علی کریمی مربی تیم ملی شد

نشست خبری کارلوس کی‌روش و علی کریمی از لحظاتی پیش در محل فدراسیون فوتبال آغاز شد.

 

کریمی امروز به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد.

 

علی کریمی مربی تیم ملی شد

 

کی‌روش در این نشست خبری گفت: در درجه اول به همه حاضرین خوشامد می‌‌گویم، من اینجا هستم تا علی کریمی را به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی به فوتبال ایران معرفی کنم. من این افتخار را داشته‌ام که با کریمی به عنوان بازیکن کار کنم. برای من افتخار بزرگی است که او را زمانی در اختیار داشتم. هیچ کس نمی‌تواند کارهای والای کریمی را در راه کمک به صعود تیم ملی به جام جهانی فراموش کند.

 

وی ادامه داد: به توصیه فدراسیون فوتبال از علی کریمی دعوت به عمل آوردیم تا به عنوان یکی از اعضای کادر فنی کنار ما حضور داشته باشد. می‌خواهم از او تشکر کنم که دعوت ما را قبول کرد آن هم در این برهه که از فوتبال خداحافظی کرده و پذیرفت کنار ما باشد.

 

کی‌روش تصریح کرد: شخص من و همه ما از علی کفاشیان و مهدی محمدنبی به خاطر حمایت‌شان و پذیرفتن این دعوت تشکر می‌کنیم. هدف من این است هر دانش و تجربه‌ای که دارم در اختیار مربیان و بازیکنان قرار دهم و این میراث را برای آنها باقی بگذارم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: از بعد سیاستگذاری فدراسیون، اواخر دی‌ماه تا اوایل بهمن درهای تیم ملی به روی یک مربی جوان دیگر در سطح آموزشی باز خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه دو هدف اصلی را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: هدف اول ما بدون شک جام ملت‌های آسیاست. هر چه سریعتر باید بدویم، کار کنیم و تلاشمان را افزایش دهیم چرا که حریفان ما سخت مشغول ساختن خود هستند و ما هم باید همپای آنها پیش برویم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *