علاقه عجیب یک زن به ….+ تصاویر

علاقه عجیب یک زن به ....+ تصاویر
خانم “دیویا آنانترامن” 29 ساله امریکایی که علاقه عجیبی به حیوانات “تاکسی درمی” دارد از آنها در طراحی و ساخت کفش زنانه استفاه کرد…..

 

خانم “دیویا آنانترامن” 29 ساله امریکایی که علاقه عجیبی به حیوانات “تاکسی درمی” دارد از آنها در طراحی و ساخت کفش زنانه استفاه کرد. او با استفاده از حیوانات مرده به تهیه مجسمه و زیورآلات مشغول است.

این خانم که در حال حاضر ساکن بروکلین است اخیرا کفشهایی تهیه کرده است که دارای فلس های نقره ای است و با استفاده از گنجشکهای تاکسی درمی زینت شده است. در این طراحی جدید از تیغ جوجه تیغی و همچنین پر طاووس نیز استفاده شده است.
گفته می شود قیمت این کفشهای پاشنه بلند زنانه که در حال حاضر در موزه ای در لندن نگهداری می شود بین 2500 تا 3000 دلار است. این خانم طراح به زودی نمایشگاهی در فصل پاییز برپا خواهد کردف وی اخیرا برنده جایزه نقدی 10 هزار دلاری یک نمایشگاه مد نیز شده است. نام او به عنوان شخصی که به حیوانات مرده اعتیاد دارد در برنامه ای با نام “اعتیادهای عجیب” یاد شده است. او دوره های آموزشی تاکسی درمی حیوانات را آموزش می دهد و هزینه شرکت در این کلاسها در ازای هر جلسه 110 دلار است.
او به عنوان طراح کفش و زیورآلات نامی آشنا در صعنت مد دنیا دارد و می گوید از زمان کودکی به این کار علاقه داشته است. او اضافه می کند همیشه سعی کرده است از تمام اجزای بدن حیوانات مرده استفاده کرده و آنها را به هنرهای ابدی تبدیل کرده است.

منبع: rouzegareno.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *