پدیده جدید برانکو , ظهور یک ستاره جدید در پرسپولیس

سعید کریمی

سعید کریمی : با پدیده جدید برانکو آشنا شوید ؛ ظهور یک ستاره جدید در پرسپولیس

 سعید کریمی این شانس را دارد که به پدیده جدید پرسپولیس تبدیل شود

 سعید کریمی با توجه به درخشش در اردوی قطر و البته دیدار برابر سپیدرود این شانس را دارد که به پدیده جدید سرخ پوشان تبدیل شود.

پرسپولیس در دیدار حساس برابر سپیدرود که در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد توانست با تک گل سعید کریمی به پیروزی برسد.

تک گل سرخ پوشان را در این دیدار سعید کریمی بازیکن جوان و تازه وارد سرخ پوشان به ثمر رساند؛ بازیکنی که نوید روزهای خوب را برای سرخ پوشان می دهد.

برانکو ایوانکوویچ در این چند سال حضور خود در پرسپولیس نشان داده که خیلی سخت به بازیکنان اعتماد می کند اما اگر به آنها اعتماد کرد در هر حالتی آنها را بازی می دهد و حمایت می کند.

سرمربی کروات سرخ پوشان بازیکنان زیادی را به عنوان پدیده به فوتبال ایران معرفی کرده است از محمد انصاری گرفته تا صادق محرمی و آدام همتی و چند بازیکن دیگر که زیر نظر پروفسور به ستاره های بزرگ تبدیل شدند.

به نظر می رسد که سرخ پوشان زیر نظر برانکو بازهم پدیده لیگ معرفی خواهند کرد و او کسی جز سعید کریمی نیست؛ بازیکنی تیم ملی جوانان و نوجوانان که با نظر برانکو جذب شده است و توانست در دیدار نخستش با پیراهن پرسپولیس هم گلزنی کند.

برانکو نشان داد که اعتماد زیادی به کریمی دارد و او گزینه جدی برای جایگزینی علیپور در خط حمله است. کریمی جوان سرعت و تکنیک بالایی دارد و این همان چیزی است که برانکو می خواهد. او در دیدارهای دوستانه هم از بهترین های تیم سرخ پوش بوده و همین باعث شده تا برانکو اعتماد زیادی به او داشته باشد.

به نظر می رسد که او پدیده پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهد بود البته باید دید که آیا در ترافیک بازیکنی که در تیم سرخ پوش وجود دارد فرصت بازی به بازیکنی مانند کریمی جوان می رسد یا نه.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *