شاه پهلوی به زودی حاکم ایران می شود!

299
دسته‌بندی نشده
اظهار نظرهای جدید رئیس پلیس دبی که شهرتش را بیش از منصبش، به اظهارات دلقک‌مآبانه‌اش مدیون است، بیش از هر چیز نشان می‌دهد وی به علت فرار نظامیان اماراتی از یمن، تحت فشارهای سنگین روانی قرار گرفته، به گونه‌ای که حتی بازتاب آن در گفته‌هایش نیز قابل مشاهده است.
مشرق:‌ اظهار نظرهای جدید رئیس پلیس دبی که شهرتش را بیش از منصبش، به اظهارات دلقک‌مآبانه‌اش مدیون است، بیش از هر چیز نشان می‌دهد وی به علت فرار نظامیان اماراتی از یمن، تحت فشارهای سنگین روانی قرار گرفته، به گونه‌ای که حتی بازتاب آن در گفته‌هایش نیز قابل مشاهده است.

حتی کسانی که تفریحی به گشت و گذار در سایت‌ های خبری می پردازند، «ضاحی خلفان»، رئیس پلیس دبی را می شناسند، کسی که شهرتش را بخاطر شخصیت «مضحک» و ایراد سخنان «عجیب و غریب» به دست آورده است و این در حالی است که دیگرمقامات اماراتی، همواره تلاش داشته‌اند حداقل در ظاهر، مواضع خود را عاقلانه جلوه دهند.

رئیس پلیس دبی در جدیدترین اظهار نظرهایش ضمن حمله شدیداللحن به جمهوری اسلامی ایران، پیش بینی کرده که نظام جمهوری اسلامی به‌زودی سقوط خواهد کرد!

شاه پهلوی به زودی حاکم ایران می شود!

مشخص نیست چه تحول جدیدی موجب شده تا رئیس پلیس امارات به این نتیجه برسد اما حتما اطلاعات وی از اطلاعات هنری کسینجر که معتقد است ایران به بزرگترین امپراتوری تبدیل شده، موثق‌تر بوده است که با تکیه بر آنها حتی توانسته زمان دقیق این رخداد موهوم را هم پیش‌بینی کند و بگوید که «ظرف سه سال آتی، رضا پهلوی در ایران به قدرت باز خواهد گشت!»

از خلفان سخنان یاوه و مضحک بسیار شنیده بودیم، اما به نظر می رسد، وضعیت سلامت روانی وی، این بار رو به وخامت گذاشته، چون اظهاراتش از قالب و مضمون مضحک، به اراجیف و سپس پرخاشگری سوق پیدا کرده است که آثار آن، بیشتر مشابه آثار داروهای روان‌گردان یا مشروبات الکلی است تا استنتاج عقلانی.

رئیس پلیس دبی در این اظهارات، درحالی از روحیه و معنویات بالای نظامیان اماراتی در یمن سخن گفته است که گویا در جهان دیگری سیر می کند، چون تصور نمی‌رود از مسئولان اماراتی کسی را بتوان یافت که از بازگشت اولین گروه از نظامیان این کشور از کشور یمن و مراسم استقبالی که برای آنها ترتیب داده شده بود، بی‌اطلاع باشد.

خلفان بار دیگر روی سخنانش را جمهوری اسلامی می کند و از ایران به عنوان «همسایه بدی که برای در امان ماندن از شرش باید به خدا پناه برد»، یاد می کند.

وی تصریح کرده است که «ایران همچنان برای کشورهای همجوارش شر و بدی می خواهد، اما بداند که بازتاب این شر و بدی دامانش را خواهد گرفت».

بی شک مهمترین معیارهای خلفان در توصیف ایران به همسایه بد، مبارزه ایران با  تروریسم تکفیری داعشی در عراق و سوریه .. عدم مشارکت در کشتار زنان و کودکان یمنی .. عدم روی گردانی از قضیه فلسطینی و پناه بردن به آغوش رژیم صهیونیستی بوده که در این صورت ایران به «بد» بودن خود افتخار می کند.

یاوه سرایی های خلفان به اینجا ختم نمی شود، بلکه با دادن لحن گستاخانه به آن به نظام ولایت فقیه و ولی فقیه توهین و ولی فقیه را فردی توصیف می کند که از علم و حکمت بهره ای نبرده و نظام ولایت فقیه، نظامی دیکتاتوری مبتنی بر استکبار و استبداد است.

نمی دانیم، اگر در دیدگاه ها و باورهای خلفان ولی فقیه و نظام ولایت فقیه دیکتاتوری و استکبار و استبداد است، نظام های سلطنتی و خاندانی و امیر نشینی جنوب خلیج فارس چه معنا و مفهومی دارند.

خلفان در ادامه خواستار به خدمت گرفتن قاطعیت بیشتر در قبال ایران می شود و در صفحه شخصی اش در تویئتر تویئت می کند که «کشورهای عربی باید به همان اندازه که ایران در کشورشان دخالت می کند، در امور ایران دخالت کنند».

وی مدعی می شود که «اعراب چوب حماقت ملاها را بسیار خورده اند .. براندازی حکومت ملاها فریضه ای واجب است و مردم ایران بخاطر حاکمیت نظام ولایت فقیه خوار و خفیف شده اند».

خلفان در اظهارات خود شیوخ عرب حامی جمهوری اسلامی ایران را هم از قلم نمی اندازد و خطاب به آنها می گوید: کسانی که ادعای خلیجی و عرب بودن می کنید و «شماغ» (دستاری که اعراب خلیج فارس برسر می گذارند) برسر می گذارید و چنین اظهار نظری درباره ایران شما را می‌ رنجاند، بخدا که حتی لیاقت یک ضربه شماغ را هم ندارید.

رئیس پلیس دبی جوان فرهیخته و نخبه ایرانی را قربانی ولایت فقیهی می داند که جیب هایش را پر کرده، اما جیب های ملتش خالی است و ایران را به ایران دوره صفوی تشبیه می کند که 500 سال پیش بر ایران حکومت می کرده است.

این گفته های خلفان که در میان اعراب خلیج فارس به تناقض گویی معروف است، نشان می دهد که در خلفان تحت فشار شدید روحی و روانی قرار دارد، به حدی که این فشارها وی را به هذیان گویی و گستاخی سوق داده است.

تردید نداریم، هنگام توئیت کردن این گفته ها در اوج بحرانی روحی و روانی بوده اید و باور داریم که بر مجنون حرجی نیست، اما به شما توصیه می کنیم، به خاطر خودتان به یک مشاور یا روانپزشک مراجعه کنید، به نظر می‌رسد، اگر روند اظهار نظرهایتان بر همین منوال ادامه یابد، دیگر از خلفان نام و نشانی باقی نخواهد ماند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *