عمو پورنگ ممنوع (داریوش فرضیایی) التصویر شد؟!

اخبار,اخبار فرهنگی ,داریوش فرضیایی

اخبار,اخبار فرهنگی ,داریوش فرضیایی

مدتی است که شایعه ممنوع التصویری عمو پورنگ ( داریوش فرضیایی ) بر سر زبان ها افتاده اما عمو پورنگ این خبر را تکذیب کرد.

داریوش فرضیایی، عمو پورنگ کودکان شایعه ممنوع التصویر شدنش را تکذیب کرد .

در متنی اینستاگرامی این مجری آمده است:
سلام دوستان ؛ اینروزا بر اساس شایعه ای که در فضای مجازی پیچیده اکثرا میپرسید آیا بنده ممنوع التصویر شدم ..؟ در جواب بایستی بگویم خیر بنده نه تنها ممنوع التصویر نشدم بلکه بارها از سوی سازمان پیشنهاد اجرای مجدد برنامه را نیز داشته ام ولی از انجا که گروه برنامه ساز عموپورنگ همواره به دنبال ایده جدید و ساختار متفاوت بوده اند ترجیحا تا نرسیدن به این موارد شروع کار جدید میسر نیست .

 

اما نبود بنده دلیلی بر سواستفاده بعضی از افراد برای ایجاد موج و التهاب در جامعه نمی‌شود؛ انها باید بدانند که عموپورنگ مختص به بچه هاست واجازه نخواهد داد به بهانه دلسوزی برای بچه ها از او بعنوان یک وسیله برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

 

در طول این سالها بارها شاهد شایعات و مطالب کذب زیادی بودم اما اگر سکوت پیشه می‌کنم نه از سر ضعف یا واهمه بوده بلکه وظیفه حرفه ای خود می‌دانم که تمام سعی و تلاشم را در جهت بهبود کیفیت برنامه ام بکار گیرم نه حاشیه های بی اساس…. لذا بنده در همین جا از همه شما کاربران فضای مجازی ؛ اصحاب رسانه ؛ جراید و خبرگزاری های محترم تقاضامندم اجازه ندهید با شایعات بی اساس و دروغ ذهنیات کودکان سرزمینمان را به بازی بگیرند تا از این طریق به منافع شخصی خود برسند..درود بر شما

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *