تصویری از شادی گل ویژه همسر سوسانو در تهران

han-hye-jin-1

شادی گل ویژه همسر سوسانو:

یکی دو سال قبل سریالی کره ای از سیمای ایران به روی آنتن رفت که بازیگرانش از محبوبیت خاصی بین علاقمندان ایرانی برخوردار شدند. یکی از این بازیگران هان های جین(Han Hye-jin) بود که در نقش بانو سوسانو بین ایرانی ها طرفداران خاص خود را پیدا کرد و همواره نیز نامش بر سر زبان هاست.

بازیگری سرشناس در سینما و تلویزیون کره که حالا در آستانه مصاف حساس دو تیم در روز چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 بیشتر از قبل در تیررس اخبار قرار گرفته است.

‘هان های جین’ چندی پیش با یکی از ستاره های سرشناس تیم ملی کره به نام کی سون یئونگ(Ki Sung-yueng) ازدواج کرد. بازیکنی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بسته و نامش بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاد و در حال حاضر نیز فوتبالش را در اروپا ادامه می دهد.

یئونگ که در بازی قبل برابر قطر با زدن گل سوم تیمش شادی گل مخصوصی از خود نشان داد و با دویدن به سمت جایگاه ویژه این گل را به بانو سوسانو که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود، تقدیم کرد در صدر اخبار و رسانه های کره ای قرار گرفت.

نکته جالب در خصوص بانو سوسانو و همسرش به محبوبیتی است که این بازیگر کره ای در میان علاقمندان سریال های تلویزیونی در ایران دارد، نکته ای که از چشم رسانه های این کشور دور نمانده و در آستانه مصاف حساس دو تیم در تهران سوژه خوبی به آنها برای مصاحبه با کاپیتان کره داد.

کی سون یئونگ که در تمام سال های گذشته در شکست های تیمش برابر ایران حضور داشته این بار در گفتگو با خبرگزاری دانگگو کره دست به افشاگری برنامه هایش در تهران زد و مدعی شد اگر در ورزشگاه آزادی بتواند دروازه ایران را باز کند شادی گل دیگری برای همسر محبوبش در بین طرفداران ایرانی از تلویزیون نشان خواهد داد.

یئونگ در این گفتگوی کوتاه با اشاره به شادی گل عجیب برابر قطر گفت: می دانستم همسرم از این گل من به وجد آمده به همین خاطر حرکتی که او خیلی دوست داشت را نشان دادم و الان هم امیدوارم بتوانم در تهران بار دیگر باعث شادی او و طرفداران کره شوم. می خواهم از کشوری که می دانم همسرم طرفداران زیادی دارد با گلزنی و هموار کردن راه برتری تیم کشورم شادی گل ویژه ای برایش بفرستم.»

عکس شادی گل ویژه همسر سوسانو

عکس شادی گل ویژه همسر سوسانو

در این میان سایر رسانه های مطرح کره نیز با پوشش دادن تصاویر حضور بانو سوسانو در رختکن کره بعد از برد برابر قطر و همچنین مراسم بدرقه کاروان کره به سمت تهران از تلاش های او برای بالا بردن روحیه همسر و سایر بازیکنان کره در راه شکست طلسم ناکامی ها برابر رقیب دیرینه خبر دادند.

منبع:shomanews.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *