبال اروپا فقط سلفی های لخت اول صبح را یاد گرفته است. شاید همین موضوع هم باعث دیپورتش به لیگ روسیه شده!

"اخبار,اخبارفرهنگی

شبنم خانم مقدمی در نمایی از فیلم «گس» ساخته کیارش اسدی زاده که بنظر می آید نقش یک خانم معلم شیمی را بر عهده دارند. عزیزانی که خواهان ملاقات با چهره هایی نظیر شبنم مقدمی و صابر ابر هستند میتوانند روز چهارشنبه ساعت 19:00 به پردیس کوروش در غرب تهران بروند.

"اخبار,اخبارفرهنگی

امیر جدیدی با عکسی از خود در حال صحبت کردن با تلفن از فواید و فضایل سفر کردن گفت. احتمالا با تلفن دارد برنامه سفر را میچیند وگرنه عکس ارتباط دیگری نمیتواند با شعر داشته باشد!

"اخبار,اخبارفرهنگی

خوشکل ترین مدل های عکس بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *