علیفر: از کمالوند انتظار ادب و نزاکت ندارم!

علیفر: از کمالوند انتظار ادب و نزاکت ندارم!

به گزارش “ورزش سه”، گزارشگر امروز دیدار پرسپولیس ـ گسترش فولاد که از سوی سرمربی گسترش به جانب‌داری و برخی صفات دیگر متهم شده در پاسخ به فراز کمالوند گفت: ایشان علاوه بر نسبت دادن الفاظ زشتی به بنده عنوان کردند من باید به روانشناس مراجعه کنم که متاسفانه حاوی نکات زیادی است. اما من جواب این حرف‌ها را نمی‌دهم چراکه پاسخ اینجور آدم‌ها سکوت است.

سرهنگ علیفر در ادامه گفت: من همیشه بی طرف هستم و عملا طرفدار چیزی هستم که با چشم می‌بینم. ایشان تیمش باخته و خواسته چیزی بگوید به همین دلیل به بزرگتر خود بی‌ادبی کرده تا ذهن‌ها را از اصل موضوع دور کند.

او درباره انتقاد فنی‌اش از گسترش فولاد هم گفت: من با هیچ احدی در دنیا رودربایستی ندارم، هرآنچه می‌بینم گزارش می‌کنم. چه در بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی چه در بازی‌های خارجی متاسفم که کسی که به این راحتی به بزرگتر خود بی‌احترامی می‌کند سرمربی یک تیم لیگ‌برتری می‌شود. البته سوابق ایشان طوری است که من نمی‌توانم از وی انتظار ادب و نزاکت داشته باشم.

علیفر در پایان می‌گوید: امیدوارم این حرف‌ها در فوتبال ایران جایی نداشته باشد و رعایت حرمت‌ها و احترام قبل از هر چیز دیگری در دستور کار اهالی فوتبال قرار بگیرد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *