طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

Adult Article

انزال زودرس در اغلب موارد يك مشكل رواني محسوب مي شود و در آن اندام‌هاي تناسلي فرد اصلا دچار اختلال نيستند. در واقع تصور مي‌شود كساني كه دچار انزال زودرس هستند، در اولين تجربيات جنسي خود براي رسيدن به انزال زودتر به دلايل مختلف فرهنگي و گاهي مذهبي تحت استرس بوده اند و همين تصور و ذهنيت اوليه در طول زندگيشان باعث ايجاد انزال زودرس شده است.

البته آنچه مسلم است ، اين است كه زنان معمولا ديرتر از مردان ارضا مي‌شوند و عدم آگاهي زوجين از چگونگي ايجاد تطابق، زمان طولاني ارضا شدن زوجه و زمان كوتاه‌تر زوج، باعث نمود بيشتر و عذاب آورتر اين مشكل مي‌شود. در حالي كه مي‌توان با يك آموزش درست در اين زمينه از احساس نارضايتي زوجين جلوگيري كرد.

مشكلات رواني كه به اشكال مختلف مي‌توانند باعث ايجاد انزال زودرس شوند زيادند. مثلا اضطراب، هيجان و استرس‌هاي رواني كه فرد در زندگي روزمره خود دچار آنها مي شود در بروز بيماري انزال زودرس نقش مهمي ايفا مي‌كنند.

معمولا اين هيجانات و استرس‌ها باعث مي‌شوند تا فرد در حين نزديكي توانايي خود را در راحتي و تمركز روي رابطه جنسي از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. يكي ديگر از مسايلي كه از طريق ايجاد مشكل رواني باعث بروز انزال زودرس مي‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسي كه فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث مي‌شود تا به صورت ناخودآگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادري هم مصرف برخي داروها مثل بعضي از داروهاي اعصاب باعث بروز انزال زودرس مي‌شود.

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

تاخير دلپذير

براي درمان انزال زودرس بايد ابتدا حجب و حياي كاذب را كنار گذاشت و به روانپزشك مراجعه كرد. روانپزشك بر اساس نتايج بررسي‌هاي كه مي‌كند معمولا دو يا هر سه روش درمان اصلي انزال زودرس را تجويز مي‌كند، يعني: س ك س درماني، دارو درماني و روان درماني.

*روش س ك س درماني چهار مرحله دارد.

در مرحله اول، فعاليت جنسي شروع شده و به صورت معمول ادامه مي‌يابد.

در مرحله دوم، وقتي احساس انزال به فرد دست داد، فعاليت جنسي بايد فورا متوقف شده و بيمار بايد سر‌آلت تناسلي خود را محكم فشار دهد وبراي چند ثانيه نگه دارد تا احساس انزال از بين برود.

در مرحله سوم ، بايد براي حدود2 تا 3دقيقه صبر كرد و سپس دوباره به فعاليت جنسي ادامه داد. اين مراحل بايد تا زماني كه دلخواه زوجين باشد، تكرار شود. انجام اين روش به تدريج باعث طولاني شدن زمان انزال در مرد مي‌شود، البته مي توان به جاي فشار دردناك سر آلت براي 2 تا 3 دقيقه رابطه جنسي را قطع كرد و دو مرتبه شروع كرد.

از استمناء به عنوان عاملي براي کنترل فردي مي توان بهره جست. خودتان را تا مرز انزال تحريک کنيد، در همان لحظه همه چيز را متوقف کرده، از اراده خود استفاده کنيد و اجازه ندهيد که انزال صورت پذيرد! مي بايست اين کار را در نهايت توجه و با بگارگيري کل اراده و تمرکز شخصي خود انجام داد. پروسه ي مذکور را چندين مرتبه باید تکرار کرد.

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

به کمک اين تکنيک مي توانيد از “آستانه ي غير قابل کنترل انزال” خود مطلع شويد. زمانيکه از لحظه ي دقيق اين امر اطلاع پيدا مي کنيد، به راحتي در هنگام برقراري رابطه جنسي مي توانيد تشخيص دهيد که چه وقت در حال رسيدن به اين نقطه هستيد؛ پيرو اين مهم به راحتي مي توانيد در لحظه ي مورد نظر از تحريک بيشتر خود دست بکشيد تا انزال صورت نگرفته و مدت زمان بيشتري به ارتباط ادامه دهيد.

براي به تعويق انداختن خروج مايع مني در اين زمان، فرد بايد براي چند لحظه بدون حرکت باقي بماند تا حس انزال به طور کلي برطرف گردد، پس از سپري شدن اين زمان، وي مجاز مي شود تا روند نرمال ارتباط را از سرگيرد. به منظور کسب آگاهي بيشتر پيرامون کليه ي متدهاي به تعويق انداختن انزال، به خواندن ادامه دهيد.

فنون و ترفندهاي تعويق انزال

درست لحظه اي که حس انزال به شما دست مي دهد، بايد آلت خود را از واژن خارج نموده و براي چند لحظه فشار جنسي موجود بر روي خودتان را کاهش دهيد. اين امر سبب مي شود تا برانگيختگي قدري افت پيدا کند و راحت تر بتوان به ادامه ارتباط جنسی پرداخت.

يکي ديگر از روش هاي حيرت انگيز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرينه است. پرينه (يا ميان دو راه) به حدفاصل ميان بيضه و مقعد اطلاق مي شود. در اين قسمت يک نقطه ويژه وجود دارد که اگر با انگشت به آن فشار وارد شود، مي تواند از انزال جلوگيري بعمل آورد. البته شايد قدري طول بکشد تا جاي دقيق آنرا پيدا کنيد، اما زمانيکه متوجه محل دقيق آن بشويد، مي توان به طور شگفت انگيزي انزال را به تعويق انداخت.

شايد اين شيوه تا حدي در به تعويق انداختن انزال به شما کمک کند، اما هيچ گاه به عنوان بهترين گزينه براي عدم خروج مني تلقي نمي شود.

از شدت برانگيختگي فردي در کل مدت س ک س آگاه باشيد.
البته منظور ما اين نيست که آنقدر ذهن خودتان را درگير اين مسئله کنيد که به طور کلي دچار وسواس فکري شويد. اگر بيش از اندازه به اين موضوع اهميت بدهيد، مزيت لذت بردن از ارتباط جنسي را از دست خواهيد داد؛ اما گاهگاه مي توانيد به ميزان نعوذ و انگيختگي خود توجه کنيد.

با يک تمرين ساده مي توايند کنترل بيشتري بر روي رفتارهاي جنسي خود بدست آوريد. به اين منظور مي توانيد ميزان تحريک فردي خود را به عنوان مثال در يک محدودۀ 1 تا 10 تعريف کنيد. به اين ترتيب که عدد 1 نشانگر پايين ترين ميزان برانگيختگي و عدد 10 بيانگر مرحله ي انزال باشد. پيرو اين شماره گذاري شما هميشه بايد ميزان تحريک فردي خود را روي عددي نگه داريد که پايين تر از مرحله ي غير قابل کنترل باشد. با بکار بستن اين تکنيک ساده هيچ گاه در حين رابطه دچار انزال اجباري نخواهيد شد.

کنترل ماهيچه هاي کجل (ماهيچه هاي پوبوکسيک ،عضله ي عانه اي دنبالچه، ماهيچه هاي جنسی) هيچ اثري بر روي کنترل خروج مني ندارند. تقريباً غير ممکن است که بتوانيد به طور ارادي برروي ماهيچه هاي پوبوکسيک (عضله ي عانه اي دنبالچه) خود کنترل داشته و به هنگام انگيختگي اجازه ندهيد که مني از آن خارج شود. حتي تلاش براي انجان دادن يک چنين کاري هم کل ارتباط جنسي را خراب ميکند.

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

به جاي فرو کردن آلت در واژن آنرا به سمت کليتوریس بفشاريد
براي تحريک کردن هر چه بيشتر شريک جنسي مي توانيد سر آلت تناسلي را به سمت کليتوریس فشار دهيد. اين مورد خانم را به شدت تحريک مي کند. از جمله مزاياي ديگر آن اين است که چون شما آلت خود را به داخل واژن فرو نمي کنيد، بنابراين مي توانيد مدت زمان بيشتري دوام بياوريد. اجازه دهيد که خانم ضربه هاي آرامي را با استفاده از قضيب بر روي آلت تناسلي خود وارد کند.

بسياري از خانم ها از اين کار به عنوان يک پيش نوازي تحريک کننده استقبال خواهند کرد. زمانيکه دخول صورت گرفت به جاي اينکه به سرعت آلت تناسلي خود را داخل و خارج نماييد، بهتر است اجازه دهيد که چند لحظه به همان وضعيت باقي بماند. حساس ترين قسمت آلت تناسلي خانم ها در همان بخش هاي ابتدايي واژن قرار دارد و اگر شما جزء افرادي هستيد که به فروکردن هاي کوتاه بيشتر از عميق گرايش داريد، با اين کار هم مي توانيد لذت بيشتري ببريد و هم مدت زمان ارتباط جنسي را افزايش دهيد.

– بهترين راه اینست که اول خانم ارگاسم (تحریک) شود ؛ آنوقت ديگر مهم نيست که شما چه مدت مي توانيد دوام بياوريد.
يکي از راههاي جلوگيري از انزال زودرس اين است که به خودتان بگوييد که ابتدا بايد شريک جنسي ام را به ارگاسم برسانم. از آنجايي که خانم ها انرژي جنسي شان مانند آقايون پس از تجربه اولين ارگاسم به سرعت افت پيدا نمي کند، پس از اينکه براي مرتبه ي نخست به رضايت رسيدند، باز هم مي توانند نسبت به ادامه ارتباط جنسي از خود تمايل نشان دهند. با به کار گرفتن اين تکنيک علاوه بر بالا بردن مدت زمان ارتباط، يک مرد عاشق پيشه ي بهتر هم جلوه خواهيد کرد!

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

مجدداً ارگاسم شويد
اگر دفعه اول انزال صورت بگيرد، مطمئناً مدت زمان رسيدن به انزال دوم طولاني تر خواهد شد. فقط به جاي اينکه پس از اولين مرتبه، يکدفعه به خواب برويد بايد خودتان را بيدار نگه داشته و مرحله دوم را پس از گذشت مدت کوتاهي شروع کنيد. زماني که براي بار اول ارگاسم مي شويد به بوسيدن و نوازش کردن ادامه دهيد تا هم شما و هم همسرتان دوباره به اندازه کافي تحريک شده و آمادگي انجام رابطه جنسي مجدد را پيدا کنيد.
زمانيکه شما رو قرار ميگيريد و لگن شريک جنسي به سمت بالا متمايل مي گردد، فشار زيادي به آلت وارده شده و انزال تسريع مي يابد.

در عوض زمانيکه خانم رو قرار مي گيرد نه تنها بيشترين لذت را مي برد و از هر زوايه که بخواهد حرکات ريتميک را انجام مي دهد بلکه آلت مرد هم فشار کمتري را متحمل مي شود. اين امر در مورد حالت پهلو به پهلو نيز صدق مي کند. بديهي است که اين شيوه کمک بزرگي به دوام بيشتر شما در حين رابطه جنسي قلمداد مي شود.

به طور کلي بر روي لذت بردن تمرکز کنيد نه اينکه چقدر بيشتر مي توانيد ادامه دهيد!
زمانيکه دائماً به ارگاسم فکر کنيد، بي شک زمان فرارسيدن آن را جلو مي اندازيد. در عوض سعي کنيد به احساسي که در کل بدنتان بوجود مي آيد فکر کنيد. ذهن خود را به سمت لذت فيزيکي، بو و يا منظره ي شريکتان و يا هرچيز ديگري که حس خوبي به شما القا مي کند، منحرف کنيد. فقط به اين امر که هر لحظه امکان دارد انزال شويد فکر نکنيد.

حالت هاي مختلف را امتحان کنيد- برخي از حالت ها هستند که مي توانند به شما در تعويق انزال کمک کنند
در همه حال بايد توجه داشته باشيد که صرف مدت زمان بيشتر تنها با اتکا به پيدا کردن راههاي جديد لذت بردن و يا تغيير حالت هاي مختلف ميسر نخواهد شد. بلکه همه چيز بر مي گردد به نگرش و طرز تفکر شما در طول زمان س ک س. اگر به اين مطلب که مي توانيد از انزال زودرس خود جلوگيري نماييد خوش بين باشيد، آنوقت کنترل بيشتري بر روي آن پيدا خواهيد کرد.

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی

سعي کنيد مدت زمان پيش نوازي را بالا ببريد. هر چقدر پيش نوازي بيشتر به طول انجامد و ارتباط جنسي روند آرام تري را از آغاز تا اوج در بر داشته باشد، لذت قسمت پاياني نيز دو چندان خواهد شد.
زمانيکه در تخت خواب با شور و اشتياق برخورد ميکنيد و وقتي مدت زمان ارتباط جنسي را به وسيله پيش نوازي افزايش مي دهيد، مي توانيد از منفعت ايجاد صميميت بيشتر نيز بهرمند شويد. آرام و راحت باشيد و توجه خود را بر روي کاري که با هم در حال انجام دادن آن هستيد معطوف کنيد و فقط به س ک س فکر نکنيد. هر چقدر از نظر عصبي فشار بيشتري بر روي خود وارد کنيد، استرس و هيجان بيشتري به شما دست مي دهد و اين امر سبب مي شود که انزال سريع تر از زمان معين انجام پذيرد.

با تمرين و تکرار سعي کنيد آستانه انزال را در خودتان معين کنيد و سپس تلاش کنيد تا بر روي کنترل آن اجحاف کامل پيدا کنيد تا بواسطه ي آن قادر شويد مدت زمان رابطه جنسي را افزايش دهيد. سعي کنيد زمانيکه به آستانه انزال نزديک مي شويد کاري کنيد تا برانگيختگي کمتر شود. هميشه خودتان را پايين تر از حدي نگه داريد که انزال اجباري صورت پذيرد. هرگاه که احساس کرديد در حال نزديک شدن به مرحله ي انزال هستيد، حرکت دادن بدن را متوقف کنيد، چند ثانيه به خود فرصت بدهيد تا آرام شويد و زمانيکه تحريک اندکي کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهيد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *