دلیل عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی از مریم حیدرزاده چه بود؟

الیکا-عبدالرزاقی

عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی از مریم حیدرزاده

چندی پیش اقدامی ناپسند در برنامه دورهمی توسط الیکا عبدالرزاقی صورت گرفت و این بازیگر با مریم حیدرزاده شاعر توانمند کشورمان شوخی کرد که مورد پسند همگان نبود.

عبدالرزاقی در صفحه شخصی خود از این شاعر توانمند کشورمان عذرخواهی کرد و نوشت:

الیکا عبدالرزاقی

چندی پیش در برنامه دورهمی در قسمتی از نمایش ترانه ای رو قرار بود بخونم که پیشنهاد دادم به شیوه ای این کارو بکنم که این سال ها خیلی ها به تقلید از ترانه سرای نازنینمون مریم حیدرزاده عزیز انجام میدن یعنی در واقع خیلی ها سعی کردند به سبک ایشون و حتی با تقلید از صدای ایشون شعر یا ترانه رو روخوانی کنند و تصمیم گرفتیم به این شکل با این شیوه خواندن شوخی کنیم اما بعد از پخش برنامه متاسفانه باخبر شدم که عزیز دل ما بانوی نازنین مریم حیدرزاده عزیز از این حرکت بنده مکدر شدند. مریم جان ما، عزیز دل، من که با شعرهای شما عاشق شدم منکه تمام شعرهاتونو با اون صدای ظریف و پراحساستون هنوز روی نوار کاست دارم و از فن های قدیمی شما هستم چطور میتونم شما یا اشعارتون یا صداتونو به تمسخر بگیرم.؟

الیکا عبدالرزاقی در دورهمی

شوخی الیکا عبدالرزاقی با مریم حیدرزاده  در دورهمی

مریم بانو قصد ما شوخی بود آن هم نه با شخص شما که با دنباله رو ها کسانی که از سبک شما وام گرفته اند در اجرای آثار خود یا دیگران که از حق نگذریم شما چاره ای برای این عزیزان باقی نگذاشتید بسکه زیبا گفتید و زیبا خواندید در هر حال من کمترین از شما نازنین عذرخواهی میکنم و سر تعظیم فرود میارم در برابر شما عزیز ستودنی.

الیکا عبدالرزاقی ، عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی بخاطر شوخی نابجا

منبع : فردا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *