شورشیان سوریه: ژنرال سلیمانی را شهید کردیم!

سردار سلیمانی؛ شورشیان سوریه: ژنرال سلیمانی را شهید کردیم!
278
دسته‌بندی نشده
سردار سلیمانی شورشیان سوریه: ژنرال سلیمانی را شهید کردیم!
ادعای کذب رسانه صهیونیستی؛
شورشیان سوریه: ژنرال سلیمانی را شهید کردیم!
یک منبع مطلع در سپاه پاسداران در واکنش به این ادعا گفت که دبکا فایل آرزوی خود را به شکل خبر درآورده است!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه اطلاعاتی نظامی رژیم صهیونیستی، دبکا فایل (debka) در خبری مضحک مدعی شد که شورشیان تروریست سوریه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سوریه به شهادت رسانده است!

در این خبر که بصورت فوری نیز در این سایت منتشر شد، آمده است «شورشیان سوری مدعی شدند که بامداد یکشنبه، ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس ایران در حمله‌ای به شرق حلب توسط آنها کشته شد!»

دبکا نحوه به وقوع پیوستن این آرزوی دست نیافتنی را اینگونه بهم می‌بافد «آنها می‌گویند که کاروان حامل وی را پس از رهگیری توسط یک موشک تاو ضد تانک هدف قرار دادند که سه فرمانده دیگر به همراه وی به شهادت رسیدند! این خبر هنوز از سوی هیچ منبعی تایید نشده است.»

 

این پایگاه خبری که همکاری تنگاتنگی با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم اشغالگر قدس دارد، مدعی شد که اگر این خبر تایید شود، مهمترین پیروزی شورشیان تروریست سوریه بحساب خواهد آمد؛ کسانی که غرب با نام کاریکاتوری “مخالفین میانه‌رو” از آنها یاد می‌کند.

 

یک منبع مطلع در سپاه پاسداران با تکذیب این خبر خاطر نشان کرد که بنگاههای سخن پراکنی رژیم صهیونیستی هراز چندگاهی آرزوهای خود را در قالب خبر در رسانه هایشان منتشر می کنند و این ادعا، ادعای جدیدی نیست.

 

البته این اولین بار نیست که چنین اکاذیبی درمورد این سردار رشید انقلاب اسلامی و پاسدار ولایت منتشر می‌شود، بعنوان مثال العربیه درحالی که هنوز چند ماه از آغاز بحران سوریه نگذشته بود بازهم به نقل از منابع صهیونیست از احتمال کشته شدن سردار سلیمانی در دمشق خبر داد!

 

 

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *