عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته

عکس های اخیر بازیگران ایرانی در شبکه های مجازی را میتوانید در زیر دیدن کنید که از میان خوشگل ترین و داغ ترین تصویر های گزینه شده اند.

 

سلفی مریم معصومی در کنار خواهر عزیزش مرجان بانو که رفتاری منطقی نسبت به سلفی های گاه و بیگاه خواهرش دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی الناز شاکردوست در کنار سینا حجازی, فرزاد موتمن و سایر همکاران, در اولین شب های ساخت فیلم جدید /سراسر شب/ جدید ترین ساخته ی آقا فرزاد. بنابر این سینا حجازی هم بازیگر شد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی پاییزی هستی خانم مهدوی در پانزدهمین روز از پاییز که گویا خیلی زود «skip» شده و وارد زمستان شده ایم. این حجم از سرما در مهر ماه عادی نیست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)نازنین بیاتی و الهام پاوه نژاد در حاشیه بادید از یک گالری نقاشی.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی حسین سلیمانی با علی جان دهکردی, بازیگر خوب و متشخصِ سینما و تئاتر که در سال های اخیر خیلی کم پیدا بود و اخیراً با فیلم /دریاچه ماهی/ به پرده نقره ای بازگشته است. ماندگار ترین هنرنمایی علی در سینما, بدون شک فیلم /از کرخه تا راین/ ساخته ابراهیم حاتمی کیاست که هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)از این سلفی به این موضوع پی میبریم که شهرام محمودی در منزل خود از این ننو های صحرایی دارد. بله, موضوع مهمی است که موفق به کشف آن شدیم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)چند روز پیش تولد شاهرخ استخری بود که سیلی از تبریک ها را توسط هواداران پرشمارش دریافت کرده بود و با این استوری از همه آن ها تشکر کرد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)پیام اخلاقی میلاد کی‌مرام, البته صرفا برای خارجی زبانان پیج اش. چشم, قول میدهند تراست نکنند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی صبا راد وقتی همسر جان حواسش نیست,

عکس بازیگران زن

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)وقتی حواسش هست!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)خوب شد صبا راد به همین دو حالت بسنده کرد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشد.لیلا برخورداری از باشگاه انقلاب حین ورزش کردن این استوری را آپلود کرد. قطعا در باشگاه انقلاب, مجموع زمانی که برای پست گذاشتن و استوری گذاشتن و در کافه خوردن توسط مردم صرف میشود بیشتر از مجموع زمانی است که در آن ورزش میکنند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)الناز حبیبی با این کلاه عجیب که دقیقا نمیدانیم چیست و متعلق به کدام صنف و حرفه است. اگر شما میدانید کمکمان کنید.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)مهرداد صدیقیان, ساره بیات و بهرام رادان در مراسم اکران خصوصی فیلم /زرد/, ساخته پر ستاره مصطفی تقی زاده که جز این عزیزان بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست هم در آن نقش آفرینی کرده اند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی بیخود و بیجهتِ سپیده خداوردی در کنار نگین معتضدی در پشت صحنه کار مشترک جدیدشان.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)پیام صالحی روز دامپزشک را اینگونه تبریک گفت. به جای پیام از همه دامپزشک های عزیز و محترم پوزش میخواهم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)آقا رضا قوچان نژاد و ساره بیات در حاشیه جشنِ تولد مجلل ساره خانم که روز گذشته برگزار شد. تبریک به این بازیگر توانمند و محبوب سینما.

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)عکسی ناب و قدیمی از حمید عسکری, مربوط به دورانی که 96 درصد جوانان ایرانی موهایشان را فرق وسط باز میکردند «آن 4 درصد هم مو نداشتند».

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)میزبانی آذرخش فراهانی از پدر و مادر عزیزش در گالری آثار خویش.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی متفاوت آرش ظلیپور که گویا در انتظار خانم پرستار گرفته است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)نسرین مقانلو از ماجرای ترس کهنه اش نسبت به اسب ها و مانیفستی که در وی رخ داد و او را با اسب آشتی داد نوشته است. چقدر تاثیرگذار.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)جشن تولد مشترک عادل و نوچه اش در پشت صحنه یکی از برنامه های عادل در تلویزیون. تبریک به هر دو عزیز.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی در حال دُر دُر در اندرزگو.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)رضا عطاران در دهه پنجاه گیر کرده است. فیلمی دیگر که خبر از حضور رضا عطاران در یک فیلم کمدی متعلق به دهه پنجاه و شصت میدهد. فیلم /مصادره/ اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی در سینماست که با حضور ستارگان سینما اعم از رضا عطاران, بابک حمیدیان, هومن سیدی و خیلی های دیگر, کلید خورده است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)گریم جالب هومن سیدی در همین پروژه.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)مهناز افشار و ماهایا پطروسیان در شب های ساخت پروژه /لس آنجلس – تهران/ به کارگردانی تینا پاکروان که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)بلایی که بهنوش بختیاری با کلیپ تبلیغاتی اش بر سر مهراب آورده است!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)الناز شاکردوست در یک گریم آشنا. نمیدانم کجا دیده ام!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)آها یادم آمد. در انیمیشن رابین هود بود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)این چهره ی اندیشه فولادوند را هم در انیمیشن سفید برفی دیده بودیم که بخاطر رعایت حال شما عزیزان «وگرنه ترسی از شکایت نداریم!» از آوردن تصویر اصلی خودداری می کنیم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)امرحسین خان مدرس و همسر جان در نجف اشرف. التماس دعا داریم از امیرحسینِ عزیز.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)خاطره بازی مهدی سلطانی با این عکس جالب مربوط به سال 1367 که بهانه ای شد تا برای مردم گیلان که این روز ها درگیر سیلاب هستند, آرزوی سلامتی کنیم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)علیرضا قربانی با حبیب نشسته و باده می‌پیماید. بخدا خودش گفته!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)محمدرضا جان فک کنم آن حوالی باک یک خوردو سوراخ شده است, چون آن رنگین کمان روی آسفالت, رد بنزین است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)عکسی جالب از پشت صحه مجموعه طنز /هزارپایان/ به کارگردانی شهاب عباسی که به نظر کار خوبی میآید.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی آینه ای عزیزان در پشت صحنه مجموعه شهرزاد در شهرک سینمایی که از قرار معلوم سرمای آنجا بسیار سخت تر است! با حضور گلاره عباسی و امیر جعفری.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)عکس زیبای آرزو افشار و دختر نازنینش. خداوند همه مادران و فرزندان را برای یکدیگر نگاه دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)کلا حال ناخوش و فضای خراب, حس هنریِ برجسته ای به عکس های ما میدهد. برای همین است که شبنم مقدمی برای عکس گرفتن این خرابه را انتخاب کرده است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سعید سهیلی عکسی از لعیا خانم زنگنه در نمایی از فیلم /زنانی که با گرگ ها دویده اند/ به اشتراک گذاشته است. با این روند نام فیلم بعدی عزیزان, /پیرمردانی که به گربه ها سنگ انداخته اند/ خواهد بود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)هفته ی اول آذر, زمان شروع پخش فصل دوم /لیسانسه ها/ خواهد بود. این را متین ستوده با این سلفی در کنار امیرحسین مدرس و سروش صحت اعلام کرده است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)حاج غلام کویتی پور شب گذشته میهمان افتتاحیه نمایش بهاره رهنما بود. نمایش/ خورشید های همیشه/ که محتوای مذهبی دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)گریم جالب نگار جواهریان در نمایش جدیدشان که به جزئیات آن اشاره ای نشده است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)از همان بچگی دوربین دوست داشت.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)محسن افشانی طوری رفار میکند که انگار ما بودیم که شب عاشورا رفته بودیم دبی…. استغفر الله. بس کن محسن جان. همش نزنی بهتر است.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)/مثلا حواسم نیست/ های قبل از تو, سو تفاهم بود مهران جان.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)خاطراتمان چه ساده پرمیکشند و چه ساده ابدی میشوند. حامد هاکان که یکی از خواننده های محبوب دهه هشتاد بود, پس از سال ها گوشه نشینی در اوج جوانی به دیار باقی شتافت تا یک بار دیگر تلنگری برای همه ما باشد که به دنیای هیچ و پوچ دل خوش نکنیم. روحش شاد و یادش گرامی.پست تسلیت محسن چاوشی برای همکار قدیمی اش.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)عزیزان نگذاشتند اولین قطره باران روی زمین برسد و عکس های با کلاه و کاپشن خود را آپلود کردند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)ستاره حسینی در حاشیه یک مراسم. میمیک و حالت صورت ستاره طوری است که انکار بینی و لبش از نیمرخ لای در مانده اند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)واقعا خود مهناز وقتی پس از چند روز این عکس و ژست خودش را میبیند, خنده اش نمیگیرد؟

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)سلفی پژمان جمشیدی و بلایی که در فیلم جدید سرش آمده, به همراه سام درخشانی در برزیل.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)عکسی دیگر از مدل موی پژمان در فیلمِ جدیدش.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)با این سلفی و توضیحات نه چندان مهم رز رضوی از اسپانیا, مطلب امروز را هم به پایان میرسانیم. ممنون از همراهی ارزشمندتان,

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *