شیک‌پوش ترین خانم محجبه ایرانی اینستاگرام؟

شیک‌پوش ترین خانم محجبه ایرانی اینستاگرام؟
886
دسته‌بندی نشده
در اینستالایف به معرفی صفحه‌های پرطرفدار ایرانی می‌پردازیم. نعیمه قدیمی خانم جوان و زیبای ایرانی است که با حجاب کامل و استایل فوق‌العاده توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و صفحه‌ی پرفالووری داشته باشد.

اینستالایف/ شیک‌پوش ترین خانم محجبه ایرانی را می‌شناسید؟

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مقالات «اینستالایف» صفحات جالب وجذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اینستالایف این‌بار به سراغ صفحه نعیمه قدیمی، خانم جوان و خوش‌پوش ایرانی رفته که داشتن حجاب کامل باعث نشده چیزی از شیک‌پوشی‌اش کم شود.در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 

زندگی شخصی و ازدواج زودهنگام

photo_2017-05-09_11-58-54.jpg

نعیمه با نام مخفف نم نم، ۲۷ ساله است. حدود ۹ سال است که ازدواج کرده و در ایتالیا زندگی می‌کند. از کودکی حجاب را به عنوان انتخابی قلبی انتخاب کرده و همیشه برایش مهم بوده که در عین رعایت حجاب، به سبک لباس پوشیدن خود اهمیت بدهد و خوش‌تیپ باشد.

photo_2017-05-09_11-59-12.jpg

این مادر جوان دو پسر به نام‌های عابس و فارِس دارد (عابس یکی از یاران امام حسین(ع) بوده و فارس یکی از القاب امام زمان(عج) است.) که به همراه همسرش علی گیاهی در شهر پادوا ایتالیا زندگی می‌کند.

 

تحصیل در رشته‌ای که عاشق آن است

photo_2017-05-09_11-58-41.jpg

نعیمه در حال تحصیل در رشته‌ی طراحی لباس است و به گفته‌ی خودش تا سال دیگر مدرکش را گرفته و می‌تواند در برندهای مختلف فعالیت کند، اما به  پیشنهاد همسرش تصمیم دارد برند خود را راه‌اندازی کرده تا بتواند به خوش‌پوش‌تر شدن بانوان باحجاب کمک کرده باشد.

 

صفحه اینستاگرامی سرشار از ایده و آموزش

photo_2017-05-09_11-58-59.jpg

او در صفحه‌ی اینستاگرام خود راه‌های مختلف بستن شال و روسری، نکاتی در زمینه‌ی طراحی و استفاده از لباس‌های گوناگون را آموزش داده و با عکس‌هایی که از استایل‌های خود می‌گذارد به بانوان محجبه و دیگران ایده‌هایی برای بهتر لباس پوشیدن می‌دهد.

 

راز خوش‌استایل بودن او

photo_2017-05-09_11-59-05.jpg

این خانم جوان، طرفدار ورزش است و خوب می‌داند لازمه‌ی داشتن استایل زیبا، تناسب اندام است. او و همسرش هردو به ورزش در زندگی خود اهمیت می‌دهند و این مسلما روی پسرانشان بی‌تاثیر نخواهد بود.

نعیمه از اینکه به‌خاطر ظاهرش قضاوت شود دلگیر شده و می‌گوید هر کسی برای پوشش خود و سبک زندگی‌اش حق انتخاب دارد و این پوشش انتخاب قلبی او بوده و از اینکه کامنت‌های توهین‌آمیز بعضی‌ها را می‌خواند متاسف است.

این خانم زیبا و جوان ثابت کرده حجاب نمی‌تواند باعث شود که از علایق خود بگذرد. به امید روزی که به عنوان یک طراح موفق ایرانی شناخته شده و بتواند به اهداف خود در زمینه‌ی مد و حجاب برسد. برای نعیمه قدیمی و خانواده‌اش آرزوی شادکامی داریم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *