سیاسیون در کدام هیات ها عزاداری کردند؟

186
دسته‌بندی نشده

اخبار,اخبار سیاسی,هیات

قم امسال مقصد عزاداری سیاسیون بود. حجت‌الاسلام آقاتهرانی، که از نزدیکان آیت‌الله مصباح و البته نماینده تهران در مجلس است، در هیأت فاطمیون قم و مصطفی پورمحمدی و آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی هم درهیأت خادم‌الرضا قم دیده شدند.

در تهران هم محمد شریعتمداری در هیأت الزهرا با مداحی عبدالرضا هلالی و منوچهر متکی در هیأت محبان فاطمه با مداحی حدادیان حاضر شدند. سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، هم در مجمع بزرگ رزمندگان بهداری دفاع مقدس و هیأت خیریه امدادگران عاشورا حاضر شد و سخنرانی کرد. قالیباف هم در هیأت ریحانه‌الحسین غرب تهران حضور یافت. محسن رضایی هم در هیأت رایه‌العباس با مداحی محمود کریمی دیده شده است.

در روزهای تاسوعا و عاشورای امسال احمدی‌نژاد بیشتر در همان محله خودشان دیده شد. عکس‌های سلفی نارمک‌نشینان با او در هیأت محبان‌الحسین و دارالشفای نارمک در اینترنت منتشر شد؛ البته ظهر تاسوعا به مسجد ولیعصر‌(عج) چهارراه سیروس و هیأت محبان ولیعصر‌(عج) رفت و ظهر چهارشنبه، هفتم محرم، هم در محمودیه (ولنجک) دیده شد؛ درحالی‌که روح الله حسینیان، مرتضی تمدن، استاندار تهران در دولت احمدی نژاد، و بهمن شریف‌زاده هم در این مراسم حاضر بودند.

اخبار سیاسی – شرق

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *