علت قتل طلبه همدانی فتوای نکاح زنان ایرانی !

علت قتل طلبه همدانی فتوای نکاح زنان ایرانی !

علت قتل طلبه همدانی فتوای نکاح زنان ایرانی با نیروهای حشدالشعبی برای کمک به سیل‌زدگان!+ فیلم و عکس

 صحبت‌های یکی از هم‌فکران قاتل طلبه همدانی که امروز در فضای مجازی منتشر شد مهر تأییدی است بر پشت پرده اقدام وحشیانه‌ای که روز گذشته در محله آخوند همدان اتفاق افتاد.

علت قتل طلبه همدانی فتوای نکاح زنان ایرانی !

پس از انتشار خبر قتل طلبه همدانی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از هم‌فکران ضارب، با تأیید اقدام وحشیانه او مردم را به این کار تشویق می‌کند. در بخشی از فیلم، گوینده از ضارب یعنی بهروز حاجیلو به خاطر قتل فجیع طلبه همدانی تشکر می‌کند و این اقدام را متأثر از دستور رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع می‌داند. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، حاجیلو را از دوستان نزدیک وحید مرادی می‌داند؛ شروری که به گفته خودش اصلیت همدانی داشت؛ از ١٧ ‌سال پیش با سلاح در محله‌های مختلف تهران قلدری می‌کرد؛ تمام تنش خالکوبی شده بود و رد چاقو داشت؛ چندین بار به زندان رفته بود و در آخر در یک درگیری خونین دوست نزدیکش را به قتل رساند و در نهایت خود نیز بر اثر درگیری در زندان به قتل رسید.

اما نکته مهم در صحبت‌های این فرد اشاره به فتوای ساختگی از یک روحانی است که چند روز پیش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. ماجرا از این قرار بود که یک اکانت جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی زنان را به نکاح با نیروهای حشدالشعبی که برای کمک به سیل‌زدگان در خوزستان بودند، تشویق می‌کرد و چه بسا یکی از دلایل قتل طلبه همدانی انتشار همین توییت‌های جعلی بود. حتی مهناز افشار هم این اکانت جعلی را جدی گرفت و در محکومیت آن توییتی منتشر کرد و به نوعی با بازنشر آن، شایعه پاگرفته در فضای مجازی را بیش از پیش قوت بخشید اما پس از آشکار شدن واقعیت مجبور به حذف آن و عذرخواهی شد.

9821954_423

9821133_259

به گفته برخی از فعالان فضای مجازی از صحبت‌های فرد مذکور در این فیلم می‌توان به نکات جالبی رسید. هم‌زمان با ورود نیروهای حشدالشعبی به خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان، رضا پهلوی در پستی توییتری مردم را به قیام علیه نظام تحریک و آنها را به مقابله با نیروهای حشدالشعبی دعوت کرد.

9821134_845

چند روز پس از انتشار این توییت، همان اکانت جعلی شروع به فعالیت و ترغیب زنان به انجام فتوای ساختگی خود کرد تا شاید اینگونه مردم را نسبت به روحانیون تحریک وفضا را برای اقدام وحشیانه روز گذشته بهروز حاجیلو و قتل طلبه همدانی باز کند. این در حالی بود که در همان روزها روحانیون و طلاب به طور گسترده در مناطق سیل‌زده حضور داشتند و از هیچ کمکی به هموطنان دریغ نمی‌کردند.

قتل مظلومانه مصطفی قاسمی، طلبه ۴۶ ساله همدانی، از روز گذشته فضای سنگینی را در دنیای حقیقی و مجازی حاکم کرده است. آنچه که بیش از هر چیز دیگر، مردم و کاربران فضای مجازی را متأثر کرده، عاملان جوسازی‌های مسمومی است که به اینگونه اقدامات دامن می‌زنند؛ از رضا پهلوی که در خارج از کشور و در پس عناد چهل ساله دستور درگیری با حکومت صادر می‌کند تا سلبریتی‌هایی که در داخل بدون آگاهی از چند و چون ماجرا، جوسازی‌های مسموم را تقویت و علیه قشرهایی همچون روحانیون نفرت‌پراکنی می‌کنند.

9821973_823

9821957_688

9821985_738

9821955_793

نگاهی به صفحه اینستاگرامی بهروز حاجیلو، ضارب طلبه همدانی ماهیت او را به طور کامل نشان می‌دهد؛ پست‌هایی که جز خشونت و وحشی‌گری بیانگر چیز دیگری نیست و از پیشینه ناسالم او خبر می‌دهد. اگر تمام افرادی که از اپوزیسیون خارج‌نشین خط می‌گیرند مسلکی همچون بهروز حاجیلو و وحید مرادی داشته باشند باید فاتحه این اپوزیسیون را خواند!

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *