عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس

عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس

عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی سرشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای علاقمندان به سلبریتی ها آماده نموده ایم.

 

فرهاد خان قائمی در حال آماده سازی تن ماهی – تخم مرغ، یکی از غذا های محبوب کَره خورانِ عالم.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)

الناز شاکردوست و رفیقش در حال کافه گردی. اگر دنبال رفیقش هستید، باید بگویم که طبیعتاً پشت دوربین هست! نقش آن توت فرنگی روی لباس الناز هم یکی از علامت سوال های امروز ماست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سلفی عزیزان در پشت صحنه مجموعه “پنچری”، که چند شبی هست میهمان منزل های مردم شده هست. با حضور رضا داود نژاد، شهره سلطانی، اشکان اشتیاق و مهران غفوریان. خوشحالیم که رضا داودنژاد بار دیگر به سطح اول هنرهای نمایشی کشور بازگشته هست و امیدواریم همه ی وقت سلامت باشد و کمتر از رضا شفیعی جم کپی بکند!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سجاد مرادی، احسان حدادی و حسین توکلی در اردوی آماده سازی تیم ملی دو و می دانی. هز سه عزیز حاضر در عکس در المپیک ریو حضور داشتند و بزرگ ترین دستاوردی که به دست آوردند، رد شدن سجاد مرادی از خط پایان مسابقه دو بود.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)مهران جان شما همان در تئاتر و تلویزیون فعالیت کن و کاری با نقاشی نداشته باش. قبول؟
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)مهرداد صدیقیان در پردیس کوروش، در حاشیه پخش مردمی “مادر قلب اتمی” در این مجتمع. فیلمی مفید که بازی درخشان مهرداد یکی از نقاط قوت آن هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)منوچهر هادی کارگردان پر کار این روزهای سینما و تلویزیون به اتفاق همسرش در مراسم پخش خصوصی یکی از فیلمهای جدید اش، یعنی فیلم “کارگر ساده نیازمندیم”. یکی از ضعیف ترین فیلمهای جشنواره پارسال.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)خیلی وقت بود عکسی از بهاره نگذاشته بودیم، این تقدیمِ شما تا یک وقت خدایی نکرده خیال نکنید بین ما و بهاره مشکلی پیش آمده هست! ما کماکان در خدمت خانم رهنما هستیم و ایشان را خواهیم کوبید!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)تحفه درویشی که فلور نظری آن را از پارک چیده و به ما تقدیم کرده هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)زحمت پیشنهاد اخلاقی امروز را عباس غزالی کشید، با قیافه ای کاملاً ناشتا!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)شاهرخ فروتنیان و افسانه چهره آزاد، زوج دوست داشتنی سینما و تئاتر در حال گشت و گذار و تفریح.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سحر قریشی هم در مراسم پخش “کارگر ساده نیازمندی” حضور داشت و آن گونه شادی شادی پس از پخش انجام داد.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)گریم عجیب شهره سلطانی برای مجموعه “دِل سرخها” را بیخیال! نظر شما را به کامنت بهنوش بختیاری در زیر عکس جلب می کنم: عمیق ترین؟!!!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سیما جان سراغ نوستالژی های با اصالت تری میرفتی. پیکان هنوز آن قدر نوستالژی نشده که سوژه خوبی برای عکس اینستاگرام یک هنرمند باشد. مخصوصا ورژن تاکسی اش که هنوز هم در همه ی جای شهر پر هست. گرچه جسارت نباشد ها!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)همایون خان ارشادی و مصطفی زمانی در حاشیه یک مراسم این عکس یادگاری را با هم گرفتند.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)احمدرضا خان عابدزاده پس از یکی دو سال دلمشغولی در ساندویجی اش در متل قو، بار دیگر به کانادا بازگشت. برای عقاب آسیا آرزوی سلامتی و موفقیت در هر جای جهان داریم.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)پولاد کیمیایی با یک سلفی در آن واحد هم عینک لوکس و ایرپاد های جدیدش را به رخ کشید، هم خودرو کروک رفیق اش را.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)عکس سه در چهارِ یک آبادانی.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)خوددرگیری های محمدحسن معجونی به روایت خودش. خوددرگیری هایی که تا به شبکه نسیم هم کشیده شده هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)امیر آقایی، از افتتاحیه یک منزل مد و فشن خبر داد. جناب آقایی رسما بعنوان مدل فعالیت می‌کنند و بازیگری به اولویت دوم ایشان تبدیل شده هست.عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سلفی کوروش سلیمانی و دخترکِ خوردنی اش مهرآفرین خانم. گزینه اسم برای فرزند را از کوروش یاد بگیرید و مشاهده نمایید که هیچ الزامی برای ختم شدن اسم کودک به الف وجود ندارد. درضمن می‌تواند “گندم” هم نباشد و قشنگ باشد!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)“نماز جمعه تایم”ِ سردار آزمون.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)تعرضِ علیرضا نبکبخت به کارتون های دوران کودکی ما.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)شاهرخ جان فرمانیه را یک کمی کوچک تر هم می زنی ما باورمان میشد بچه بالا شهر هستی.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)خشایار جان، داداش، داری اشتباه آرزو می کنی. این سالار عقیلی هست و تا آنجایی که خبر داریم در قید حیات هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)سلفی سیاوش مفیدی و خانواده عزیزش در حال ایرانگردی.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)لطفا ابهت کباب را با این سوسول بازی ها زیر سوال نبرید.عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)برای مثال قطعه هفتم از مجموعه عطر سوسن استاد علیرضا افتخاری را بخوان. به کاربرد سوراخ های رو ساقه طلایی فکر کن و به اتوبوس سرویس دختران دبیرستانی تیکه بیانداز «اگر جرأتش را داری».
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)دورهمی هنرمندان و بازیگرانِ مجموعه خاطره ساز “ساعت خوش”، پس از 23 سال! نصرالله رادش، آرش میراحمدی، امیرغفارمنش، سعید آقاخانی، مهرداد نظری، فاطمه هاشمی و معصومه کریمی. جای داود اسدی در این جمع بسیار خالیست. روحش شاد باشد.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)رضا گلزار در پخش مردمی فیلم “مادر قلب اتمی” که یکی از برترین بازی های خود را در آن به نمایش گذاشته هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)

عکس های بازیگران

جناب اشرف زاده این عکس مناسب عید نوروز هست، الکی آن را هدر نده شاید آن موقع فرصت نشد به آتلیه بروید.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)دورهمی حمید فرخ نژاد، سعید راد و سعید سهیلی در کافه ی پسرِ سعید سهیلی. کمدیِ دیگری در راه هست؟
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)غزل بانو.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)یکی از ده ها عکس مربوط به جشن عروسی باشکوه رضا قوچان نژاد و سروینا بیات در آمستردام که با حضور جمعی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد. میهمانانِ عزیزی که ما مجوز آوردن اسم هیچ کدام از انها را نداریم!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)پست مثلاً خلاقانه و احساسی نصرالله رادش که اکثر بنظر می‌رسد حاصل عدم آگاهی فرد درمورد چگونگی بهره گیری از اینستاگرام هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)خدارا شکر که عمل جراحی مغز بهنام صفوی با موفقیت کامل انجام شده هست و بهنام در روزهای ریکاوری و بهبودی به سر می برد. پروفسور سمیعی مغز بهنام را عمل کردند.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در کنسرتِ رضا یزدانی. قطعا نرگس از اینکه از این به بعد کنسرت های بیشتری را بدون بلیط خواهد رفت بسیار شاد هست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)جشن تولد خصوصیِ نیوشا و دوستانش در یک کافه. بگِ کادو اش را هم که ملاحظه می‌کنید و از قرار معلوم یک جواهر هست.عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)

عکس های بازیگران

سلفی عجیب ترلان پروانه. از آن پست هایی که ناگهان خون به مغز نمی‌رسد و آپلود می‌شود و ساعاتی بعد با تکرار “این چی بود دیگه گذاشتم” حذف می‌گردد. گرچه زمانی که دیگر دیر شده هست…
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)شبنم فرشادجو یک سفر سه روزه به کیش داشته با این سفر همه ی فالوئر هایش را دچار جراحت های سطحی و بعضاً عمیق کرده هست. یعنی برنامه کامل مسافرتش را به صورت ساعت به ساعت می توانی از صفحه اینستاگرام و استوری هایش جویا شوی.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)آرزوی سلامتی و روزِ خوش از جانب فرناز رهنما، بازیگر مفید تئاتر و تلویزیون، با این سلفی.عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)مهد کودکِ ملیِ ایران.عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)آزاده جان عکس مبارک هیچگونه رابطه معنایی با شعر درج شده از حضرت حافظ ندارد. می توانی آن را با شعری از سروش هیچکس تعویض کنی: سلمونی نرو با ما بد باش فقط می‌زنیم کله تو باشی حتی کچل! فرق از وسط فرق از بغل، قرمز هم مُده، می‌کنیم رنگم عوض!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)شرایط روحی و فیزیکی مجید خراط ها در این لحظه طوری نیست که بخواهد از جایش بلند شود. باید وی را در همان حالت ایزوله و پَکیج بندی کنند و به مکانی دور از عموم ببرند.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)بهداد سلیمی و سلین خانم در یک مرکز خرید. عکسهایی که همگی توسط مادر سلین ثبت می شود.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)عکسی نسبتاً قدیمی از علی دایی و دخترش نورا خانم در حال موتور سواری.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)الهه حصاری و مادرِ عزیزش. بله.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)نرگس آبیار و همسرش، میهمان گلاره عباسی و همسرش در یک رستوران بودند. به اتفاق رفیق روسشان آقا رستم!
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)مهدی مهدوی کیا در این لحظه تمام تلاشش را کرده که طوری نشان دهد که اصلا از اینکه کنار مورینیو ایستاده، ذوق زده نیست.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)

عکس های بازیگران

سلفی مفید های سینما در پشت صحنه “بمب” پروژه سینمایی پیمان معادی. در کنار لیلا حاتمی، مانی واقعی و همکار عزیزشان که این روزها سخت در حال کار میباشند. بیصبرانه منتظر به ثمر نشستنِ فیلم پیمان هستیم. مقاله امروز به انتهای خود رسید از اینکه در کنار ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم. روتان خوش.
عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس (285)

عکس های بازیگران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *