طراح لباس مانتو های سارا منجزی چه کسی است؟

sara_mojezipour-faramarz-farmani_02
325
دسته‌بندی نشده

طراح لباس سارا منجزی

فرامرز فرمانی زاده اسپند ماه 1353 تهران فارغ التحصیل رشته الکترونیک دانشگاه تهران مرکز است ، وی در دوره تحصیل به واسطه برادر بزرگتر و همکاری که با ایشان داشتن به فعالیت متمرکز در این زمینه علاقه مند شد و تصمیم به تحصیل در رشته طراحی و دوخت گرفتند و با شرکت در دوره های پودمانی Fashion week  در سال 2010 دبی و ایتالیا و ترکیه ، دوره های مدیریت برندینگ و بازار یابی صنعت پوشاک و سالها تجربه عملی در کنار استادان ماهر در رشته طراحی و دوخت به رویای خود جامه عمل پوشانیدند و با سعی و تلاش و مطالعه موفق به کسب طراح لباس برگزیده اولین نمایشگاه مد و لباس از کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1390 و در سال 1392  به عنوان عضو تیم برگزاری نشست های تخصصی مد و لباس و طراحی لباس برای چهره های برتر حضور موثر داشته اند .

در حوزه حرفه پوشاک دید و الویت ما را نظر مخاطب تامین می کند .مصرف کننده به زعم ما بهترین هارا می جوید و می خواهد در انتخابش احساس رضایت 100% داشته باشد .برای رساندن مخاطب به این درجه از رضایت نیاز به داشتن تیم متعهد و منسجم و خلاق و هوشمند و به روز و با انگیزه می باشد که هر فرد در مقام تعریف شده ی خویش به بهترین وجه موجبات رضایت مخاطب را فراهم سازد .هدایت این مجموعه نیازمند به راهنمایی آگاه به اصول و قواعد کلاسیک و مدرن دوخت با برش ،طراحی و فضاهای زیبایی شناختی جامعه ای که مخاطب خاص و عام را در خود جای دارد. لذا فرامرز فرمانی با مطالعات گسترده کتبو منابع موجود داخلی و خارجی ،اشراف و لمس دغدغه های بخش تهیه لباس و آرمانهای مخاطب سعی در رساندن مجموعه ی فرامرزفرمانی با برندی به همین نام به سر منزل مقصود را دارد .

سارا منجزی متولد 6 مهر 1361 اهواز بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال 1390 با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است.

 

مدل مانتو سارا منجزی – عکس شماره 1

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 1

 

 

مدل مانتو سارا منجزی – عکس شماره 2

 

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 2

 

 

مدل مانتو سارا منجزی – عکس شماره 3

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 3
منبع : faramarzfarmani.ir / صفحه شخصی سارا منجزی

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *