صدا و سیما، چهره‌های بازیگران سریال‌های خودش را هم شطرنجی کرد+ فهرست شطرنجی شده‌ها

بازیگران صدا سیما
شانزدهمین جشن حافظ حاشیه‌های بسیاری برای بازیگران شرکت‌کننده در این جشن و برگزارکنندگان در برداشت. تلویزیون در بخش خبری 20:30 که پس از توهین واضح نشریه یا لثارات روی آنتن رفت، گزارشی در این‌باره پخش کرد که در آن چهره برخی هنرمندان به صورت مات پخش شد، نکته اینجاست که اغلب تصاویر مات شده مربوط به بازیگران فعال در رسانه ملی بود!
گزارش منفی بخش خبری 20:30 که بودجه جشن حافظ و دلیل برگزاری آن را پس از شانزده دوره، زیر سوال می‌برد شامل تصاویری از هنرمندان است که به صورت مات پخش می‌شود، با مرور این تصاویر به نظر می‌رسد دقیقا چهره‌هایی در این بخش مات شده‌اند که اخیرا در تلویزیون فعالیت داشته‌اند و رسانه ملی برای تولیداتش از حضور آنها بهره می‌برد.
به ترتیب هنرمندانی که چهره‌شان با این افکت روی آنتن رفته از این قرار است: مرجانه گلچین که از چهره‌های شاخص تلویزیون است و به تازگی در سریال «نفس گرم» ایفای نقش کرده، الیکا عبدالرزاقی که این‌روزها در مجموعه تلویزیونی «دورهمی» حضور دارد به همراه نسرین نصرتی که یکی از بازیگران ثابت مجموعه «پایتخت» است. پس از آن‌ها نیز لیلا اوتادی که به تازگی در سریال «چرخ فلک» ایفای نقش کرده در تصویر ظاهر می‌شود.
آزاده صمدی چهره دیگری است که تصویرش در فرش قرمز جشن حافظ به صورت مات پخش می‌شود، او به تازگی در سریال «پشت بام تهران» حضور یافته، پس از او رضا یزدانی هنرمندی که تقریبا پای ثابت برنامه‌های نوروزی و اعیاد در صداوسیماست، به این صورت نمایش داده می‌شود.
تصاویر بعدی متعلق به حدیث فولادوند همراه همسرش رامبد شکرابی است، فولادوند اخیرا در سریال «معمای شاه» بازی کرده. یکی دیگر از تصاویر متعجب‌کننده این بخش حضور دو بازیگر مرد روی صحنه است که به صورت مات روی آنتن می‌رود، چهره رضا عطاران که سال‌ها در تلویزیون حضور داشته کاملا قابل تشخیص است اما بازیگر کنار دست او دانیال حکیمی است که حضور در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد، دو سریال آخر او «دوردست‌ها» و «آسمان من» هستند.
با توجه به این‌که هنرمندان بسیاری در این جشن حضور داشتند معلوم نیست این بخش خبری به عمد چهره‌های شاخص تلویزیونی را گلچین کرده و به صورت مات نشان داده یا خیر؟ اما به هر ترتیب به نظر می‌رسد شکاف بیشتری میان بازیگران و رسانه ملی در حال شکل‌گیری است که چنین اتفاقاتی بیش از پیش به آن دامن می‌زند.
منبع: آی‌سینما

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *