سوژه های داغ خبری از بازیگران و چهره ها

سوژه های داغ خبری از بازیگران و چهره ها

تصویر های اخیر بازیگران و ستاره های ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در گالری تصویر زیر دیدن کنید که از میان محبوب ترین پست ها گزینه شده اند.

 

بدقولی علی اوجی و دیر رسیدن به سر ضبط ویژه برنامه جشن حافظ، بهانه ای مفید برای پریناز ایزدیار بود تا این سلفی را به اشتراک بگذارد. بازیگری که سعی می‌کند تا جایی که ممکن هست تصویر بی علت نگذارد

سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)چه بگوییم محسن جان. یعنی چه می‌توانیم بگوییم؟ جز آرزوی صبر و ابراز همدردی. غم رفتن پدر را فقط غمِ پدر دیده درک می‌کند و لا غیر. تسلیت عرض می‌کنیم خدمت محسن تنابنده و خانواده عزیزش. امیدواریم ما را نیز در غم خود شریک بدانند.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)– چجوری بگیرم داد؟
+ نمیدونم هر جور که دوست داری، فقط کفشام و دور سفیدش حتما توش باشه.
– حله دادا.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)وقتی در حوالی آتلیه، چاه فاضلاب خالی می‌کنند.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)تصویر بانمک گندم کوچولو که با این اپلیکیشن های کذایی برایش تاج و عینک گذاشته اند.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)تصویر آتلیه ای شهره قمر، بازیگر کم کار و جوان سینما که نسبت به فعالیت های هنری اش، تعداد طرفداران او در اینستاگرام خیلی چندان و غیر عادی هست «حدود 2 میلیون» و محبوبیت خاصی دارد. شهره متولد سال 1372 هست، این یعنی وقتی در فیلم “انعکاس” رضا کریمی «سال 1388» در نقش آن خانمِ بالغ نقش بازی کرده بود، تنها 16 سال داشت!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)سمانه پاکدل رفته برای خودش جواهر خریده و ما باید جواهر خریدن ایشان را لایک کنیم.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)سلفی سوگل طهماسبی و مادر عزیزش در حال گشت و گذار در کشور عزیزمان.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)آنا نعمتی بازیگر کهنه کار سینما و تلوییون امروز وارد چهل و یکمین بهار از زندگی اش شده هست که این اتفاق را به ایشان و هوادارانشان تبریک عرض می‌کنیم.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)چه واکنش های شیمیایی ای در ذهن یک خواننده مرد با 120 کیلوگرم وزن رخ می‌دهد که فکر می کند ژولیده پولیده شدنِ وی برای فالوئر هایش موضوع جذابی هست؟
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)با اندیشه فولادوند تمامی غم ها و غصه ها را بشوئید و تمیز کنید. بور نمی‌کند، سفیدک هم باقی نمی‌گذارد. همه ی وقت کیفیت، همه ی وقت اندیشه فولادوند!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)ای کاش سازمان سینمایی هنگام صدور مجوز پخش برای فیلم ها، برای آن ها محدودیت تعداد پخش ویژه میگذاشت تا شاهد بیست بار پخش خصوصی برای یک فیلم نمیشدیم!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)خسرو حیدری از راه دور تولد دخترش روشنا خانم را تبریک گفت و قول داد این نبودن ها را با چک دو میلیاردیِ باشگاه استقلال، جبران کند.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)همنشینی همایون خان اسعدیان و فاطمه خانم معتمد آریا در حاشیه نشست خبری هیئت مدیره منزل سینما. این دو پیسکشوت سینما در کنار چند عزیز دیگر اعضای هیئت مدیره منزل سینما میباشند.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)دیروز تولد ناخدای برحق سینمای کشور ایران، استاد ناصر تقوایی بود. خوشحالیم از این جشن و غمگینیم از این که یک سال دیگر گذشت و یک سال دیگر از سینمای ایشان محروم هستیم. مریم بوبانی با متنی که دیدن می‌کنید تولد جناب تقوایی را تبریک گفته هست.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)با روندی که در پیش گرفته شده اصلا بعید نیست چند روز دیگر کافه ها غذا را در دیگ مسی سرو کنند! یا این که مثلا گوشت و سیب زمینی و سایر مواد نخست را در پلاستیک روی میز بگذارند و بگویند خودتان بروید در منزل طبخ کنید. می‌شود دویست تومن.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون یک رستوران افتتاح کرده و دوستانش را برای افتتاحیه این رستوران دعوت کرده بود که تعدادی از عزیزان را در این مراسم شاهد هستید. پژمان بازغی و همسرش، سمانه پاکدل، مریم خدارحمی، سام نوری و سایر عزیزان.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)باغ فردوس گردیِ بیتا سحرخیز به بهانه پخش خصوصی یک فیلم در گروه هنر و تجربه.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)سلفی سامان احتشامی در کنار آناهیتا درگاهی، سحر دولتشاهی و سایرین پس از تماشای نمایش “سه خواهر” به کارگردانی محمدحسن معجونی.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)اظهارات بی غرض رامبد جوان بی شک قابل دفاع نبود و نیست و عذرخواهی اش بسیار بجا و درست بود، ولی انصافاً تا گذشته از وقوع این قضیه ی فایل صوتی، هیچکس از این بازیگر قدیمی خبر نداشت و کسی اصلا صفر کشکولی را به دلیل نمی آورد. حالا هم استارِ کیوسک شده هست. کلاً به قول مشهور زاده ی افراط و تفریط ایم.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)سلفی مهران رجبی در کنار ناصرخان ملک مطیعی و روزبه نعمت اللهی در حاشیه یک مراسم. ناصر خان احترامت واجب هست، جسارتی نیست و یک نقد کوتاه دارم، خداوکیلی کمی زیادی در هر مراسمی حضور پیدا نمی‌کنید؟!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)پنجره ها رو واکن، طنازو باز نگاه کن.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)عکسی ناب و دیده نشده که جز افسوس و آه چیزی به دنبال ندارد. زنده یاد عباس کیارستمی در آخرین جشن تولد زنده یاد علی حاتمی، دو استاد تکرار نشدنی سینمای کشور ایران. روحشان خوشحال.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)هیچگاه پس از انجام فعالیت های صنعتی و سنتی، موز نخورید. اگر هم خوردید، سعی کنید از اینستاگرام دوری کنید.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)فقط بهرام جان، کمی شعله زیرت را کم کن تا مفید دم بکشی و جا بیافتی.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)مانی رهنما پسر به این بزرگی دارد و تازه فیلش یاد هندوستان کرده؟! عجب!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)وقتی یک آشنا در خیابان می‌بینی و وانمود می‌کنی که ندیدی.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)خاطره بازی رقبای دیروز و رفقای امروز در موسسه کیهان. نیما نکیسا و هادی طباطبایی.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)یکی دیگر سلفی های عجیب آقای ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، پا عریان بر روی چمن های یک فضای سبز در کنار حاج آقا قرائتی و دیگر دوستشان.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)امیرعباس گلاب در کنار رامبد جوان در حاشیه برنامه خندوانه. احتمالاً در شب های آینده امیرعباس در این برنامه اجرا خواهد داشت.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)اکبر عبدی، اسدالله یکتا و ارژنگ امیرفضلی در پشت صحنه نمایش کمدی “مش اکبر و دختران” که این شب ها در فرهنگسرای دزاشیب به اجرا در می‌آید.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)لیلا بلوکات به تماشای کنسرت حامد همایون رفته بود که در پایان این تصویر یادگاری را در کنار هم گرفتند. قیمت بلیط کنسرت های حامد همایون هم مانند بقیه هست؟!
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)اندیشه فولادوند عکسی از خود به اشتراک گذاشته که فقط به درد صفحه حوادث روزنامه های خارجی بعنوان تصویر مقتول می خورد.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)خواهشاً انقدر مخاطبان را با خلاقیت های نابود کننده تان آزار ندهید. ما توانایی هضم و درک این حجم از خلاقیت را نداریم.
سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)در ادامه سریال ماجراهای پژمان جمشیدی باید عرض کنم که هر وقت شکست عشقی خوردید، سعی نکنید سریع جای قبلی را با نخستین نفر پرکنید. شاید فرد اخیر انقدر ها هم که فکر می کنید مورد مناسبی نباشد.

سوژه های خبری داغ از بازیگران و چهره ها (289)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *