سعید طوسی: والله همه سرتا سر دروغ و جعل است/ با صدای آمریکا مصاحبه نکردم

%d8%b3%d8%b9%db%8c%d8%af-%d8%b7%d9%88%d8%b3%db%8c
381
دسته‌بندی نشده

وی در پاسخ به یک کانال تلگرامی حامیان خودش که پرسیده ماجرای مصاحبه شما با صدای آمریکاچه بود؟، گفت: روز سه شنبه دیدم از یک شماره ناشناس به همراه من زنگ زدند. وقتی برداشتم نشناختم. فامیلش را که گفت؛ تازه فهمیدم کیست. به عقلم نرسید همانجا قطع کنم. باید همین کار را می کردم.

وی افزود: بابا خدا می داند در عمرم نه ماهواره داشتیم نه با اینترنت خیلی آشنایی دارم. من چه می دانستم اینها چه شیطنتی دارند. من تا به حال با رسانه های خودمان مثل صدا و سیما و روزنامه ها زیاد مصاحبه کرده ام، این ها زنگ می زنند اجازه ی مصاحبه می گیرند، اگر اجازه دادیم پخش می کنند و اگر اجازه ندهیم پخش نمی کنند. من هم به این آقا گفتم باید مشورت کنم و فعلا مصاحبه نمی کنم. تازه به خیال خودم برای اینکه حساب کار دستش بیاد، گفتم تلفنم کنترل می شود تا زودتر قطع کند! بعد هم که به دوستان گفتم؛ گفتند اصلا مصاحبه با آن ها قانونی نیست. آن وقت موبایلم را خاموش کردم.

آقای طوسی می گوید: یکی از دوستانم گفت اگر می خواهی بدانی آنها چقدر خبیث و رذل هستند، صبرکن ببین همین قدر هم که حرف زدی پخش می کنند و با اون مانور می دهند. خوب من نه پدرم سیاست مدار بوده نه مادرم! وقتی دیدم با آب و تاب نوشتن: مصاحبه سعید طوسی با صدای فلان؛ فهمیدم به کمترین اصول اخلاقی معتقد نیستند. عجیب اینکه حالا دوست و دشمن می گوید چرا با آن ها مصاحبه کردی؟! من که راضی نیستم، مخصوصا از کسانی که این حرف ها را نشر می دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که «دوست دارید در پاسخ به این مکر و حیله آن ها حرفی بزنید؟»، گفته است: و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

منبع: انصاف نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *