آخرین سلفی، دام مرگ شبانه برای یک خانواده

آخرین سلفی، دام مرگ شبانه برای یک خانواده

دام‌های مرگ در جاده ها

شب هنگام خودرو  پرایدی به کانال آب کشاورزی سقوط کرد و اعضای خانواده چهارنفره در اعماق کانال فرو رفتند و همگی به طوردلخراشی جان سپردند.سرنشینان خودرو زن و شوهری جوان و 2 پسر خردسالشان بودند که اجسادشان با گذشت یک شب از این واقعه تلخ توسط نیروهای امدادی از اعماق آب بیرون کشیده شد.

ساعت 8 و 20 دقیقه صبح سه‌شنبه 15 فروردین، اهالی منطقه «لاریم» طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی شهر ساری آنان را در جریان سقوط خودروی پرایدی به داخل آب بند قرار دادند.

امدادگران آتش‌نشانی واورژانس نیز بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و عملیات تجسس را آغاز کردند. آنان دریافتند خودرو پراید سفید در حالی که 4 سرنشین داشت در مسیر حرکت خود به سمت منطقه لاریم ناگهان ازمسیراصلی منحرف شده و به داخل آب بند سقوط کرده است.

پس از بیرون کشیدن خودرو مشخص شد 4 عضو خانواده به نام‌های اصغرو منصوره و دو پسرشان به نام‌های ابولفضل و امیر رضا در کابین خودرو جان باخته‌اند.

بر اساس اظهارات بستگان قربانیان حادثه، اعضای این خانواده هنگام شب و پس ازدید وبازدید‌های نوروزی به سمت لاریم در حرکت بودند اما به طور عجیبی ناپدید شده و کسی از سرنوشت‌شان خبر نداشت.

بستگان این خانواده که با نگرانی به دنبال یافتن ردی ازگمشدگان بودند، وقتی نتوانستند هیچ ردی از آنها بیابند در مسیر حرکت به سمت لاریم، عملیات جست‌و‌جوی شبانه را آغاز کردند تا اینکه سحرگاه روز سه‌شنبه به خودروی مورد نظر رسیدند.

به گفته حسن سیدی، مدیرعامل آتش‌نشانی ساری، شواهد نشان داده که خودرو مورد نظر به سمت چپ منحرف شده و بعد از سقوط به داخل اب بندان، معلق زده و سرنشینانش نیز داخل خودرو محبوس شده بودند. به گفته آشنایان قربانیان، مرد خانواده از کارمندان اداره بهداشت شهرستان جویبار بود.وی اظهارداشت: این جاده به دلیل عرض کم و نداشتن روشنایی به هنگام شب، بسیار خطر آفرین است و بارها باعث بروز اتفاقات ناخوشایندی برای ساکنان منطقه و مسافران شده است.از طرفی علایم راهنمایی و رانندگی در این منطقه نیز بسیار اندک است و به خاطر نداشتن روشنایی برای رانندگان قابل دید نیست.

به گفته وی با وجود اینکه محل سقوط خودروی پراید از حاشیه جاده کمتر از 7 متر فاصله داشت اما به دلیل نبود روشنایی از زمان وقوع حادثه در ساعت 10 و 30 دقیقه شب دوشنبه تا صبح روز بعد کسی متوجه آنها نشده و چه بسا اگر امکان دید در شب بارانی وجود داشت، امکان زنده ماندن قربانیان حادثه وجود داشت.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران نیز دیروز گفت: صبح روز سه‌شنبه در جریان تماس مردمی از این حادثه اطلاع یافتیم و گروهی از امدادگران به محل واقعه رفتند. ولی با گذشت چند ساعت از زمان سقوط خودرو در کانال آب عملیات نجات بی‌فایده بودچراکه همه اعضای خانواده درون خودرو بر اثر خفگی در آب جان باخته بودند

 

دام‌های مرگ در جاده ها

در حاشیه جاده‌های مازندران کانال‌های متعدد و عمیق آب کشاورزی وجود دارد که همگی بی‌حفاظ و روباز هستند و علایم مشخصی هم برای هشدار رهگذران و سرنشینان خودرو‌ها در اطراف این کانال‌ها نصب نشده که شب‌ها خطر آفرین هستند، به‌طوری که تاکنون چندین بار در تاریکی شب خودرو‌های عبوری و ماشین‌آلات کشاورزی در این کانال‌ها سقوط کرده‌اند.سرنشینان پراید مذکور نیز در تاریکی شب وهنگام عبور از جاده متوجه کانال آب نشده و با سقوط خودرو به داخل آن، جان سپرده‌اند بی‌آن‌که فریاد رسی داشته باشند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *