عمل زشت بازیکن سابق پرسپولیس با همسرش

بازیکن-پرسپولیس
بازیکن سابق پرسپولیس عاشق دختری جوان شده و درخواست طلاق از همسرش را هم داده است!

اقدام زشت بازیکن سابق پرسپولیس و رابطه با یک دختر جوان

همین 2، 3 سال پیش بود که هواداران پرسپولیس او را یک صدا تشویق می کردند و او یکی از خوب های این تیم محبوب پایتخت بود. او که از یک تیم ریشه دار تهرانی به پرسپولیس آمده بود در خانواده ای بزرگ نشده بود که وضع مالی خوبی داشته باشند. به سختی بزرگ شده بود و با زحمت پولی را برای آینده پس انداز کرده بود.بازیکن پرسپولیس

بازیکن پرسپولیس

در تیمی که دایی با آن دو بار قهرمان جام حذفی شد یکی از فیکس ها بود ولی بعد از دایی مربیان بعدی خیلی به او اعتماد نکردند تا ناخواسته و برخلاف میل باطنی مجبور به جدایی از پرسپولیس گردد. این بازیکن جنوب شهری همه پس اندازش را صرف خرید سه واحد آپارتمان در منطقه غرب تهران کرد.

 

بازیکن پرسپولیس

خیانت بازیکن پرسپولیس و رابطه با دختری جوان

در آن روزها همه چیز خوب بود و زندگی به آرامی سپری می شد ولی ناگهان همه چیز رنگ و بوی دیگری گرفت و حالا نزدیک به 6 ماه است که این آقای فوتبالیست رنگ خانه و همسرش را ندیده است!اطرافیانش می گویند او عاشق دختری جوان شده و درخواست طلاق از همسرش را هم داده ولی زن او که از این زندگی مشترک یک بچه هم دارد برای برگشتن این آقای فوتبالیست به تمام آشناها رو انداخته و تلاش می کند تا او را به زندگی مشترک برگرداند،تلاشی که فعلا بیهوده بوده و نتیجه نداده است!

اقدام زشت بازیکن سابق پرسپولیس با همسرش

منبع : جام نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *