عکس‌های بازیگران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۵

این مراسم با حضور هنرمندانی همچون فریدون جیرانی، حمید فرخ نژاد، امیر جعفری، علیرضا رئیسیان، منوچهر هادی، هومن کیایی، ستاره اسکندری، امیر آقایی، ناصر هاشمی و در حضور اصحاب رسانه و مردم دقایقی پیش با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

احسان کرمی در ابتدای این مراسم با یادی از کاظم افرندنیا، با قرائت صلوات یاد تمامی رفتگان سینما طی سال ۹۵ را گرامی داشت و از محمد حیدری برای عرض خوش آمد دعوت کرد تا روی سن بایستد.

محمد حیدری با یاد نام شهدا و همچنین شهدای آتش نشان جان فشانی این شهیدان را زنده نگه داشته و سال نوی سینمای ایران را به تمامی هنرمندان و مردم تبریک گفت.

احسان کرمی پس از حضور دوباره روی صحنه با اشاره به حادثه پلاسکو از غم حاضر در جامعه یاد کرده و گفت: هیچ کدام از ما دست و دلمان نمی رفت تا این برنامه را اجرا کنیم اما می خواهیم از همین یادی کنیم تمامی عزیزانی که ادامه دهنده راه آرش کمانگیر و پوریای ولی هستند.

در ادامه این مراسم کلیپی در تجلیل از مقام شهدای آتش نشان و شهدای مرزبان پخش شد.

در ادامه این برنامه وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی روی سن دعوت شدند تا از مقام شهید نیروی انتظامی، شهید محمد کنعانی تجلیل به عمل آورند. پس از آن خانواده شهید کنعانی روی صحنه و لوج تقدیری را از وزیر ارشاد دریافت کردند.

پس از آن مراسمی برای تقدیر از شهدای آتش نشان برگزار شد و طی این مراسم امیر مهدیان یکی از آنش نشان حاضر در حادثه پلاسکو مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه این مراسم اولین مراسم بزرگداشت برای مقام هنری محمد کاسبی صورت گرفت و مجید مظفری به همراه همایون ارشادی برای تقدیر از این هنرمند روی صحنه آمدند.

محمد کاسبی پس از حضور روی صحنه گفت: جشن بزرگ خانواده سینمای ایران بر همه مبارک باشد. برای همه آرامش درون و سعادت را از خداوند خواستارم. پاینده باشید.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی پس از حضور روی صحنه گفت: اتفاق پلاسکو اتفاق بسیار غم انگیزی بود اما همدلی همه ارگان ها و مردم در کنار هم جای تقدیر دارد. امیدوارم سال ۹۶ سال درخشانی در تاریخ سینمای ایران باشد. امسال سینما سینمای امید است.

وی ادامه داد: هنرمندان عزیز، ما چهار سال کنار هم برای سینما جنگیدیم. من در اوایل حضورم،شعر هایی از شمس و مولانا میخواندم تا امیدوارتان کنم. سینما دچار بحران بود. مخاطبین سینما زیر خط فقر بودند. سوال بود که‌ سینما یعنی چه؟ به شما قول میدهم سینمای دهه نود سینمای امید است. همه کسانی که دوست دارید ایران سربلند باشد بدانید که با دیدن تک تک فیلم های شما دیدم که طی این چهار سال سینمای امید معنی پیدا کرده است.

ایوبی افزود: ما در حال حاضر در بخش بین الملل اسامی و نام های بزرگی داریم. نام هایی که افتخارات بسیاری برای سینمای ایران به دست آورند. بسیار خوشنودم و افتخار می کنم که بازیگر خوب سینمای ایران یعنی خانم ترانه علیدوستی به عنوان نامی شناخته شده علیه حرکت اشتباه و خطای دولت امریکا اسکار را تجریم کردند. این حرکت بسیار بزرگی است. هنر ایران و فرهنگ ایران از تمامی منطقه بالاتر بوده و جهان با نگاهی دیگر به هنرمندان ایرانی نگاه می کند.

در بخش بعدی مراسم فرشته طائرپور محمد علی دادگو برای تقدیر از محمدرضا موسوی روی صحنه آمدند تا دومین بزرگداشت افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برگزار شود.

سید غلامرضا موسوی به همراه همسرش روی صحنه حاضر شدند و لوح خود را از دستان محمدعلی دادگو دریافت کرد.

موسوی پس از حضور روی صحنه گفت: طبیعتا به‌رسم ادب از ریاست و‌دبیر جشنواره تشکر میکنم. من بسیار خوشحالم از اتفاقی که خانم ترانه علی دوستی انجام دادند و به احترام ایشان کلاه از سر بر می دارم.

صالحی امیری وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت:

جشنواره فیلم فجر یادآور تحرک و امید و نشاط است، سینمای ایران بیش از هر زمان دیگری رویکرد اجتماعی دارد، آلام جامعه در آیینه سینما هویداست، صیانت از حقوق اهالی سینما را وظیفه خودمان می دانیم، به سینماگران اعتماد و باور داریم.،با کمک شما به ارتقای فرهنگ عمومی امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: جشنواره سی و پنج را جشنواره امید و نشاط می دانم، وظیفه داریم زیرساخت های متناسب با سینما را تقویت کرده و عدالت فرهنگی را مهیا کنیم. به ضرورت تشکیل نظام صنفی هنر اعتقاد دارم و حداکثر تلاشم را برای ایجاد این نهاد خواهم کرد. استقبال از سینما نشان می دهد که نیاز به این هنر به حد بالایی رسیده است. امروز به خانواده بزرگ سینما فراتر از سرمایه انسانی بلکه در جایگاه یک سرمایه اجتماعی نگاه می کنیم.

عکس های بازیگران در جشنواره فیلم فجر

عکس الهه حصاری در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
الهه حصاری
عکس نیکی کریمی در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 95
نیکی کریمی
عکس صابر ابر و پریناز ایزدیار در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
صابر ابر و پریناز ایزدیار
عکس یکتا ناصر در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 95
یکتا ناصر
عکس نفیسه روشن در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
نفیسه روشن
عکس جواد عزتی در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
جواد عزتی
عکس محسن کیایی در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
محسن کیایی
عکس احسان کرمی در افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
احسان کرمی
عکس یکتا ناصر و همسرش
یکتا ناصر و همسرش
عکس مینا ساداتی
مینا ساداتی
عکس امیر جعفری در جشنواره فیلم‌ فجر
امیر جعفری
عکس صابر ابر
صابر ابر
عکس بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار
عکس ماهچهره خلیلی و همسرش
ماهچهره خلیلی و همسرش
عکس الهام پاوه نژاد
الهام پاوه نژاد
عکس مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی
عکس مهتاب کرامتی
ترلان پروانه
عکس طناز طباطبایی
طناز طباطبایی
عکس مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی
عکس نازنین بیاتی
نازنین بیاتی
عکس لیلا زارع و نیکی کریمی و هستی مهدوی
لیلا زارع و نیکی کریمی و هستی مهدوی
عکس میلاد کی مرام
میلاد کی مرام
عکس مازیار فلاحی
مازیار فلاحی
عکس خاطره اسدی
خاطره اسدی
عکس بهنوش طباطبایی
بهنوش طباطبایی
عکس پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار
عکس مهرداد صدیقیان و علی شادمان
مهرداد صدیقیان و علی شادمان
عکس مینا ساداتی
مینا ساداتی
عکس طناز طباطبایی
طناز طباطبایی
عکس نازنین بیاتی
نازنین بیاتی

عکس‌های بازیگران

منبع : تصویر زندگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *