شناخت ستاره های خوش اخلاق هالیوود + عکس

فاقد تصویر شاخص

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید  ، واژه ستاره و سلبریتی معمولاً مترادف های مثبتی به ذهن نمی آورد و اغلب در یک جمله با کلماتی نظیر ریخت و پاش، بی اخلاقی و رفتار بد و ناپسند همراه می شود.

 

متأسفانه باید بگوئیم که بسیاری از ستاره ها و چهره های معروف دنیا با رفتار زشت و اشتباهات خود سعی در جلب توجه مردم و رسانه ها و دوربین ها به سمت خود دارند تا بیشتر در دید عموم باشند و بدین ترتیب برای خود تبلیغات می کنند.

 

ولی در این گرداب شهرت و ثروت، ستاره هایی هم وجود دارند که گویا وجهه اجتماعی خود را نادیده می گیرند و کار خودشان را می کنند و تصور می کنند که قانون برای آنها لازم الاجرا نیست و باید با آنها طور دیگری رفتار شود.

کاترین هایگل، نمونه بارزی از این دست ستاره ها است. کاترین پس از موفقیت چشمگیری که در سریال آناتومی گری بدست آورد، مطمئن بود که حرفه او در صنعت سرگرمی موفق خواهد بود.

 

ولی باید بدانید که هایگل در میان کارگردانان و تهیه کنندگان بسیار بدنام است، زیرا وی رفتار خودپسندانه و طلبکارانه غیرقابل تحملی دارد. شکایت های متعددی از رفتار او در صحنه فیلمبرداری گزارش شده است که شامل داد زدن سر عوامل صحنه، دمدمی مزاجی و رفتار لوس و … می شود. حتی می گویند گاهی او بخاطر اینکه با لباسش مشکل دارد، از تریلر خود خارج نمی شود.

 

بدرفتاری های ستاره ها فقط به این چیزها ختم نمی شود: از رسوایی های اخلاقی و انتشار نوار این رسوایی ها گرفته تا رانندگی در حالت مستی، سوءمصرف مواد مخدر و خشونت با همسر و فرزندان نیز از دیگر زشتی های ستاره هاست که متأسفانه گاهی خبر آنها را می شنویم. ولی نباید بگذاریم که این ستاره های بی اخلاق دید ما را نسبت به ستاره های خوش اخلاق و بافرهنگ خراب کنند.

 

در واقع باید گفت تعدادی از ستاره ها هستند که حتی یک بار هم دست به کارهای خلاف نزده اند و بیشتر سرشان به کار خودشان گرم است. در عین حال این ستاره ها در سایه بی اخلاقی ستاره های دیگر گم می شوند، زیرا بی اخلاقی دیگران معمولاً بیشتر موردتوجه رسانه ها است.

 

در اینجا از آن ستاره های خوش اخلاقی نام می بریم که کمتر در رسانه ها خبرساز می شوند، فقط به این علت که نمی خواهند با بی اخلاقی و رفتار زشت و ناپسند در یادها بمانند یا توجه مردم را به خود جلب کنند!

 

10. ناتالی پورتمن

باید گفت ناتالی واقعاً دختر خوب هالیوود است. پورتمن بازیگری را در سن کمی آغاز کرد و در چندین پروژه بزرگ سینمایی ظاهر شد و در فیلم سینمایی “قوی سیاه” (Black Swan) در کنار میلا کونیس و وینسنت کاسل بازی قوی و خوبی از خود نشان داد.

 

معمولاً در رسانه ها خبر بدمستی او در کافه ها یا بی اخلاقی از او نمی شنویم، و تنها زمانی که او را می بینیم در مراسم فرش قرمز است که بسیار ساده و شیک لباس می پوشد و روی فرش قرمز به زیبایی و وقار تمام حضور می یابد.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس

9. ایزابل لوکاس

ایزابل لوکاس با بازی در سریال استرالیایی Home & Away معروف شد. پس از سالها بازی در این سریال، لوکاس به آمریکا نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری اش را دنبال کند.

 

او در آمریکا به خوبی عمل کرد و در فیلم های سینمایی پرفروش و موفقی همچون Transformers  و در مینی سریال The Pacific به کارگردانی تام هنکس و استیون اسپیلبرگ ظاهر شد. لوکاس را با رفتار سالمش می شناسند، نه با رفتن به پارتی ها و کافه ها و … او اوقات فراغتش را به ترویج و تبلیغ رفاه حیوانات می گذراند.

 

او با سی شپرد مشهور همکاری کرد تا از کشتار نهنگ ها در تایجی ژاپن جلوگیری کرده و نهنگ ها را نجات دهند. می گویند لوکاس زندگی شخصی اش را کاملاً به دور از رسانه ها نگه داشته است.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
8. لیونا لوئیس

لیونا در سال 2008 و با شرکت در ورژن بریتانیایی برنامه X Factor مشهور شد. او که قبلاً کارمند پذیرش هتل بود، ثابت کرد که صدای فوق العاده ای دارد.

 

سایمون کاول مشهور در یکی از اجراهای زنده لیونا گفت که این اجرا یکی از بهترین اجراهای زنده ای بوده که در طول عمرش شاهدش بوده است. لیونا تک آهنگ اول خود با عنوان Bleeding Love را منتشر کرد که در بازار خوب فروخت.

 

این تک آهنگ در ایالات متحده نیز موفق بود که برای یک هنرمند بریتانیایی شروع بینظیری محسوب می شود. از وقتی که لیونا لوئیس مشهور شده و در دید عموم مردم قرار دارد، هیچ خطایی از او سر نزده و زندگی آرامی در خانه زیبایش در کالیفرنیا دارد.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
7. گوئینث پالترو

گوئینث از آن دسته ستاره هایی است که حرف و حدیث درباره او در دنیای سلبریتی ها فراوان است. با آنکه او فیلم های درجه یک زیادی در دست ساخت دارد، ولی او را بیشتر با سبک زندگی اش می شناسند تا با فیلم هایش.

 

گوئینث به خود می بالد که یکی از سالم ترین شیوه های زندگی را در دنیا دارد و این شامل غذای پاک، بیشتر غذای گیاهخواری و رژیم غذایی پر از غذاهای مقوی می شود.

 

این بدان معناست که پالترو چیزهایی که ستاره ها معمولاً می خورند را نمی خورد و غذاها و نوشیدنی های گرانقیمت رستوران ها و نوشیدنی های کافه ها را به هیچ وجه مصرف نمی کند. او برنامه ریزی ورزشی دقیقی دارد و رژیم می گیرد که همه اینها را نیز در وبسایت خود Goop برای علاقمندان منتشر می کند. او همچنین به فرزندانش خیلی اهمیت می دهد و وقت زیادی را به آنها اختصاص می دهد.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
6. ایلایجا وود

ایلایجا زمانی تبدیل به یک بچه ستاره شد که توانست نقشی که هر بازیگری آرزویش را دارد بدست آورد و در سری فیلم های افسانه ای تاریخ سینما، یعنی “ارباب حلقه ها” نقش فرودو بگینز را بازی کند

 

پس از موفقیت عظیم این سه گانه، ایلایجا در اوج جوانی شهرت جهانی را تجربه کرد. علیرغم شهرت و ثروت زیادی که او دارد، باید بگوییم که هرگز دست از پا خطا نکرده و دست کم در رسانه ها رفتار بدی از او ندیده ایم. حتی وقتی او سوژه شوخی اشتون کوچر در برنامه Punk’d شد، کاملاً معقول و باوقار واکنش نشان داد.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
5. تیلور سوئیفت

تیلور در حال حاضر یکی از موفق ترین خوانندگان زن روی کره زمین است. پس از موفقیت اولیه او روی صحنه موسیقی کانتری، تی بیشتر صدایش را روی پاپ تنظیم کرد و از آن زمان تابحال محبوبیت عظیم و ادامه داری دارد. او بیشتر به عنوان یک دختر خوب و خوش رفتار شناخته می شود.

 

خودش بیشتر درباره رابطه اش با خدا و اهمیت زندگی خانوادگی صحبت می کند. هرگز او را در حال مستی، سیگار کشیدن یا انجام فعالیت های غیرقانونی ندیده ایم و این به وجهه خوب و موجه او اضافه می کند.

 

با آنکه سوئیفت بیشتر با چهره ها و ستاره های باکلاس دوست می شود، ولی امروزه او را یکی از بهترین زنان نمونه معرفی می کنند که می تواند الگوی دختران جوان باشد. ترانه های او پر از مفاهیمی همچون اهمیت و ارزش صداقت و پیروی نکردن از الگوی استاندارد زیبایی هستند که این چیزها امروزه پیام های نادری در رسانه ها هستند.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
4. جانی دپ

جانی دپ به دلایلی یکی از خوشنام ترین ستاره های دنیا محسوب می شود، ولی او را بیشتر به خاطر استعدادش در بازیگری و شخصیت و استایل منحصر بفردش می شناسند. دپ یکی از تأثیرگذارترین ستاره ها از لحاظ رفتاری است.

 

او بسیار فروتن و متواضع است و مسائل شخصی اش را رسانه ای نمی کند. در مصاحبه ها درباره زندگی شخصی و خانوادگی اش خیلی کم حرف می زند و ترجیح می دهد درباره پروژه های سینمایی و صنعت فیلمسازی حرف بزند و از تلاش های دست اندرکارانش تشکر و قدردانی کند. این درجه از رعایت حریم خصوصی در هالیوود مسئله ای بسیار نادر است!

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
3. هیلاری داف

هیلاری ستاره سریال تلویزیونی موفق “لیزی مک گوایر” (Lizzie McGuire) بود. او در سن کمی مشهور شد، ولی علیرغم بدست آوردن شهرت و ثروت در تمام این سال ها در مقابل رسانه ها احتیاط و بلوغ کاملی از خودش نشان داده است.

 

او یکی از معدود بچه ستاره هایی بود که وقتی بزرگ شد، با وجود شهرت فراوان خودش را گم نکرد و جوانی اش را مانند ستاره هایی همچون لیندزی لوهان تباه نکرد. او مسیر راست و مستقیم را در پیش گرفت و حالا یک مادر دلسوز برای پسرش، لوکا، است و از زندگی بی سر و صدا و آرامی در لوس آنجلس لذت می برد. وی اخیراً کتابی نیز منتشر کرده است.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس
1. بلیک لایولی

بلیک لایولی با بازی فوق العاده اش در نقش سیرینا واندر وودسن در سریال Gossip Girl که به مدت شش فصل پخش شد و محبوبیت زیادی بین بینندگان یافت، توانست شهرتی جهانی پیدا کند. سیرینا واندر وودسن، دختر پولدار و نازپرورده ای در میان گروهی از دوستانش و همکلاسی هایش بود که با گذشته پرخطایش بالاخره از مدرسه اخراج شد.

 

در دنیای واقعی، لایولی با شخصیتی که در این سریال دارد زمین تا آسمان فرق دارد. او همیشه از الکل و مواد مخدر دور بوده و همیشه از ورود به حلقه مهمانی های ستاره ها خودداری می کند.

 

در مصاحبه ای که وی اخیراً با مجله Vogue داشت گفت که تنها دلیلی که باعث می شود او ساعت چهار صبح بیدار شود پختن کلوچه است. او به تازگی یک وبلاگ سبک زندگی راه اندازی کرده و نامش را Preserve گذاشته است که باعث می شود بینندگان فوراً برای مقایسه آن با وبلاگ سلامت و سبک زندگی گوئینث پالترو کل آن را بررسی و تماشا کنند.

ستاره های خوش اخلاق هالیوود را بشناسید + عکس

 

منبع : ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍PARSNAZ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *