سلام بمبئی در صدر لیست پرفروش ترین فیلم ها: فروش 10 میلیارد و 300 میلیونی

سلام بمبئی در صدر لیست پرفروش ترین فیلم ها

آخرین آمار ها از پر فروش ترین فیلم های امسال

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان سینما تا شامگاه 16 دی ماه اعلام شد.علی سرتیپی مدیر پخش «فیلمیران» از فروش خوب فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی در روزهای نخست نمایش‌اش خبر داد و گفت:

*«هفت ماهگی» در دو روز اول اکرانش در تهران در 16 سالن نمایش، 110 میلیون تومان فروش داشته است.این فیلم در روز اول یعنی چهارشنبه 15 دی ماه؛40 میلیون و روز پنج‌شنبه 16 دی ماه ،70 میلیون فروخته است که مجموع فروشش به 110 میلیون تومان می‌رسد و اکران آن بزودی در شهرستانها آغاز می‌شود.
*مدیر پخش «فیلمیران» از فروش 10 میلیارد و 300 میلیونی فیلم «سلام بمبئی» قربان محمدپور در تهران و شهرستانها خبر داد.

 

سلام بمبئی

سلام بمبئی
*او همچنین فروش «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی را یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و خبر داد که در 11 سینما در تهران و شهرستان اکرانش ادامه دارد.
*فروش «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی،یک میلیارد و 970 هزار تومان بوده است که در یکی،دو روز آینده به مرز 2 میلیارد می‌رسد.این فیلم از سرگروهی برداشته شده است اما اکرانش در برخی سینماهای تهران و شهرستانها ادامه دارد.یتیم خانه ی ایران در 30 سینمای سیار سطح کشور اکران می شود.
*اکران فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی در سینما کوروش در تهران ادامه دارد و 7 سینما در سطح کشور نیز همچنان میزبان اکران این فیلم هستند؛ فیلمی که بیش از 16 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش داشته است.
*داریوش بابائیان مدیر پخش «شکوفا فیلم» نیز فروش فیلم «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد را که در چند تک سانس به نمایش درمی‌ِآید، 6 میلیون اعلام کرد و خبر داد که «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز تا شامگاه 16 دی ماه بیش از 230 میلیون تومان فروش داشته است.
*حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه «فیلم‌سازان» نیز از فروش 760 میلیون تومانی فیلم «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی خبر داد و توضیح داد: این فیلم در 10 سالن سینما در تهران به نمایش درآمده است و اکران آن در 16 سالن در شهرستانها به تازگی آغاز شده است.
*فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی 270 میلیون تومان در 17 سالن تهران فروخته است و در شهرستانها اکرانش به تازگی در 8 سالن آغاز شده است.
این پخش‌کننده درباره‌ی آخرین رقم فروش فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی خبر داد که؛ 320 میلیون تومان در 11 سینما و 10 سالن در شهرستانها فروش داشته است.
سعید خانی نیز آخرین فروش فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی را در 5 هفته نمایش در تهران؛ 710 میلیون تومان اعلام کرد و در شهرستانها نیز با 20 سالن بیش از 275 میلیون تومان فروخت که مجموع فروش آن را به مرز یک میلیارد نزدیک می‌کند.

 

گرد آوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *