عملیات شبانه پلیس تهران در دره فرحزاد/ یورش ماموران به خانه 33 قاچاقچی

عملیات شبانه پلیس پایتخت در دره فرحزاد/ یورش ماموران به خانه 33 قاچاقچی معروف
307
دسته‌بندی نشده

عملیات شبانه پلیس تهران در دره فرحزاد/ یورش ماموران به خانه 33 قاچاقچی معروف

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری در پایتخت خبر داد و گفت: چهار فروشنده اصلی و معروف دره فرحزاد شب گذشته دستگیر شدند.
عملیات شبانه پلیس پایتخت در دره فرحزاد/ یورش ماموران به خانه 33 قاچاقچی معروفسرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملیات‌های انجام گرفته از ابتدای سال توسط این پلیس اظهارکرد: بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی این مدت کشف شد که بیشترین مواد مکشوفه از نوع تریاک بوده است.
وی با اشاره به رصد شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: طی عملیات شبانه پلیس در دره فرحزاد موفق به دستگیری چهار فروشنده اصلی و معروف مواد مخدر در پایتخت شدیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد:طی اجرای طرحی روز گذشته نیز تمام نقاط آلوده تهران توسط پلیس پاکسازی شد و 72 فروشنده و توزیع کننده اصلی که سرشبکه بودند دستگیر شدند.
بخشنده بیان داشت: پلیس در این طرح پاکسازی مناطق آلوده طی روز گذشته نیز با 33 حکم قضایی وارد منزل برخی فروشنده‌های مواد مخدر شده و آنها را دستگیر کرد.
وی خاطر نشان کرد: 47 نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح پایتخت وجود دارد که پلیس مبارزه با مواد مخدر مستمرا طرح‌های خود را برای پاکسازی این نقاط انجام می‌دهد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *