سمیه جیب بر را شناسایی کنید+عکس

سمیه جیب بر را شناسایی کنید+عکس
ساعت 13 روز یازدهم دی ماه  به مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه دروازه دولت اطلاع داده شد که دو تن از مسافران خانم ایستگاه با یکدیگر درگیر شدند.
با حضور مأموران پلیس مترو و انجام تحقیقات اولیه، یکی از دو خانم به مأموران اعلام داشت که محتویات کیفش شامل مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه به شیوه جیب بری، توسط خانمی که با وی درگیر شده مورد سرقت قرار گرفته است.
با توجه به اظهارات این خانم ، مأمورین پلیس مترو با رعایت موازین حقوق شهروندی هر دو خانم را به اتاق پلیس منتقل و در بازرسی از کیف سمیه 35 ساله  موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر شدند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “جیب بری” و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با انتقال متهم به اداره هفدهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بررسی اسناد و مدارک شناسایی کشف شده از کیف متهم اطمینان پیدا کردند که تمامی این اموال به شیوه جیب بری و در داخل ایستگاه های مترو سرقت شده است ؛ همچنین بررسی زن جوان نشان داد که او در سال 1389، در محدوده میدان تجریش و به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و مجددا سال 94 ، در خیابان لشگر به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده است.
در ادامه تحقیقات،سمیه  با طرح ادعای بیگناهی مدعی شد که سرقتی انجام نداده و مدارک کشف شده از وی توسط افراد دیگری در داخل کیفش قرار داده شده است؛ همچنین متهم در ادامه اظهارات متناقض خود مدعی شد که از مبدأ خیابان پیروزی قصد رفتن به منزل یکی از بستگانش در منطقه لویزان را داشته که اشتباها سوار قطار خط 4 مترو شده است.
سمیه جیب بر را شناسایی کنید+عکس
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی  به پرونده و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *