عکسهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

عکسهای داغ بازیگران

عکسهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

آخرین تصویر های بازیگران و ستاره های ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم زیر دیدن کنید که از محبوب ترین ها گلچین کرده ایم.

شور و نشاط انتخاباتی دارد به روزهای بحبوحه خود می‌رسد و همۀ چهره ها و هنرمندان یک دغدغه اکثر ندارد و آن انتخابی درست و مشارکتی حداکثری برای آینده ای بهتر هست. گردهمایی چند ده هزار نفری حامیان پزشک روحانی در استادیوم آزادی محلی برای دورهم جمع شدن ده ها تن از هنرمندان و ورزشکاران کشورمون بود که همگی بر موضوع ذکر شده تاکید داشتند.

لپ کلام؛ هموطن رای بده! با توجه و آینده نگری رأی بده! اگر رأی ندهی یک نفر دیگر به جایت رأی خواهد داد و عواقبش متحمل حال و زندگی شمایی خواهد شد که که انتخابات را تحریم کرده ای.

عکسهای داغ بازیگران

اُه اُه! سر شوهرش شوخی ندارد! حواس عزیزان باشد.

خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)فرناز رهنما بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما، تئاتر و تلویزیون در یک روز بهاری.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)واقعاً چرا والیبالیست ها همیشه لخت و عور اند؟ مشکلشان با لباس چیست؟! چرا فوتبالیست ها و مثلا هنرمندان هیچگاه چنین تصاویری از خود نمیگذارند؟!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)واقعا لباس چه خللی در زندگی شان ایجاد میکند؟ و از آن مهم تر دلیلشان برای به اشتراک گذاشتن این تصاویر چیست؟!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)امیرحسین جان مدرس در کنار همسر و فرزند عزیزش. آرزوی سعادت و سلامتی داریم برای این خانواده عزیز و دوست داشتنی.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)رامین رضائیان این عکس را از یکی از هتل های ساحل جمیرای دبی به اشتراک گذاشته است. همه را ببخشم ولی هیچگاه تا آخر عمرم دو نفر را نخواهم بخشید. اول آن کسی که جای علامت سرد و گرم را در شیر توالت جابجا کرده بود و دوم کسی که اولین بار پوشیدن کفش بدون جوراب را برای آقایان مُد کرد!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)ساعد سهیلی هم لیست اموال و دارایی های شخصی خود و همسرش را اعلام کرد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)به عنوان کسی که سال ها در این محیط بوده ام و سوابق عزیزان را به خوبی می شناسم، کاملا با نظر عکاس این عکس مخالفم. افول رضا یزدانی از زمانی شروع شد که گرفتار علی اوجی و برنامه هایش شد. وگرنه رضا قابلیت تبدیل شدن به تک ستاره راک ایران را داشت که متاسفانه امروز خیلی از آن نقطه دور است.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)حسام نواب صفوی و رضا عطاران در پشت صحنه فیلم “نهنگ عنبر 2”. در بخشی از این فیلم اشاره شده که در مقطعی از دهه شصت فروختن معجون در ویتامینه ها ممنوع شده بود! شما چنین چیزی را به یاد دارید؟
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)نفیسه خانم روشن هستند، روشن تر از هر زمان دیگری! در کنار علی زند وکیلی پس از تماشای کنسرت او.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)معصومه کریمی، الهام جعفرنژاد، لیلا بلوکات، بهرنگ علوی و همکارشان در پشت صحنه آخرین شب های اجرای تئاترشان، یکی از ده ها تئاتر آبکی ای که در جای جای شهر در حال اجرا شدن است.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)حضور افتخاری ستاره ها در یک مسابقه گلف که توسط یک شرکت هواپیمایی ترکیه ای برگزار شده بود. البته آنچنان هم افتخاری نبود و قطعا با پاکت های در بسته ازشان پذیراییِ روحی شده بود. لاله اسکندری، شبنم قلیخانی، گلاره عباسی، نرگس محمدی و فریبا نادری. هر چقدر که ستاره اسکندری هنرمند و موقر است، خواهرش اهل ظاهر و حاشیه است و هیچگاه نتوانسته توانایی های هنری خود را مثل خواهرش به عرصه نمایش بگذارد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)دو مرد گنده درون خانه آن هم با شلوارک چنین سلفی ای میگرند و به اشتراک میگذارند. بعد میگویید جامعه دچار تباهی نشده است.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)پوریا جان شما که انقدر به اسپانیا علاقه داری و همش یا با پیراهن رئالی یا با پیراهن اسپانیا، چرا برای گرفتن تابعیت این کشور اقدام نمیکنی؟ اینجا را نبین فضای کافی برایت نیست، در آنجا میتوانی به ستاره سینما تبدیل شوی!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)توصیه استاد تتلو به همه پسرای سفید مفید دوست. ایشان در ادامه چند نکته آموزشی هم اضافه کرده اند که میتواند در مکالمات روزمره برادران مورد استفاده قرار گیرد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)عکس آتلیه ای پدرام کریمی و همسرش، بدون هیچ مناسبتی.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)امروز زادروز استاد پرویز مشکاتیان، استاد برجسته موسیقی و جان بخش سنتور در موسیقی ایران است. ممنون از رضا درمیشیان که با این پست از ایشان یاد کرد و باعث شد ما نیز یاد ایشان را زنده کنیم. روحشان شاد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)کمند امیرسلیمانی هم با این هالوژن های بنفش اعلام موضع کرد!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)حامد جان الآن دقیقا چه جاذبه ای شما را به سلفی وا داشته است؟ شیشه پاک کن ماشین یا خط عابر پیاده؟!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)

عکسهای داغ بازیگران

عکس یادگاری سینا سرلک در کنار استاد بهزاد فراهانی و پسر هنرمندش آذرخش فراهانی.خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)سلفی رفیقانه ی سعید آقاخانی، سیدعلی صالحی و جواد عزتی در حال طبیعت گردی.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)کارکتر امیر کاظمی در فصل دوم لیسانسه ها باعث شده به اندازه کل دوران فوتبالی و غیر فوتبالی علیرضا منصوریان، از خودش عکسِ براق بگیرد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)عکسی کمتر دیده شده از کودکی های ابراهیم شفیعی، بازیگر طنز مجموعه های تلویزیونی.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)سلفی عمار تفتی در پشت صحنه مجموعه “پرواز در ارتفاع صفر”، سریالی جدید ساخته عبدالحسن برزیده که در مرحله فیلمبرداری است.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)

عکسهای داغ بازیگران

آفرین، از شواهد مشخص است که خیلی به موقع بود!
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)

عکسهای داغ بازیگران

دورهمی دوستان هنرمند در یک رستوران اعیانی در شمال تهران. جمشید خان گرگین، فاطمه گودرزی و پسرش، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علی دهکردی، لاله اسکندری و سایر دوستان.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)

 

عکسهای داغ بازیگرانعباس غزالی و خواهرزاده عزیزش. عکس های عباس دو حالت کلی دارند، یا در وضعیت مغموم و افسرده و خاکستری هستند، یا اینکه در کنار خواهرزاده ها و برادرزاده هایش. حالت سومی وجود ندارد.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)عماد طالبزاده از بخت بدش به نیروی دریایی ارتش افتاده. سمت رانندگی قایق بارکش.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)مطلب را با این توئیت دلنشین ترانه به پایان می بریم. این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود. همراه شوید دوستانِ همگی رای خواهیم داد و هیچگاه به عقب بازنخواهیم گشت.
خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (253)

عکسهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *