طلاق بازیگر مشهور ثروتمند از شوهرش + عکس

بازیگر زن ثروتمند و معروف از شوهر ورزشکارش جدا شد
طلاق کیلی کریستین کوئوکو ” Kaley Christine Cuoco” خواننده و بازیگر امریکایی و راین سوییتینگ “Ryan Sweeting” تنیس‌باز امریکایی رسما اعلام شد.

ایران ۱۶: 

کیلی کوئوکو و راین سوییتینگ پس از ۲۱ ماه رسما به زندگی مشترک خود خاتمه دادند. این زوج هفته گذشته با توجه به اسناد بدست آمده دادگاه توسط “!E” به طور قانونی از هم جدا شده اند.

بازیگر

تقسیم اموال میان کیلی ۳۰ ساله و رایان ۲۸ ساله تنش بسیاری ایجاد کرده بود. طبق گزارش ها این تنیسور معتقد بوده حمایتی از همسرش دریافت نمی کرده گرچه مبلغ ۱۶۵ هزار دلار در طی دو قسط به وی پرداخت شده بود، اما اعتقاد راین مبنی بر این بوده که همسر سابق اش هنوز حق و حقوق اش را به طور کامل پرداخت نکرده است. ثروت کیلی مبلغی بالغ بر ۷۲ میلیون دلار برآورد شده و در این کشاکش تقسیم اموال توانست خانه های اش را در تارزنا، کالیفرنیا و سنتا باربارا شهری ساحلی در کالیفرنیا حفظ کند.

در سپتامبر ۲۰۱۳ کوئوکو بعد از سه ماه آشنایی به نامزدی رایان سوییتینگ تنیسور حرفه ای درآمد و در نهایت آنها در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۳ طی مراسمی باشکوه و مجلل باهم ازدواج کردند و سپتامبر سال ۲۰۱۵ تصمیم به خاتمه زندگی مشترک شان گرفتند و توضیح بیشتری راجع به این تصمیم ارائه ندادند و از تمام هواداران شان خواستند به احترام حریم خصوصی شان سوالی نپرسند. بازیگر تئوری بیگ بنگ در حال حاضر با فرد جدیدی برای ازدواج آشنا شده است.

منبع : ایران ۱۶ به نقل از  رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *