عکس بدن زنان و مردان لخت

عکس بدن زنان و مردان لخت

دراین مقاله اتفاق باورنکردنی مختلف در جهان که باعث سوژه شدن این افراد شده است لخت شدن زنان و مردان در مکان های عمومی ، هزینه های زیاد برای عمل زیبایی و مطالب جذاب عجیب را در سایت ایران16 مشاهده میکنید با ما همرا باشید.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

مدل آلمانی « مایکلا » شافر بیشتر ساعات روز خود راصرف گل فروختن میکند اما نکته عجیب این جا هست که این خانم با بدنی کاملا لخت و شهوانی در مکان های عمومی شروع به گل فروختن میکند. به گفته خودش او برای سرگرمی بیشترین ساعات بیداری خودرا در دروازه براندنبورگ در شهر برلین صرف گل فروختن برای روز ولنتاین می‌کند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

 


 

عکس دختر لخت با لباس زیر در خیابان

دختر لخت با لباس زیر در خیابان های ایالات امریکا حاضر شد. به گزارش پارس ناز یک دختر لخت درحالی که مستی زیاد داشت دربسیاری از خیابان های ایالات امریکا تردد کرد و مردم از او عکس و فیلم تهیه کردند. عکسهای زن لخت با لباس زیر در خیابان های ایالات امریکا را در ادامه میبینید.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

« دانا هولمز » 32ساله بعد از این که توسط پلیس به جرم رانندگی درمستی در شهر کول سیتی حومه شیکاگو ایالت ایلینویز دستگیر میشود به بازداشتگاه برده میشود و درانجا برای کنترل بدنی وی را لخت می‌کنند و بعد از کنترل غیرقانونی وخشن او بدون هیچگونه لباسی به سلول برده میشود وبرهنه تا فردا در انجا رها می شود.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

او بعد از این اتفاق از پلیس شکایت میکند و خواستار بررسی دقیق پرونده میشود. محتوای شکایت او زیر پا گذاشته شدن حقوق شهروندی اش توسط پلیس و نظارت بدنی بدون حکم قبلی یا دلیل موجه است.

 

در جلسه دادگاه او پلیس های حاضر در آن شب گفتند که او در آن روز هیچگونه همکاری با پلیس نمی‌کرد و همین باعث مضنون شدن ما به او شد ولی این دلایل برای قاضی کافی نبود و آنها محکوم شناخته شدند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

دانا دراین پرونده موفق شد علاوه بر زندان انداختن افسرها جریمه 125 هزار دلاری را ازآن خود کند. بعد از این پرونده مقرر شد که تمام کنترل های بدنی باید با مجوز و بعد از کنترل کاملا ازآن فیلم برداشته شود تا در صورت شکایت بتوان به پرونده رسیدگی کرد.

 


 

عکس پسر لخت در ایستگاه مترو و واکنش مردم به حرکت عجیب این پسر

عکس لخت یک پسر جوان 18 ساله غرق شدن در دنیای مجازی و بازی های کامپیوتری به قیمت سنگینی برای یک مرد جوان به پایان رسید ، پسر لخت در مترو سریعا بازداشت شد. پسر جوانی که ادعا می کرد دردنیای مجازی زندگی میکند به طرز نامناسبی وارد مترو شد.

 

از همان لحظه فیلم برداری های مسافران دیگر آغاز شد اما ماموران تلاش کردند به گزارش پارس ناز تا هر چه سریع تر به این جنجال پایان دهند.مسافران متعجب ایستگاه مترو در جنوب چین با دیدن پسری که کاملا لخت و لخت و فقط با یک جفت کفش به سمت قطار می امد ماموران ایستگاه را مطلع کردند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

کلیپ منتشر شده نشان میدهد که پسر عریان در ایستگاه متروی هنگ کنگ بدون توجه به دیگران درحالیکه با گوشی موبایلش مشغول است وارد قطار می شود، پسر لخت که بعد از بازداشت ادعا کرده است در دنیای مجازی و بازی کامپیوتری بوده است که به این وضعیت ازخانه بیرون آمده است.

 

او در پاسخ ماموران ایستگاه ادعا کرده است که هیچ اطلاعی از وضعیت خود نداشته و به قدری دربازی گوشی موبایلش غرق بوده که متوجه لخت بودنش نبوده واین رفتار زشت او عمدی نبوده است.

 


 

این مرد برای نشان دادن آلت تناسلی اش در فرودگاه لخت شد

لخت شدن مرد میانسال تعداد زیادی از مسافران را در فرودگاه متعجب کرد یک مرد میانسال برای این که بتواند نظر خانمها رابه خودش جلب کند پس از این که وارد فرودگاه شد آلت تناسلی اش رابه نمایش گذاشت پلیس امنیت فرودگاه مایورکا پالما اسپانیا، روز گذشته در کمال تعجب، مسافری عریان را بازداشت کرد

 

مرد میانسال که بی توجه به حاضرین، لباس هایش را از تن خارج کرده و با خونسردی کامل روی صندلی سالن پرواز فرودگاه جا خوش کرده بود با بدن لخت به دختران و زنان که در حال عبور بودند آلت تناسلی اش را نشان میدهد.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

عکس لخت شدن مرد میانسال را در پایین می‌بینید چهار پلیس به سختی توانستند وی را از سالن شلوغ دور کرده و برای بازپرسی با خود ببرند. پس از بازجویی های اولیه، مسافر لخت عنوان کرد برای به نمایش گذاشتن آلت تناسلی اش و جلب نظر زنان و دختران اینکار را انجام داده است.

 

کاربران پس از انتشار عکسهای لخت شدن مرد میانسال این خبر، موضوع را شبیه یک شوخی و شیرین کاری از سمت مرد میانسال دانسته و برخی نیز گفته اند او بلاشک از یک ماده مخدر استفاده کرده است. زنان و دختران با تعجب به مردی که با وضعیتی نامتعارف در سالن پرواز مشغول قدم زدن بود، نگاه می‌کردند ودر این میان یک زن مشغول صحبت کردن با وی شد.

 


 

دختری که 300 میلیون تومان خرج کرد تا عروسک باربی شود

باربی یک عروسک است که در کشور ما نیز بسیار محبوب شده است و تعداد زیادی از دختر بچه ها به آن علاقه دارند. این عروسک درسال 1995 وارد بازار شد و خانم روث هندلر آن رابه وجود آورده بود. نخستین باربی که در نیویورک به نمایش گذاشته شده بود در مارس 1959 لباس شنا مشکی با خطوط راه راه سفید برتن داشت و با مدل موی دم اسبی و نیز موی بور و خرمایی عرضه شد.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

فروش بالای این عروسک آنرا جهانی و مشهور کرد. کلمه باربی با گذشت زمان برای دختران و زنان زیبا و خوش اندام بکار میرود و باربی شدن آرزوی تعداد زیادی از دختران است.به گزارش پارس ناز در کشور کشور آمریکا یک دختر برای این که شبیه به عروسک باربی شود تن به عمل های جراحی زیاد ، سخت و پرهزینه ای داده است.

 

این دختر آمریکایی در اقدامی عجیب برای شبیه شدن به عروسک باربی 50 هزار دلار عمل جراحی کرده است.

 


 

استفاده جنسی از دانش آموزان به دست معلم 64 ساله شان

این معلم امریکایی درسال 1969 نیز به اتهام سوء استفاده از کودکان زندانی شده بود اما پس از آزادی به تدریس در مدارس بین‌ المللی ادامه داد.« ویلیام واهی » 64ساله، معلم آمریکایی تبار مدرسه «سوث بانک» واقع در جنوب لندن دستکم به 60 کودک مواد مخدر داده و از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.

 

این مدرسه اعلام کرد درسال 2010 واهی را بعنوان مشاور رفتارهای اجتماعی و فردی کودکان بکار گرفته است.به گزارش موسسه «هیو دیویس» مدرسه سوث بانک هنگام استخدام این معلم ضمن نقض مقررات بدون بررسی سوابق و تنها با تایید تری هگر، مدیر وقت مدرسه، وی را استخدام کرده است.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

این فرد طی سال‌های 2009 تا 2013 در سفر های تفریحی مدارس از داروهای ارام بخش استفاده می کرد تا پسربچه‌ها را خواب آلود کرده و سپس مورد اذیت جنسی قرار دهد.گفته می شود فایل‌های الکترونیکی حاوی عکسهای بیش از 90 پسر بچه‌ی 12 تا 14 ساله که توسط واهی مورد تعرض قرار گرفته بودند از سوی خدمتکارش در خانه او واقع در نیکاراگوئه کشف شده است.

 

نکته‌ی قابل توجه و بحث‌برانگیز دراین میان آن است که واهی پس از اذیت کودکان و محکومیت به حبس در زندان به بیرون از کشور سفر کرده و تدریس آموزش مسائل جنسی به کودکان 11 ساله را عهده‌دار شده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، رفتارهای مشکوک واهی در مدت فعالیت وی مشهود بوده اما به خاطر عدم وجود سوابق و گزارش‌های کافی پیگیری نشده است. گفته میشود نتایج این تحقیقات سال آینده اعلام خواهد شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *