عکس‌های برهنه وزیر زن جنجال ساز شد!

عکس‌های برهنه وزیر زن

عکس‌های برهنه وزیر زن

یکی از وزیران زن کشور اوکراین جدیدا مورد رسوایی اخلاقی قرار گرفته و تصاویرش در همه جا پخش شده که کاملا برهنه است. آناستازیا دیوا Anastasia Deeva وزیر زن کشور اوکراین است که به تازگی عکس های جنجالی لخت او در فضای مجازی پخش شده و این عکس های برهنه باعث دردسر برای وی شده است. یکی از وزیران زن کشور اوکراین جدیدا مورد رسوایی اخلاقی قرار گرفته و تصاویرش در همه جا پخش شده که کاملا برهنه است. آناستازیا دیوا Anastasia Deeva وزیر زن کشور اوکراین است که به تازگی عکس های جنجالی لخت او در فضای مجازی پخش شده و این عکس های برهنه باعث دردسر برای وی شده است.

کشور اوکراین در روزهایی که برای پیوستن به اتحادیه اروپا تلاش میکند با رسوایی جدیدی در مورد آناستازیا دیوا رو به رو شد .

 

عکس‌های برهنه وزیر زن جنجال ساز شد!

 عکس آناستازیا دیوا وزیر زن

 

آناستازیا دیوا معاون وزیر زن کشور اوکراین که کارهای پیوستن کشور اوکراین به اتحادیه اروپا را انجام میدهد با انتشار عکس های برهنه اش جنجال ساز شد .عکس های برهنه آناستازیا دیوا در دوران دانش آموزی در کشور انگلیس با یک پسر منتشر شده است این روزها آناستازیا را در زیر هجوم انتقادات شدیدی برده است .

به گزارش پارس ناز آناستازیا دیوا Anastasia Deeva با سن 24 سال و متاهل هم اکنون جزو مقامات مهم کشور اوکراین برای پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد .عکس های لخت آناستازیا دیوا بهانه ای دست مخالفان داد تا با حمله به آناستازیا ، وزیر کشور اوکراین را نیز بازخواست کنند .

 

عکس‌های برهنه وزیر زن جنجال ساز شد!

 

برخی گفته اند که آناستازیا برای بدست آوردن پول خودفروشی میکرده و به همین علت عکس های برهنه اش را منتشر کرده است .برخی از لباس های گران قیمت آناستازیا دیوا انتقاد کرده و وی را موجب سرافکندگی کشور اوکراین میدانند .آرسن آواکو Arsen Avakov وزیر کشور اوکراین در حمایت از آناستازیا گفت : این عکس ها خصوصی بوده و مربوط به دوران دانش آموزی آناستازیا می باشد .

 

برخی گفته اند که آناستازیا با آرسن آواکو رابطه داشته است و به همین علت آواکو از وی حمایت میکند که توسط منبعی در وزارت رد شد .معاون اول رئیس اوکراین گفت : سوال بر روی عکس های برهنه آناستازیا است و این دلیل بر این نیست که وی با وزیر رابطه داشته باشد .

وزیر گفته است که این حملات به علت سن پایین آناستازیا بوده است .آناستازیا دیوا هم اکنون ازدواج کرده و همسرش گروگوری دیو 33 ساله است و همسر آناستازیا در مورد اتفاقات پیش آمده هنوز هیچ صحبتی نکرده است .

منبع: جام نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *