زن 50 ساله ای بخاطر زیبایی لقب زیبای جادویی دریافت کرد! عکس

3chinese-woman

زن 50 ساله چینی بخاطر ظاهر بسیار جوان و جذابش باعنوان زیبای جادویی شناخته می شود!

زیبای جادویی: زنی که بسیار جوان تر از سن واقعی اش می باشد

خانم شو مین 50 ساله اهل چین با وجود پوست شفاف، تناسب اندام و شیک پوشی اش، اغلب با خواهر دختر 25 ساله اش اشتباه گرفته می شود.

ظاهرا راز چهره جوان این خانم مراقبت پوست، زمان خواب کافی و ذهن آرام است.

یکی از وب سایت های خبری چینی او را با لقب “زیبای جادویی” نام می برد. این خانم طرفدار گوشواره های پرزرق و برق و کفش های پاشنه بلند است و همیشه دوست دارد در بهترین تیپ خود باشد حال چه مهمانی عصرانه باشد و چه خرید ساده ای از سوپرمارکت. او می گوید بهترین همراه او در خرید، دخترش است و همیشه سلیقه او را در مد و لباس تحسین می کند.

“من و دخترم دوستان بسیار خوبی هستیم. به هیچ وجه هیچ اختلاف سنی بین ما نیست.”

خانم شو چهارسال پیش بازنشسته شد و می گوید در ابتدا کنار آمدن با اوقات فراغت ، برایوی بسیار سخت بوده است. او به گزارشگر محلی گفت: “من دوست ندارم دست از کار بردارم. ترجیح می دهم خود را مشغولکار نگه دارم.

بعد از بازنشستگی وقت زیادی را صرف جستجو در اینترنت و نوشتن خاطرات کردم تا احساس پیری به من دست ندهد. ولی با این حال هنوز هم فکر می کنم از اجتماع جا مانده ام.”
ظاهر بسیار جوان زن 50 ساله

ظاهر بسیار جوان زن 50 ساله

راز چهره جوان این خانم خواب کافی و ذهن آرام و مراقبت های روزمره پوست است ولی به تدریج او روشی را یافت تا دوباره مشغول باشد. خانم شو می گوید خود را با انجام کارهای خانه و رفتن به سالن های زیبایی و آرایشگاه ها مشغول نگه داشت.

“من هر دو ماه یک بار موهایم را رنگ می کنم. در غیراین صورت می توانید موهای خاکستری مرا مشاهده کنید.” او همچنین به گل علاقه زیادی دارد ، از این رو به کلاس گل آرایی و تزئینات با گل می رود تا ذهن خود را آرام نگه دارد.

شوهر او با نام فامیلی هوآنگ می گوید بسیار از چهره جوان همسرش احساس خوبی دارد و حتی ادعا می کند برخی همسرش را با یک خانم جوان اشتباه می گیرند و تصور می کنند وی پنهانی با زن جوانی ارتباط دارد.

آقای هوآنگ میگوید:”همسر من زیباست و به مراقبت های پوست نیز علاقه دارد، ولی مهم تراز همه او انسان سخاوتمندی است. او هر روز ساعت 9 شب می خوابد و از خودش مراقبت می کند.”

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *