آموزش تصویری استفاده از سکرت چت secret chat در تلگرام

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام \ سکرت چت یا چت خصوصی تلگرام، یک ابزار و وسیله مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند پیام های خود را در مکانی کاملا با امنیت برای دیگران ارسال نمایند. همه پیام های ارسالی در سکرت چت برای امنیت بیشتر از end-to-end encryption (رمزنگاری پایان به پایان) استفاده می کنند. این بدین معناست که گیرنده و شمایی که پیام را ارسال می کنید فقط می توانید آن پیام ها را مشاهده کنید و هیچکس نمی تواند این پیام های شما را رمزنگاری کند. در ادامه این مقاله قصد داریم آموزش گام به گام و تصویری استفاده از سکرت چت در تلگرام را به شما ارائه دهیم.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

در سکرت چت، شما نمی توانید پیام های خود را برای دیگران فوروارد کنید. با استفاده از ویژگی self-destruct می توانید یک زمانی را برای خود تنظیم نمایید تا پیام ها پس از آن زمان مشخص شده، حذف شوند. دقت داشته باشید با این کار پیام برای گیرنده نیز حذف خواهد شد. یکی از تفاوت های چت معمولی و این نوع چت این است که شما در سکرت چت نمی توانید پیام های خود را ذخیره نمایید. یعنی فقط برای یک گپ زدن در فضای کاملا خصوصی مناسب می باشد.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

 

برای شروع باید یک صفحه پیام با یکی از مخاطبان خود که می خواهید با او به صورت خصوصی صحبت کنید، ایجاد نمایید. برای این کار به قسمت منو تلگرام در گوشی خود بروید که کافی است روی آیکون سه خط افقی در بالا گوشه سمت چپ کلیک کنید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

گزینه دوم را که عبارت است از New secret chat را انتخاب نمایید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

با انتخاب کردن این گزینه، نوبت به آن می رسد شخص مورد نظر خود را که می خواهید با او این چت را انجام دهید انتخاب کنید.

 

 

یکی از راه های دیگری که می توانید با مخاطبان خود سکرت چت را فعال سازی کنید بدین صورت است که وارد پروفایل آن شخص بشوید و روی تصویر آن کلیک کنید. سپس گزینه سبز رنگ Start Secret Chat را انتخاب نمایید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

در مرحله بعدی این چت برای شما ساخته می شود. در صفحه اصلی آن یک پیام مشاهده خواهید کرد. این پیام در تصویر به شما نشان داده شده است. در واقع مضمون این پیام این می باشد که ویژگی های این نوع چت را به شما بیان کند.

ویژگی های ذکر شده عبارتند از: استفاده از پیام های رمز دار، قرار دادن تایمر برای پاک کردن پیام ها به صورت خودکار و اینکه شما نمی توانید پیام ها را برای افراد دیگر فوروارد کنید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

اکنون روی تصویر فرد مخاطب شما در این چت کلیک کنید. با این کار شما به بخشی دیگر هدایت می شوید که در آن می توانید از ویژگی های سکرت چت استفاده نمایید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

اولین ویژگی ای که می خواهیم به شما معرفی نماییم،  self-destruct Timer می باشد. این ویژگی را برای زمانی می توانید استفاده نمایید که قصد دارید پیام های شما و طرف مقابلتان پس از یک تایم مشخص به صورت خودکار حذف شود. برای فعال سازی روی آن گزینه کلیک کنید و در قسمتی که برای شما باز می شود یک تایم مناسب برای خود انتخاب نمایید.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

یکی از ویژگی های دیگر این چت،Encryption Key می باشد. وقتی روی آن کلیک می کنید، یک صفحه برای شما باز می شود که بیانگر آن می باشد اگر این تصویر و جزییاتی که در این صفحه مشاهده می کنید، با تصویری که فرد مقابل شما در این قسمت دارد یکسان می باشد، چت شما کاملا مخفی و بدون مزاحم می باشد.

روش استفاده از سکرت چت در تلگرام

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *