طرح جدید “لباس کاروان المپیک” همچنان مورد انتقاد + تصاویر

لباس-کاروان-المپیک

طرح جدید لباس کاروان المپیک

طراحی جدید لباس های کاروان المپیک ایران در ریو که حاصل طراحی دیزاینر های ایرانی است که با رنگ سفید نیم انه و آستین های سبز و المانهای سرخ سعی کرده تداعی گر پرچم ایران باشد.

این طرح جدید که نسخه نهائی لباس ایران در افتتاحیه ریوست، با استقبال منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. همان هایی که اعتراض دامنه دارشان باعث رد شدن طرح های قبلی و جایگزینی طرح های جدید شد.

لباس کاروان المپیک

طراحی جدید لباس کاروان المپیک

در چند روز گذشته و پس از تمسخر اتود اولیه لباس کاروان ایران در المپیک، طراح لباس های جدید البسه ای دیگر را در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشته بود که با واکنش مثبت اهالی ورزش و هنر مواجه شده بود اما محصولات جدید شباهت چندانی با آن اتودهاندارد و ساده تر از آنهاست.
در حال حاضر کاربران شبکه های اجتماعی مشغول آنالیز کردن این طراحی تازه هستند. لباس هایی که اگرچه این بار به جای مانکن های پلاستیکی برای نمایششان از احسان روزبهانی بوکسور خوش سیمای تیم ملی و مهسا جاور و عکاسی حرفه ای استفاده شده اما در نهایت باعث جلب رضایت صددرصدی طرفداران ورزش در ایران نمی شود.

 لباس کاروان المپیک ایران

طراحی جدید لباس کاروان المپیک ایران

این موضوع البته چیز عجیبی هم نیست و تا وقتی که کارهای مهمی مثل این با روش های قدیمی و از طریق روابط و ارتباطات افراد نزدیک پیش برود نتیجه مثبت نخواهد بود.
اتفاقات منجر به موج منفی طراحی لباس کاروان المپیک در ایران باید مسئولان را به این نتیجه رسانده باشد که از این به بعد برای کارهای بزرگی مثل این بازتر و شفاف تر عمل کنند و از افراد کاردان تری در این زمینه بهره ببرند.

طرح جدید لباس کاروان المپیک همچنان مورد انتقاد + تصاویر

منبع : ورزش سه

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *