سگ وحشی صورت زن بینوا را درید + تصاویر +16

حمله-سگ

زخمی شدن هولناک صورت یک زن با دندان های سگ همسایه :

“سیلویا بالی ” 60 ساله برای انجام جراحی اورژانسی به اتاق عمل برده شد تا صورت نابود شده اش که با دندان های سگ وحشی همسایه درمان شود.

حمله سگ به یک زن

جراحت شدید صورت یک زن بعد از حمله سگ

بر اساس گزارش دیلی میل در اثر حمله یک سگ از نژاد آکیتا ژاپنی چهره ی یک زن به شدت مجروح شد . به دلیل قدرت زیاد سگ ، سیلویا قادر به فرار نبود و همینطور توانایی دفع حیوان وحشی را نیز نداشت به همین دلیل دقایقی را در درگیری با سگ به طرز وحشتناکی سپری کرده بود تا اینکه دخترش “لین” برای نجات او فرا رسید و توانست جان مادرش را نجات دهد .

این حادثه زمانی رخ داد که سیلویا بعد از بازگشت از مراسم خاکسپاری یکی از آشنایانش به خانه همسایه اش رفته بود ، بعد از یک گفتگوی کوتاه با خانم همسایه سیلیوا قصد داشت به منزل خودش بازگردد که مقابل درب خانه مورد حمله سگ قرار گرفت . سگ وحشی ابتدا با چنگال هایش و سپس با دندان ها به صورت او حمله ور شد .

با فریادهای ناتوان زن 60 ساله و صداهای وحشتناک سگ بالاخره دختر سیلیوا برای کمک رسیده و مادرش را از چنگ حیوان وحشی نجات می دهد.

نیروهای اورژانس به سرعت می رسند اما شدت خونریزی و جراحت به قدری شدید بوده است که بلافاصله او را برای جراحی به بیمارستان منتقل می کنند.

تکه تکه شدن گوشت صورت

تکه تکه شدن گوشت صورت زن 60 ساله با دندان های سگ وحشی

پزشکان بعد از درمان موقت صورت زن مجروح با 13 بخیه او را برای جراحی های بعدی اماده می سازند چرا که شدت جراحات به قدری زیاد بوده است که او هم اکنون با یک لوله تغذیه می کند و حتی قادر به حرکت فک و لبهای خود نیست.

سگ وحشی صورت زن بینوا را درید + تصاویر +16

25
منبع : گروه ترجمه نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *