شوخی زشت سریال مشهور آمریکایی با زنده‌یاد ناصر حجازی! + عکس

شوخی زشت سریال مشهور آمریکایی با زنده‌یاد ناصر حجازی! + عکس
شوخی زشت سریال مشهور آمریکایی با زنده‌یاد ناصر حجازی! + عکس
ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال با حضور در سری جدید سریال هوملند مورد توجه رسانه‌های آمریکایی قرار گرفته است! در این سریال پرطرفدار یک تروریست برای ورود به خاک آمریکا خودش را ناصر حجازی معرفی..
ناصر حجازی دروازه‌بان تیم‌ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین و یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال با حضور در سری جدید سریال مشهور «هوملند» مورد توجه رسانه‌های آمریکایی قرار گرفته است! در یکی از قسمت‌های فصل سوم این سریال پرطرفدار یک تروریست برای ورود به خاک آمریکا خودش را ناصر حجازی معرفی می‌کند.

طبق اطلاعات ارائه شده در «هفت صبح» در این قسمت شخصیتی با نام مجید جوادی واد مجموعه شده که هدفش حمله به تشکیلات سازمان امنیت آمریکا است. جوادی در بخشی از نقشه‌اش خودش را ناصر حجازی معرفی می‌کند تا بتواند از طریق نشان دادن خودش به عنوان یک چهره فوتبالی به آمریکایی‌ها ضرر بزند.

به نوشته یکی از سیات‌های انگلیسی زبان مربوط به فوتبال ایران، آنطور که در شرح داستان آمده، جوادی طرفدار استقلال و ناصر حجازی است. گویا در ادامه سریال هم شخصیت اصلی این فرد خرابکار لو می‌رود و همه متوجه می‌شوند که او از نام حجازی استفاده کرده است.

شان تاوب

سایت Washingtonian هم در گزارشی درباره فصل جدید سریال homeland به این نکته اشاره کرده که مجید جوادی با نام ناصر حجازی فعالیت‌های پولشویی‌اش را جلو می‌برد. نقش مجید جوادی را در این سریال را شان تاوب، بازیگر ایرانی-آمریکایی بازی کرده است. به گزارش شبکه ایران  بازی شان تاوب در این نقش در حالی رقم خورده که خود وی در گفتگوهای مطبوعاتی خود همواره از اصلیت ایرانی خود با افتخار یاد کرده ولی بازی او در نقش یک ترویست همنام حجازی بدون شک این گفته ها را زیر سوال می برد! شان تاوب که یهودی است، متولد ایران است اما از دو سالگی به همراه خانواده به منچستر مهاجرت کرده و  این روزها هم در لوس آنجلس زندگی می کند.

آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی در واکنش به داستان این سریال گفته است: این موضوع هم برایم جالب است هم عجیب. به نظرم سازندگان این سریال با ایرانی‌ها مشکل داشته‌اند که از نام پدرم هم استفاده کردند. ما که کاری جز اعتراض در شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانیم انجام دهیم. اما امیدواریم که مسئولان این اقدام سازندگان سریال را محکوم کنند چون فقط بحث پدر من نیست و نام ایران هم مطرح شده است.

گفتنی است استفاده از نام اسطوره فوتبال ایران در این سریال آمریکایی واکنش شدید ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته‌ است. تعدادی از ایرانی‌ها با موضع‌گیری نسبت به این سریال گفته‌اند که آمریکایی‌ها با این کار به یکی از چهره‌های قابل احترام ایران توهین کرده‌اند، هر چند از سریالی که از عوامل یهودی و اسرائیلی استفاده کرده بیش از این انتظار نمی‌رود.

منبع: inn.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *