عکس دیده نشده بازیگران و هنرمندان مشهور ایران

سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)

عکس دیده نشده بازیگران و هنرمندان مشهور ایران

برای شما زیباترین عکس های بازیگران و افراد مشهور ایرانی که در روزهای اخیر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را به نمایش گذاشته ایم.

 

عکسی زیبا و احساسی از مهناز افشار و دختر عزیزش لیانا خانم.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی بدون شرح الناز شاکردوست در کنار پردیس احمدیه بازیگر جوان و آینده دار سینما و تئاتر.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عکسی جالب که مسعود شجاعی از سال های کودکی خود به اشتراک گذاشته است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عکسی زیبا و خوش آب و رنگ از مونا برزویی، ترانه سرای نامی کشورمان.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)واکنش استاد محمد علی بهمنی، دو روز پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی.
ما نیز هنوز باور نکرده ایم.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی متفاوت وریا غفوری بازیکن تیم ملی کشورمان و پسر دوست داشتنی اش. شباهت رنگ چشمان پدر و پدر از نکات جالب عکس است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی مادر و پسریِ محسن کیایی و مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همه مادران نازنین.سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سانحه ای تلخ که برای بیتا سحرخیز بازیگر خوب سینما و تلویزیون در حین سوارکاری در کار جدیدش رخ داد و هواداران و دوستان اش را بسیار نگران کرد. فعلاً خبری از وضعیت بیتا مخابره نشده، امیدواریم مشکل خیلی حاد نبوده و آسیبی به نخاع و اندام های حسی و حرکتی او وارد نشده باشد. برای سلامتی این بازیگر با اخلاق، دعا کنید.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)رسول صدرعاملی و علیرضا شجاع نوری، از چهره های سینمایی حاضر در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور میلیونی مردم قدرشناس، برگزار شد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سبک ترین سوال و تباه ترین پستی که از یک چهره فرهنگی پس از درگذشت یک شخصیت تاریخی و بزرگ، بر می آید.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عاشقانه های جواد و مه لقا، به رواست سلفی. جاودانه باشد انشاالله.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)تصویری تاثیرگذار و تلخ از چشمان خیس بانو عفت مرعشی، سنگ صبور و همراه آیت الله هاشمی که پس از 60 سال زندگی مشترک، روز گذشته با مرد زندگی اش وداع کرد. کپشن استثنائاً خوب و به جای آزاده نامداری، عکس را تاثیرگذارتر کرده است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)شایعه شده که رونالدو در صدد بازگرداندن توپ طلا به فیفا و خداحافظی از فوتبال است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)مهدی رجبزاده و همسر عزیزش در تنهایی شب.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)آزاده خانم زارعی هستند، در آتلیه ای که گویا میخواسته روی کنتراست رنگ قرمز در عکس هایی که با لنز جدید گرفته، تمرکز کند.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)تلخ ترین پست تمام دوران. البته برای یاحا کاشانی!
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)تحقیقات و مطالعات گسترده ی یغما گلرویی من باب آموزش زبان حیوانات.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی بدون شرح هانیه توسلی و دوستش، در یک جایی که نمیدانیم کجاست.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)کمر ادبیات فارسی شکست.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)شیلای محصور در بین سامیار ها. عکسی که وکیل بلند پایه مردم ایران و جهان و احقاق کننده حق تمامی انسان ها، آن را لایک کرده است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)هادی کاظمی، مهران احمدی، مجید صالحی و محمدرضا هدایتی در پشت صحنه کار جدیدشان “آکاردئون” در زیباکنار.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی شهرام عبدلی و حسین نورعلی که با بازی در نقش شاه در “معمای شاه” معروف شده، در حال دوبله ی یک اثر.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)رضا صادقی و تیارا و ترویج مهربانی به سبک خاص. سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)وقتی حوصله کمند سلیمانی و پسرش سر میرود، چنین اتفاقی می افتد. سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سحر زکریا در تست گریم کار جدیدش به نام “آوار”. همان اثر فاخری که نیکبخت واحدی نقش اول آن است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)در روزهای تلخی که کام هیچکسی شیرین نیست، تنها اصغر فرهادی میتوانست اندکی مرهم باشد و حال مردم را خوب کند. حتی اگر برنده هم نشود، حضورش در گلدن گلوب و سطح اول سینمای دنیا همیشه هیجان انگیز و غرور آور بوده و هست.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی رضا قوچان نژاد و دوست چشم قشنگ اش.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)خب پنجره را ببند. اگر هم خیلی سخت است بگو اورژانس برایت کپسول اکسیژن بیاورد. اگر این هم جواب نداد، دیگر هیچ چیز جواب نمیدهد، مثل همیشه اینجا به مردم میگوییم دعا کنند!
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عکس یادگاری کارن همایونفر و سینا سرلک که خبر از همکاری این دو هنرمند کاربلد میدهد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)جشن تولد زوج هنرمند و پیشکسوت سینما، محمود پاک نیت و مهوش صبرکُن در حاشیه یک مراسم. آرزوی سلامتی داریم برای این زوج هنرمند.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)دریافت نکردن این پیام کار بسیار سختی است مهراب جان.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)امیرحسین رستمی و هوتن شکیبا، ستاره های این شب های تلویزیون از قاب دوربین نسیم یوسفی.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)مجید صالحی، خوشحال از حضورش در جشنواره فیلم فجر برای اولین بار. فیلم “چراغهای ناتمام” ساخته مصطفی سلطانی که مجید در آن برخلاف همیشه یک نقش جدی بر عهده دارد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)حدیث فولادوند با عکسی از کودکی اش در کنار بی ربط ترین شعر ممکن به موضوع، از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند، تشکر کرد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)رونماییِ کویری بابک جهانبخش از شورلت آمریکایی و مدل بالایش. مبارک باشد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)ملیکا شریفی نیا با این عکس قدیمی و متفاوت، تولد مادرش آزیتا حاجیان را تبریک گفته است. ما نیز تولد بازیگر توانای سینما و تلویزیون را به ایشان و خانواده هنرمندش تبریک عرض میکنیم.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)نفیسه روشن عکسی زیرخاکی از 18 سال پیش رو کرد. در کنار مرضیه محبوب هنرمند نامی و پیشکسوت در برنامه های کودک و نوجوان. علاوه بر خاله قورباغه، “پسر خاله” هم از یادگاری های ماندگار خانم محیوی است.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)نمایی از فیلم سینمایی “آشوب” ساخته کاظم راست گفتار با حضور داریوش کاردان و فرهاد آئیش با گریم های خاصشان.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)احمد ایراندوست این عکس یادگاری قدیمی در کنار یاس و زنده یاد مهرداد اولادی را در اینستاگرامش منتشر کرد. روح مهرداد عزیز هم قرین آرامش و رحمت باشد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)تشکر اینستاگرامی سیاوش خیرابی از خانم دکترِ معروف که گویا پس از هجمه ها، توانسته اصول اولیه استتار در عکس ها را فرا بگیرد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)رقابت شدید بهاره رهنما با امیر تتلو، البته در تعداد خالکوبی و تتو!
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عکسی جالب از کودکی های سوشا مکانی دروازه بان جنجالی تیم ملی کشورمان که گویا قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را دارد.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)عکس یادگاری عادل فردوسی پور با مهدی مهدوی کیا که میهمان ویژه این هفته برنامه نود بود و صحبت های تامل برانگیز و جالب توجهی درباره فوتبال پایه در ایران زد. خواهشمندیم کودکان و فرزندان را خود را بدون تحقیق کافی به هر مدرسه فوتبالی و نزد هر مربی فوتبالی نفرستید. ممنون. سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)شیوا ابراهیمی و بهاره کیان افشار پس از تماشای نمایشنامه خوانیِ “یک دقیقه سکوت” نوشته ماندگار محمد یعقوبی.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)“خوب، بد، جلف” ساخته پیمان قاسمخانی در کنار چند اثر دیگر، پس از بازنگری هیئت داوران بر فیلم ها، توانستند در بخش اصلی جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند. باز هم جای خالی بسیاری از فیلم ها در جشنواره امسال ملموس و ناراحت کننده است.سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی سارا و نرگس محمدی، خواهرانی که حالا با حضورِ سارا در سریال “معمای شاه” میتوانیم آن ها را “خواهران بازیگر” بنامیم.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)امیر تتلو در حال دگردیسی به امیر چاکلت.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سلفی پژمان جمشیدی و خواهر عزیزش در کنار پیمان قاسمخانی، بمناسبت پذیرفته شدن فیلمشان در جشنواره فیلم فجر. سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)همین که پسوُرد و ایمل اینستاگرامتان را فراموش نکرده اید و مجبور به فالو کردن صفحه جدیدتان نیستیم، بسیار خوشحالیم! گوشی هم فدای سرتان.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)سوال روز؛ این فسقلی کیست؟
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)گرد و خاک توئیتری ترانه علیدوستی که از از چگونگی رفتارهای مدنی و آزادی خواهانه ی برخی ها بسیار شاکی است. راستی امروز تولد ترانه هم هست. سی و سه سالگی ستاره سینمای ایران، مبارک.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)باران کوثری که بار ها در مواقع و شرایط مختلف نشان داده که بسیار علاقه مند به سیاست است، با حضور در مراسم تشییع آیت الله هاشمی بار دیگر بر آن تاکید کرد.

 

مطب امروز هم به پایان رسید. جای دارد باز هم رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به همه مردم ایران تسلیت عرض کنیم. امیدواریم رفتار های مصلحت جویانه و هوشمندانه ایشان در سطح اول سیاست کشور، الگوی سایر سیاستمداران عزیز کشورمان باشد تا در آینده مردم فراق و جای خالی حامی همیشگی شان را کمتر احساس کنند. شب و روزتان خوش، یا حق.
سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *