عکسی از یک تصادف مرگبار در خیابان شریعتی!!

عکسی از یک تصادف مرگبار در خیابان شریعتی!!
تصادف, حوادث, حوادث رانندگی

تصادف, حوادث, حوادث رانندگی, تصادف ۲۰۶, تصادف ۲۰۶ در شریعتی, تصادف مرگبار ۲۰۶ در خیابان شریعتی,اخبار حوادث,روزنامه حوادث،حوادث,حوادث روز،حوادث

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان شریعتی و مرگ راننده جوان آن خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفتگو با خبرنگار  مهر در تشریح جزییات حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در خیابان شریعتی گفت : ساعت ۱:۴۷ دقیقه بامداد دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در شمال به جنوب خیابان شریعتی بعد از ظفر مطلع شد و بلافاصله ایستگاه ۸۹ سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد‌ با درختان حاشیه خیابان واژگون شد که در طی این حادثه یک اصله درخت شکسته شد و مسیر اصلی خیابان را مسدود کرد.

ملکی افزود: راننده ۲۲ ساله خودرو در بین خودرو و درخت محبوس شده بود که آتش نشانان با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات را برش دادند و راننده جوان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات، مرگ وی تایید شد.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی، نیروهای امدادی در ساعت ۲:۵۸ دقیقه بامداد پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل راهور و شهرداری دادند.

تصادف, حوادث, حوادث رانندگی

منبع: mehrnews.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *