عکسهای لورفته دیده نشده بازیگران و هنرمندان ایرانی (96)

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی 197 ،تصاویر بازیگران،عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام،عکس های بازیگران زن ایرانی جدید،عکس افراد معروف

عکسهای لورفته دیده نشده بازیگران و هنرمندان ایرانی (96)

عکس های بازیگران و چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی را برای شما آماده کرده ایم که امروز به اشتراک گذاشته شده است.

 

مهراب قاسمخانی مثل همیشه حرف دل خیلی از مردم را با بیان شیوا و نرم خود متوجه مسئولین کرده است. باید از اینکه هنرمندی دغدغه مند مثل مهراب داریم، خوشحال باشیم.

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)

سلفی عالی عمو رضا فیاضی و همسر عزیزش، زیر درخت پرتقال. یکی از بهترین سلفی های این چند وقت اخیر.

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)

دل امید عالیشاه از نامردی هایی که در حقش صورت گرفته حسابی پر است و این را میتوان از این پست فهمید.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)اظهارات عجیب و در حدِ انتظار عباس جدیدی، یکی از اعضای محترم شورای شهر تهران خطاب به پست رضا کیانیان که از عملکردِ شورای شهر انتقاد کرده بود، واکنش بسیاری از چهره ها را برانگیخته است و چهره ها را حسابی عصبانی کرده است. جناب جدیدی ضمن حفظ افق زاویه بدنِ خود، ابراز کرده بود: “بازیگری که نمیتواند دو شاخ بز را از هم جدا کند

 

از مسائل شهری و مدیریتی حرف نزند!” متاسفانه این جمله آنقدر ثقیل و پرمفهوم است که ادراکِ ناقص ما توانایی هضم آن را ندارد و باید سال ها در تفسیر آن کوشید تا ارتباط برخی اعضای بدن احشام را به بازیگری و مدیریت شهری پیدا کرد. شاید هم منظورشان ضرب المثل قدیمی و کم کارکرد “جداکردن شاخک ملخ” است

 

که بعید میدانم پهلوان عباس چنین اشتباهی کرده باشد! خلاصه اینکه باید از عباس جدیدی که پس از سال ها ما را از ابهامات خود رها کرد و باعث شد بالاخره بفهمیم این عزیزان دقیقاً در شورای شهر چه میکنند، تشکر ویژه ای داشته باشیم.

 

چهره های ما باید سطح انتظارات خود را با توجه به ظرفیت و قابلیت هر فردی تنظیم و تعدیل کنند تا هیچوقت اینگونه تحت تاثیر قرار نگیرند. ما هم که مثل هر دعوای دیگری، ظرف تخمه مان جور است!واکنش مازیار میری را شاهد هستید.

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)کاملاً مشخص است که امیررضا دلاوری پیش از نوشتن این پست، دو عدد پروپرانول 20 خورده است که آرامش داشته باشد.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)اما حبیب رضایی پروپرانول نداشت.  عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)محسن تنابنده با طنازی خاص خودش به موضوع پرداخت و واکنش نشان داد.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)فقط عکسش :)))
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)این هم واکنش امیر آقایی به این اظهارات. تختی تختی شد، چون تختی بود. (جواد خیابانی)
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)عالی :)))
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)هومن حاج عبداللهی پرونده طنازی با این موضوع را برای همیشه بست و گذاشت کنار، دمش گرم :))) ده ها پست دیگر از چهره های مختلف در این صحبت ها وجود داشت که به خاطر محدودیت هایمان این چند مورد را انتخاب کردیم.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سلفی نیلوفر شهیدی در کنار رویا میرعلمی و هوتن شکیبا، سه تن از بازیگران سریال جذاب “لیسانسه ها”، روح تازه ای که سروش صحت به تلویزیون دمیده است.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)باز هم برفکی تهران را (آن هم نه همه جای شهر را) سفید کرد و اینستاگرام آلاسکا شد! سلفی برفی المیرا شریفی مقدم را شاهد هستید.

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سلفی خدمه حرم امام رضا (ع) در کنار سعید عزت اللهی، لژیونر جوان فوتبال کشورمان که امیدواریم اخباری که درباره تصمیم جدیدش شنیده میشود، مانند اکثر اخبارِ این روز ها، تکذیب شود. چون دوست نداریم نابودیِ یک ستاره دیگر را بخاطر تصمیمات اشتباه ببینیم.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سحر دولتشاهی در آخرین مراسم اکران خصوصی فیلم “وارونگی”. البته آخرین اکران آن تا این لحظه!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)ما نیز بخاطر داشتن چنین هنرمندی… دروغ چرا، حس خاصی نداریم. در کل ممنون از لطفت!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)آمین ملک، خواننده خوش صدا و نیمه مجاز کشورمان در حال تامین ویتامین D.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)آرش نوذری با این سلفی از رفاقت بیست و چند ساله خود با جواد رضویان گفت.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)پرواز همای در جوار پل تاریخی ورسک، یکی از شاهکار های مهندسی ایران. (خدا رفتگان شما را هم بیامرزد.)
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)خوشبختانه مشکل اخم حل شد، فقط مانده مشکلِ ریش که دیگر به مرامِ خود سعید بستگی دارد! عکسی که در ساحل چمخاله گرفته شده است، ساحلی که بخاطر اسم خاص اش، ساحل محبوب خواص و روشنفکر ها شده است. اگر اسمش مثلا ساحل چمخاکِلا بود کسی پایش را به آنجا نمیگذاشت!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)پیمان معادی هم در آخرین اکران وارونگی حضور داشت.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سلفی برفی پدر و دختری سعید نعمت الله و جانانِ عزیزش.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)پژمان جمشیدی خیلی هنرمندانه هم سلفی برفی گرفت و هم نشان داد که هنوز به فکر پلاسکو است.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)عکس یادگاری سالار عقیلی در کنار مریم حیدرزاده که به تماشای کنسرت او آمده بود. و سوالی که همیشه بی جواب خواهد ماند…
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)دیروز تولد 48 سالگی علیرضا عصار بود، خواننده با پرستیژ، خوش صدا و کاربلد کشورمان که امیدواریم همیشه سلامت و شاد باشد و برایمان بخواند. شاید همین آواز با صلابت و گرم او دل های عاشقان را چراغانی کند.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)شام پایان کارِ عوامل فیلم سینمایی «خفه گی» جدید ترین ساخته فریدون جیرانی. همان پروژه ای که الناز شاکردوست و نوید محمدزاده نقش اول های آن هستند و ما همچنان نتوانسته ایم با این پارادوکس کنار بیاییم!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)حدیثه خانم حداقل نیمی از کتاب را میخواندی بعد شو آف میکردی! از اینجا هم مشخص است که در صفحه ی چهارم تسمه تایم پاره کرده ای.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)علی صادقی از معدود عزیزانی است که نوشتن کپشن برای عکس های وی بسیار دشوار است! چون خود عکس از هر کپشنی گویا تر است و نمیتوان طنزی فراتر از آن آورد!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)نمیدانم اولی کسی که این ایده ی خلاقانه ژستِ سلفی با دوربین حرفه ای به ذهنش رسید چه کسی بود، مهم هم نیست، مهم این است که عکاسان و چهره های عزیز بدانند که با دیدن این عکس های خلاقانه، اولین چیزی که به ذهنمان میرسد، این است که این سلفی با ال سی دی 42 اینچی گرفته شده است.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سه چیز در این دنیا پایانی ندارد. جهان هستی، جهل مردم و سلفی های ماشینی آنا نعمتی. البته درباره مورد اول و دوم مطمئن نیستم! (آلبرت اینشتین پس از عضویت در اینستاگرام)
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)عکس بانمکِ آریو غلامی پسر فسقلی عادل غلامی با پیراهن ورزشی پدرش.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)بیشتر ژانر کمدی است مهدی جان!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)برای اصغر فرهادی چه میتوان نوشت؟ چه حرف جدیدی برای تاریخ سازی او وجود دارد؟ چگونه میتوان قدردانِ او شد؟ اگر هم قدردان جوایز و افتخاراتش بشویم، چگونه پاسخ حالِ خوبی که همیشه در روزهای تلخ تقدیم مردم میکند را بدهیم؟ دلم میسوزد برای کسانی که این خبر، حال بدشان را بدتر کرده است… یک اتفاق تاریخی دیگر در سینمای ایران رقم خورد. “فروشنده ” ساخته اصغر فرهادی، نامزد جایزه اسکار شد.عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)یادداشت امیرمهدی ژوله درباره واکنش سرد مردم به نامزدی فروشنده اصغر فرهادی در اسکار امسال. امیر جان تقصیر خودِ آقای فرهادی است که بد عادتمان کرده! باید با همان الو الو من جوجو ام و اخراجی/معراجی/افراطی/ ها سرمان گرم باشد و کاری با کن و اسکار و این جور چیز ها نداشته باشیم!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)باید دست بوس چنین انسان های بزرگواری بود. خداوند به این هموطنان عمر با عزت بدهد.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سلفی احسان کرمی در کنار بهزاد عمرانی، خواننده گروه “بُمرانی” که آلبومشان اتفاقی خوب و ویژه در موسیقی پاپ و تلفیقی کشور بود. حتماً آلبوم “گذشتن و رفتن پیوسته” را تهیه کنید و لذت ببرید. البته به صورت مجاز!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)رحیم شهریاری و مادر عزیزش که به تماشای کنسرت پسرش آمده بود. آرزوی سلامتی داریم برای تمامی مادر های نازنین.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)بارانای نازنین در تولد مامان نسیم عزیزش.
مامان نسیم هم آنجا بود.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)ابراهیم میرزاپور، جواد نکونام، رضا عنایتی، فرزاد مجیدی و مهدی امیرآبادی در حاشیه دوره های مربیگری. رضا عنایتی دوره مربیگری اش را با دوره بازی اش همزمان است. با این اوصاف اصلا بعید نیست که دوره “پیشکسوتی” رضا هم با دوره بازیکنی اش همزمان باشد!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)خاطره حاتمی پس از مدت ها این سلفی را گذاشت تا یک وقت خیال نکنیم حالش خوب شده است!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)سردار جان اوضاع “طبیعت” در مسکو چگونه است؟ با سرما سازگاری دارد یا نه؟! راحت پیدا میشود؟!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)عکسی از یک شهروند عزیز در یکی گورستان های تهران با عنوان “دختر مالک ساختمان پلاسکو در جوار مقبره پدرش” به همراه نقل قول هایی درباره غصبی بودن این ساختمان و از این قبیل چرندیات، در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است. نکنید دوستان! هر چه که در تلگرام میبینید را باور نکنید! اگر هم باور کردید، تا مطمئن نشده اید به نشر و اشاعه آن نپردازید!
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)تبریک بی پایان به علیرضا بیرانوند دروازه سروقامت تیم ملی کشورمان به خاطر تولد دختر عزیزش بارانا خانم. امیدواریم نفس های این کوچولو گرمابخش زندگی علیرضا و خانواده عزیزش باشد. مطلب امروز هم به انتهای خود رسید. آخر هفته خوبی داشته باشید، یا حق.
عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *