عشقبازی قبل از دخول | روشهای عشقبازی قبل از دخول عمیق

عشقبازی قبل از دخول (1)

عشقبازی قبل از دخول

عشقبازی قبل از دخول یکی از مهمترین کارهایی است که زوجین باید قبل از دخول شان انجام دهند. عشقبازی قبل از دخول به قدری مهم است که پس از ان زن به راحتی به ارگاسم می رسد و زوجین لذت بی نهایتی را تجربه خواهند کرد. آموزش روشهای عشقبازی با همسر قبل از دخول و روش عشقبازی قبل دخول در ادامه این پست بیان می شود. چند ساعت قبل از آميزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن يك «دوستت دارم» ، يك شاخه گل ، يك اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي ، ميتواند در شب هنگام به طوفاني از شهوت تبديل شود ، باور نمي كنيد ، فردا صبح امتحان كنيد !

 

به جرات ميتوانم بگویم، روابط جنسی نقش بسزایی در جدایی های امروز دارد. روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن پس از ازدواج ميتواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین بهمراه داشته باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در بینشان وجود داشته باشد حتی اگر عقاید و دیدگاه های مخالف نیز داشته باشند ميتوانند بدون اینکه در معرض تهدید خطر جدایی قرار بگیرند و بدون جنگ و اختلافی ميانشان بوجود بیاید، باهم زندگی کنند، اما در محیطی که عشق و توافق جنسی وجود نداشته باشد کوچکترین اختلاف فکری زندگی را متزلزل ميکند.

عشقبازی قبل از دخول

روشهای عشقبازی قبل از دخول عمیق

آرتیست زندگی و عشق، بایست در زمينه هایی مثل: تکنیک کار بدن و وابستگی آن با هیجانات و اميال اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. البته توجه داشته باشید، صرفا اطلاع از اعضا اعصاب و غده های بدن و روابط متقابل انها کافی نیست، در عین حال باید به قوانین بازی های جنسی، عشق بازی، معاشقه و رابطه ی هوس و هیجانات جنسی آشنا بود. متاسفانه، روابط جنسی امروز آقایان توام با بی اطلاعی ست. آنها روابط جنسی را فقط در قاب لذت نگاه ميکنند. عدۀ ناچیزی از خانمها و آقایان هستند که ميدانند روابط جنسی به همان ميزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمایل جنسی بیشتر از کار دیگر نیاز به درک و رفتار هنری دارد.

 

اهميت عشقبازی قبل از دخول

اگر قبل از آميزش دخول معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی ميرسند و هردو اماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب مي شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از سکس حاصل گردد .

پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صميميت و علاقه ی زوجین را زیاد مي کند . پیش نوازی را در هر زمانی مي توانید شروع کنید. معاشقه و پیش نوازی را اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و … ، ميتوانید انجام دهید. همين حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند

که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد مي کند. مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه مي باشد ( و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست. )

عشقبازی قبل از دخول

عشقبازی قبل از دخول چگونه انجام می شود

ممکن است عده ی زیادی از اقایان از نقاط حساس زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون ميکند، اگر بخواهید لذت رابطه را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط ميتواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دَستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.سر و موهای سر، صورت و چشم و گونه [ که یکی از خواص ماساژ این نواحی این است که صورت دیرتر چروک مي شود ]همچنین؛ گردن، سینه و پستان ها، نوک پستان ها [ که نقاط بسیار تحریک پذیری هستند که اگر به آرامي ماساژ داده شود ،

برای زن بسیار ذلتبخش خواهد بود.] همچنین شکم، ناحیه زیر شکم، روی واژن [ قسمت واژینال و کلیتوریس را بهتر از با دستکش و مواد لیزکننده ماساژ دهید. این امر سبب رعایت بهداشت و افزایش لذت برای هردو طرف است.] ، کناره های کلیتوریس، کلیتوریس، ران ، ساق پا ،کف پا و بازو و دستان و باسن، که ميتوانید این نواحی را برای ماساژ انتخاب کنید.

متاسفانه برخی از اقایان تصور دارند که در عرض ۴ یا ۵ دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زمانی که ميشود برای معاشقه تبیین کرد ۳۰ دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته ميشود و لذت بسیاری از رابطه با شما مي برد و علاوه بر ان امادگی دخول را بیش از پیش دارد [ اگر معاشقه شما بیش از ۳۰ دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان ان بستگی به عشق و علاقه ميان شما دارد. ]

 

نوازش عشقبازی قبل از دخول

بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آن ها مي دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها مي باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت مي برند . این نكته را در نظر داشته باشید ، در عشقبازی قبل از دخول سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن ميان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در اين زمينه خراب مي کنيم و در روابط خود حد تعادل را رعايت نمي كنيم .

 

عشقبازی قبل از دخول یا معاشقه

به مجموعه‌ای از حرکات و رفتارهایی که زن و شوهر برای برانگیختن میل جنسی پیش از شروع رابطه جنسی انجام می‌دهند عشقبازی قبل از دخول یا معاشقه گفته می‌شود. اگرچه انجام این حرکات پیش از شروع آمیزش جنسی انجام می‌گیرد (که به اصطلاح به آن پیش نوازش گویند) ولی این امر گاهی اوقات صرفا به منظور ابراز علاقه صورت می‌پذیرد و احساس محبت از این طریق منتقل می‌شود. عشقبازی قبل از دخول شامل بغل کردن (در آغوش گرفتن)، بوسیدن، نوازش کردن و حتی تعریف و تمجید می‌باشد و روانشناسان توصیه اکید به انجام آن قبل از شروع رابطه جنسی می‌کنند.

 

در خصوص انجام عشقبازی قبل از دخول باید به نکاتی توجه نمود و روش صحیح آن‌را دانست تا بتوان به کمک آن به تحریک زنان و در مقابل تحریک مردان دست پیدا کرد. نکته مهم در شروع به برقراری رابطه این است که باید توجه داشت، ممکن است شما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید ولی در طرف مقابل، همسر شما این آمادگی را نداشته باشد. پس در چنین شرایطی وضعیت او را درک کنید و از انجام معاشقه پرهیز کنید؛ چرا که در این شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی‌شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شما و همسرتان به صورت منفی باقی می‌ماند.

 

برای شروع به عشقبازی قبل از دخول در ابتدا یکدیگر را ببوئید؛ بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که یک بدن تمیز و معطر، لازمه‌ی شروع یک معاشقه‌ی موفق است. سعی کنید به مرور زمان بوی عطر و اسپری بدنی که همسر شما را بیشتر به وجد می‌آورد انتخاب کنید؛ این نکته شما را یک قدم به معاشقه‌ی موفق نزدیک‌تر خواهد کرد. در قدم بعدی همسر خود را در آغوش بکشید و او را در سینه خود بگیرید، این کار باعث انتقال حس امنیت به او می‌شود و او شما را به عنوان تکیه‌گاه خود درک می‌کند. آرام آرام و نرم او را در بغل خود فشار دهید؛ برعکس آنکه ممکن است شما گمان کنید این عمل باعث درد و ناراحتی در او می‌شود، او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این کار باعث بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود. حال نوبت به بوسیدن می‌رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌های همسرتان او را تا مرز آماده شدن برای رابطه جنسی نزدیک می‌کند.

 

عشقبازی قبل از دخول به آرامی گردن او را لیس بزنید و حرکات متقابل او را دنبال کنید شاید او نیز دوست داشته باشد به طور مقابل شما را ببوسد و سهم خود را در عشقبازی قبل از دخول با همسر خود ایفا کند؛ بنابراین نباید شما تنها سوار بر معاشقه باشید و باید به او نیز اجاز دهید تا وجود خود را به شما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شما منتقل می‌کند. اکثر مشکلات نيز از همين افراط و تفریط بوجود مي آيد . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمي کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهميت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک ميکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند .

 

عشقبازی قبل از دخول یادتان باشد خانم ها حداقل ۱۰ دقیقه عشقبازی قبل از دخول لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همين علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنان به حدود سی دقیقه عشقبازی قبل از دخول قبل از شروع به رابطه جنسی نیاز دارند تا به مرز تحریک برسند. حتی در این مدت ممکن است زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هر دو در یک فرصت کوتاه ارضا شوند. بنابراین، این فاصله زمانی فرصت مناسبی است تا مردانی که دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را بهمراه داشته باشند. گاهی لازم است در حین معاشقه با همسر خوب صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید؛ اینکه در چه شرایطی باید چه کنید به فضای بین شما بتسگی دراد و نمی‌توان توصیه‌ی قطعی در این خصوص نمود.

 

عشقبازی قبل از دخول نکته‌ی مهمی که زنان به هنگام عشقبازی قبل از دخول باید به آن توجه کنند، زیبایی و آراستگی‌ است. اگر گردنبند نازک و ظریف دارید آن را به گردن خود بیندازید، لباس‌های زیبا و جذاب بپوشید. بافت موی شما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک بافت مناسب می‌تواند شما را به عنوان یک آدم منظم و موقعیت شناس جلوه دهد که این خود اثرات مثبتی بر روی همسر شما خواهد گذاشت. ممکن است همسر شما به هنگام معاشقه دوست داشته باشد موهای شما را باز کند و دست در موهای شما ببرد؛ در مقابل این حرکت همسرتان مقاومت نکنید؛ مطمئن باشید که از این نوازش لذت خواهید برد.

در ادامه عشقبازی قبل از دخول مردان باید به نوازش بدن همسر خود بپردازند و به این نکته توجه داشته باشند که آلت تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه و همه از نقاطی است که می‌توان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه را به همسرتان منتقل کنید.

 

روشهای اصولی عشقبازی قبل از دخول

عشق بازی لذت بخش ترین چیز در زندگی هر زن و مردی است که در کنار معشوق و همسر خود تجربه مي کند و هنگام عشقبازی قبل از دخول انگار در رویا سیر مي کند. اگر اطمينان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي کند ، با انجام اینکارها بهتر ميتوانید او را ترغیب کرده و ميل جنسی او را افزایش بدهید.

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده مي شود. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده مي کنید ، پس وقتش رسیده که کمي تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمي خلاق باشید .

همسر خود را چند ساعت قبل از معاشقه آگاه کنید. به او یک اس ام اس عاشقانه دهید، با او تماس بگیرید و بدون علت خاصی جویای حالش شوید؛ به هنگام رفتن به خانه یک شاخه گل برای او بخرید و هر آن چیز دیگری که فکر می‌کنید می‌تواند او را در جریان تصمیم‌تان به عشقبازی قبل از دخول قرار دهد انجام دهید. شاید شما زمان کمی برای آمادگی به معاشقه لازم داشته باشید ولی همسر شما ممکن است برای آماده شدن و خوب ظاهر شدن در مقایل شما به فرصت بیشتری نیاز داشته باشد.

 

عشقبازی قبل از دخول با همسر

به آرامي و با ملايمت عشقبازی قبل از دخول كنید . آتش شهوت را در زن به آرامي روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .مردها در رختخواب با زن صحبت های عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين رابطه جنسی بيان كنند .

 

عشقبازی قبل از دخول با زن

بوسیدن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل مي کند .بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه مي کند . و آتش شهوت را در او شعله ور مي کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

آقایان با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق مي ورزند . حرکات چشم ميتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحريك كردن همسرتان بسیار موثر است.

به یک باره اقدام به معاشقه شتاب زده نکنید؛ اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. اینگونه شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن می‌شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

به هنگام معاشقه اصلا هدف خود را به تحریک همسر خود متمرکز نکنید، تحریک جنسی خود به صورت طبیعی در عشقبازی قبل از دخول شکل می‌گیرد. بنابراین هدف از معاشقه صرفا باید ابراز احساسات و انتقال حس خوب بین شما باشد.

شاید یک آهنگ رمانتیک و آرام با یک نورپردازی ساده فضای شما را عشقانه‌تر کند و عشقبازی قبل از دخول در انتقال احساسات بین‌تان موثر واقع شود.

 

عشقبازی قبل از دخول با دختر

امروزه از نظر علم روان شناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها مي باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .مردهايي كه با موهاي همسرشان بازي مي كنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

عشقبازی قبل از دخول بدنتان را تميز نگه دارید و اگر بدنتان بو مي دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تميز کنید . تميزی بدن برای خانم اهميت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .

آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، عشقبازی قبل از دخول نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

 

عشقبازی قبل از دخول در واژن

عشقبازی قبل از دخول و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که مي خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم مي کند . همچنین مي تواند برایشان دردناک باشد. برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی ميکنند، مي توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک مي کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها مي شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.

 

عشقبازی قبل از دخول این “شروع گرم” مي تواند برای به راحت تر رسیدن به “پایانی شاد ” کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی مي کند.

 

كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …مي توانند براي آماده كردن جسمي و رضایت زن موثر باشند . دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید. عشقبازی قبل از دخول به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در مي آورد گوش کنید .بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق ميدهد .

 

عشقبازی قبل از دخول خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی ( G ) و دخول یکی از این ارگاسم ها به شمار مي آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از اميزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آميز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید.

 

اگر بخواهم بیشتر در مورد چگونگی معاشقه بدانیم :

– اقایان عزیز، تا جایی که امکانش است خودتان عریان نشوید، عشقبازی قبل از دخول اجازه بدهید خانومتان آرام آرام این کار را برای شما انجام بدهد، خانمها عریان کردن را دوست دارند. و همچنین شما این کار را برای او انجام بدهید، البته آرام آرام.

 

– عشقبازی قبل از دخول حرف بزنید، صبحت کنید، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق یا بدهکاری ها و گرفتاری ها، همانطور که ميدانید مرد ها با تصویر به خودشان مي آیند و زن ها با صدا ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید، جملات انرژی بخش بدهید، بگویید که هميشه در کنارت هستم، بگویید دوستت دارم، [ برای خانم ها جمله ای ” دوستت دارم ” همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار ميکنم ” لذت بخش است.

 

– عشقبازی قبل از دخول با مالش نقطه جی؛ همه خانمها در ديواره قدامي واژن، بخش حساس و تحريك پذيري به نام نقطه جي دارند . با تحریک این نقطه ميتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

 

– شوخی های جنسی، بازی های جنسی، فانتزی های خودتان را در ذهنتان حبس نکنید، همين ایده ها هستند که سکس را متنوع ميکنند و به آن رنگ و لعاب مي بخشند.

 

* خوابیدن مرد بعد از سکس، برای زن زیاد خوشایند نیست. زیرا در این لحظه زن نیاز به توجه همسرش دارد، حتی با در اغوش گرفتن هم مسئله حل ميشود. سعی کنید پس از انزال به همسرتان توجه کنید. [ درست است، بعد از انزال دیگر حسش نیست؛ یا به عبارت منطقی تر بدن بعد از خروج منی سُست و ضعیف و بیحال ميشود، اما توجه شما به همسرتان در این لحظه بسیار برای وی دلنشین خواهد بود.

 

عشقبازی قبل از دخول در مقعد

عشقبازی قبل از دخول همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل ميکند در صورتی که عامل مهم ان، خود مرد شاکی ست.

برخی زنان کاملا احساسی مي باشند، پس بایست طوری رفتار نمود که مخالف احساس او هیچگونه اقدامي نشود با سیاست و رویه خاص زن را از هر حیث [ جنسی، روانی، عاطفی و غیره ] راضی نگه داشت.

عشقبازی قبل از دخول عمیق مردی که زندگی جنسی منظمی داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعی خوبی و راحتی احساس مي کند که هیچ چیز دیگری نمي تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت و اعتماد به نفس و اطمينان خاطر زندگی ميکند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصميم ميبیند و مردانگی سراغ دارد و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند ميسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمي در مقابل عدم قدم جنسی مي سازد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *