عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

عکس لخت دختران برای وام گرفتن

دادن وام دانشجویی در چین با وثیقه عجیب ! در یک سایت معروف برای دریافت وام باید دانشجویان دختر عکس برهنه خود را بعنوان ضمانت ارسال کنند تا بتوانند وام دریافت کنند.

 

این رفتار زشت و غیر اخلاقی باعث واکنش ها و انتقادهای بسیاری شده است…

 

دریک اقدام عجیب و باورنکردنی یک سایت معروف با گرفتن تصویر لخت دختران دانشجو بعنوان وثيقه دريافت وام دانشجویی به انها مبالغی وام می دهد ودر صورتِ بازپرداخت نکردن آن عکس های‌ لخت آن دختران رابا مشخصات انها در اینترنت منتشر می کند! طرح يک سايتِ چيني براي وثيقه وام دانشجویی غوغایی شده هست.

 

گرفتن تصویر های‌ برهنه و لخت دختران در حالیکه صورتشان مشخص هست و کارت شناسایی خودرا در دست دارند , بعنوان وثیقه اعطای وام های‌ دانشجویی خبر ساز شده هست..!

 

تصویر های‌ لخت دختران دانشجو بعنوان وثيقه وام يکي از طرح هايي هست

عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

عکس دختران برهنه دانشجو

 

که اين روزها در «جی دی کپيتال چين» در حال اجرا مي باشد و دختران دانشجو با دادن تصویر های‌ لخت با صورتِ خود ميتوانند چند برابر وام دانشجويي دريافت کنند که اگرچه درصورت عدم پرداخت بدهی تصویر های‌ لخت دختر دانشجو بر روي اينترنت منتشر خواهد شد.

 

جديدا وام دهندگان وبسايت «جي دي کپيتال» در چين اعلام کردند دانشجويان زن براي دريافت وام اينترنتي موظفند تصاوير برهنه خودرا بعنوان وثيقه در اختيار وام دهندگان قرار دهند.

 

به دنبال انتشار اين خبر, تعدادي از دانشجويان تصاوير لخت خودرا درحالي که کارتِ شناسايي را در دست خود نگه داشته بودند, براي شرکت «جی دي کپيتال» ارسال کردند.

عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

دختران زیبای لخت

 

گفته مي شود در ازاي اين اقدام, متقاضيان مي توانند 2 تا 5 برابر افراد ديگر وام دريافت کنند.وام دهندگان به دانشجويان گفتند درصورتی که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند, تصاوير برهنه انها در اينترنت منتشر خواهد شد.

 

به گزارش تالاب روزنامه «بيجينگ يوث ديلي» در گزارشي اعلام کرد يکي از دانشجويان دراين خصوص گفت” قرار هست به زودي يک تجارت کوچک راه اندازي کنم. به همين دليل در ماهِ فوريه «حدود چهار ماه پيش» با ارسال عکسهاي برهنه خود به اين وبسايت در ازاي دريافت « 120000 يوآن 12873 پوند » موافقت کردم. اما در مدت چهار ماه, بدهي های‌ من بيش از دو برابر شده هست.

 

عکس های لخت دختران برای وام گرفتن

عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

اين دانشجو از بيم انتشار تصاوير لخت اش در اينترنت وادار شد از خانواده اش پول قرض بگيرد. از روز چهارشنبه تا به حال بيش از هزاران نفر در اينترنت در خصوصِ «وام برهنگي» نظراتي منتشر و اين اقدام تحقيرکننده را محکوم کرده اند.شرکت «جي دي کپيتال» درسال «2007» در پکن تاسيس شد و به تامين وام اينترنتی براي افراد متقاضی مشغول کار هست.

 


 

برهنه شدن زن جوان چینی

زنی که وقتی فهمید همسرش با زن دیگری در ارتباط هست تصمیم گرفت تا کاملا برهنه شود ودر خیابان جلوی مردم ظاهر گردد. زن برهنه چینی در وسط خیابان در وضع آشفته ای چشم براه همسرش شد. تصویر زن لخت چینی که بعلت ارتباط جنسی با شوهر یکی از این زنان بدست آنان قصاص شده هست.

 

زن لخت چینی ادعا کرده که زنی با همسرش ارتباط داشته, بنابر این وی را به کمک رفقا اش وسط خیابان مورد ضرب و شتم قرار داد.بر زمینه گزارشات این پیشامد در «آن هوئی» واقع در شرق چین در حلقه ای از گروه زنان برهنه و تماشاچیان رخ داده هست.

 

به گزارش پارس ناز ویدئو هولناکی از ضرب و شتم زن چینی توسط همسر مرد مورد علاقه اش به کمک رفقا این بانو در رسانه های اجتماعی منتشر شده که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته هست.

عکس لخت دختران برای وام گرفتن + برهنه شدن زن جوان چینی

دراین ویدئو لزرش دهنده گروهی از زنان, زن دیگری رابه انگ دیده شدن با همسر یکی از این بانو ها مورد ضرب و جرح قرار دادند. همسر این مرد که به شدت عصبانی هست مو های این زن را می کشد و لباس های این زن را در ملاعا درمی آورد. زن برهنه چینی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود کوشش داشت با لباس اش بخش برهنه بدن خودرا پوشش دهد که به وی این اجازه هم داده نمی شود.

 

دیگران که نیز نظاره گر این صحنه میباشند کوشش در متوقف کردن این اقدام هم نمی کنند. زنی که این بانو رابا همسرش دیده از قربانی مدام می پرسد؟ مرا نمی شناسی؟

 

تا زمان آخر ویدئو زنان دیگر بر سر قربانی فریاد می زنند.انتشار این ویدئو در رسانه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشته و عده ای از کاربران معتقد بودند اقدام این گروه از زنان برهنه اشتباه بوده هست.

 

متاسفانه سوء استفاده جنسی از زنان در بسیاری از نقاط دنیا هنوز وجود دارد و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این چنین برطرف شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *