شغل همسر خوش تیپ‎ترین مجری تلویزیون +تصاویر

%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%b3%d9%84%d9%88%da%a9%db%8c-%d8%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1
محمد متولد ۸ اسفند سال ۵۸ است. پدر او سرهنگ نیروی هوایی بوده است. مادرش خانه دار و اراکی است. محمد در حالی که بر سر فیلمبرداری یکی از کارهای برادرش مهدی سلوکی حاضر شده توسط یک نفر برای اجرا انتخاب می شود.  جالب است بدانید که محمد سلوکی ۷ بار در تست اجرا رد می شود تا اینکه بالاخره در این زمینه منتخب می شود.

در بیشتر مواقع ما محمد سلوکی را با تیپ رسمی جلوی دوربین می بینیم و اغلب کت و شلوار به تن می کند. در انتخاب کت و شلوار هم تمایلش به سمت کت و شلوار های سه تکه (به همراه جلیقه است). رنگ های مشکی و طوسی و خاکستری را روی تن او زیاد دیده ایم و این ها دقیقا همان رنگ هایی هستند که مناسب رنگ پوست و چهره زیبای او هستند.

محمد سلوکی در استفاده از اکسسوری ها مهارت خاصی دارد. شاید بیشتر از پایه های تیپ او، اکسسوری هایش توجه ما را جلب می کنند. فریم عینک های زیبایی که به چشم می گذارد با دقت خاصی انتخاب شده اند و مناسب فرم صورت او هستند. در انتخاب ساعت مچی نیز هوشمندانه عمل می کند. در برخی از اجراها ساعت جیبی بند دار نیز در تیپ او مشاهده شده است که کامل کننده تیپ او بوده است.

تیپ پشت دوربین او نیز زیبا و مثال زدنی است. او در عکس ها از اکسسوری های کلاه و عینک آفتابی در پشت دوربین استفاده می کند و همین قضیه باعث شده تا همیشه او را به عنوان فردی خوش تیپ چه در پشت دوربین و چه جلوی دوربین بشناسیم.

از نکات بارز دیگر تیپ محمد سلوکی می توان به مدل موهای مثال زدنیش اشاره کرد که در زمان خود تک و منحصر به فرد بوده اند. مدل ریش و سبیل او کاملا هوشمندانه انتخاب شده اند و نقصی در آن ها مشاهده نمی شود. به دلیل فرم صورتش اکثر مدل های ریش مثل ریش پروفسوری، ته ریش و ریش کوتاه به او می آید.

در انتخاب لباس ها سعی می کند لباس های اندازه تنش انتخاب کند و از رنگ های شاد برای ظاهر شدن جلوی دوربین استفاده می کند.

همسر او صاحب و مدیر کافه است و چند سالی است که با هم ازدواج کرده اند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *