ضررهای ارضا نشدن در دوران عقد

ضررهای ارضا نشدن در دوران عقد

جسم هر دو وارد میکند و گاهی بخاطر رسیدن به اوج شهوت جنسی مجبور می شود از راههای غیر عقلی و غیر عرفی و غیر طبیعی خود را ارضاء کند.

این هم نوعی آفت برای عضلات جنسی مرد دارد هم برای زن که گاهی در شرایطی منجر به عقیمی زن و یا منجر به یک سری بیماریهای سخت می شود.
برای مطالعه بیشتر به کتابهای پزشکی در ارتباط با اعمال نامشروع و یا نامعقول و غیر طبیعی می توان مراجعه کرد.
تذکر یک نکته
اما یک مطلب را باید متذکر شد که متأسفانه اکنون جامعه به سمتی رفته که اولاً: نمی شود زود ازدواج کرد. ثانیاً: نمی تواد بدون شغل به کسی زن داد. ثالثاً: بدون امکانات و بدون سروسامان دادن اقتصادی به کسی جواب نمی دهند و از این مسائل گریبان گیر جوانان است. و این شرایط حاصل سنتها، شرایط جامعه و … می باشد. به هر دلیلی جوان مجبور است که این دست انداز ها را متأسفانه طی کند و زندگی خود را و حتی خود را در خیلی از این منجالبها رها کند.

این موضوع از باب قانون اَهم و مهم اشکالی ندارد ولی دلیل نمی شود مثل اینکه چون آب نیست نوشابه برای بدن از آب بهتر است! ما استاندارد صد در صد خوشبختی را با نود در صد عوض نمی کنیم.

در عقد گذاردن ناچاری است نه ضرورت. کسی که می خواهد زن بگیرد و ازدواج کند و زندگی تشکیل دهد چه ضرورتی دارد زندگی خود را جدا نگه دارد در واقع نه زندگی است و نه زن داری و نه همسر داری. ولی اسماً هر دو است. این یعنی ضدّ و نقیض- اگر ضدّ و نقیض نباشد اشکالی ندارد.
منبع: بیتوت

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *