عکس های دیده نشده از آرایش دختران ایرانی

عکس های خفن از آرایش دختران ایرانی

ایران سالانه حدود ۲ میلیون دلار برای لوازم آرایش هزینه می‌کند. این در حالی‌ست که ایران بعد از عربستان صعودی، بزرگترین مصرف‌کننده در خاورمیانه است. سهم قابل‌توجه‌ای از لوازم آرایش، از راه غیرقانونی وارد ایران می‌شود. استفاده از لوازم آرایش در ایران از سن ۱۴ سالگی شروع می‌شود.

به تناسب ۱۴ میلیون دختر و زن ۱۵-۴۵ ساله در شهرهای بزرگ ایران سکونت دارند که درآمد ماهانه‌ی آنها به طور میانگین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار است. خرج کردن بیش از حد برای لوازم آرایش در ایران، به دلیل جمعیت بالای جوانان و شهرنشینان آن است. نیمی از جمعیت ایران زیر ۳۰ سال و ۶۵ درصد از کل جمعیت، ساکن شهرها هستند.
 این گزارش پدیده‌ی آرایش در میان دختران و زنان ایرانی را پوشش می‌دهد. موضوع این گزارش، زنان ۱۴ تا ۳۰ سال است که از طبقه‌های اجتماعی‌ اقتصادی متفاوت، انتخاب شده‌اند. آنها در شرایط مشابه، آرایش هر روزه، عکاسی شده‌اند. یک کیف لوازم آرایش، حاوی برخی از متعلقات خصوصی یک زن و گزینه‌هایی که می‌توانند نگاهی درونی یا برداشتی جایگزین از یک پرتره‌ی شخصی را پیشنهاد دهند.
منبع: لنزکالچر، منا هوبه‌فکر
           تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (6)
۱۸ ساله، پیش‌دانشگاهی ریاضی. او به تازگی آرایش می‌کند؛ باتوجه به اینکه مادرش آرایشگر است، هزینه‌ی کمی برای این کار می‌کند چون از لوازم مادرش استفاده می‌کند. © منا هوبه‌فکر
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (7)
۱۹ ساله، دانش آموز ریاشی پیش‌دانشگاهی. او در سن ۹ سالگی آرایش کردن را از شبکه‌های ماهواره‌ای یادگرفت. او معتقد است که آرایش دخترها را جذاب‌تر می‌کند. او هر ۳-۴ماه آرایشش را تغییر می‌دهد. © منا هوبه‌فکر
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (10)
۱۵ ساله. از ۱۳ سالگی آرایش می‌کند. اولین بار مادرش برای او یک رژلب خرید. متداول‌ترین خرید آرایشی او که هر دو ماه انجام می‌دهد، پنکیک است.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (11)
۲۳ ساله. دانشجوی اقتصاد. از ۱۶ سالگی آرایش می‌کند و ماهانه ۵۰ دلار برای لوازم آرایش هزینه می‌کند. با وجود اینکه بیکار است، سابقا ۳۵۰ دلار در ماه درآمد داشته. او فکر می‌کند یرندهای اورجینال در ایران به راحتی پیدا نمی‌شوند. به نظر او اگر یک روز یه طور اتفاقی آرایش نکند همه متوجه خواهند شد و مردم فکر می‌کنند که اتفاقی فتاده است.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (12)
۲۸ ساله، فارغ‌التحصیل گرافیک. روزانه دوبار آرایشش را تجدید می کند و ماهانه ۶۰ دلار برای لوازم آرایش خرج می‌کند. هیچ محدودیتی برای آرایش ندارد. تنها زمانی که برای ورزش می‌رود و یا وقتش کم است، آرایش نمی‌کند. او معتقد است آرایش کردن در جامعه بسیار معمول و آرایش نکردن غیرعادی‌ست.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (13)
۲۱ ساله، مهندس صنایع. آرایش را از ۱۵ سالگی شروع کرد. هر ماه ۳۵ دلار برای آرایش هزینه می‌کند که بیشترین خرید او خط چشم و ریمل است که هر دوماه تکرار می‌شود. او هیچ ترجیحی برای برند خاصی ندارد و فقط اینکه به صورتش بیاید، برایش کافی‌ست. او حتی در خانه هم آرایش دارد و این علاقمندی او را نشان می‌دهد.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (1)
۳۰ ساله، فارغ‌التحصیل نقاشی. وقتی ۱۵ ساله بود از لوازم آرایش مادرش استفاده می‌کرد. او بیشتر لوازم آرایش‌ خود را از ترکیه و سوئد می‌خرد. به جز تعداد محدودی که از ایران خریداری می‌کند و آن حدود ۵۰ دلار در ماه است. خرید لوازم آرایش بستگی به وضعیت اقتصادی او دارد و متغییر است.او خیلی دوست دارد به آینه نگاه کند و حتی جلو آینه درس می‌خواند.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (8)
۲۲ ساله، دانشجوی طراحی صنعتی. آرایش را از ۱۶ سالگی شروع کرد. او با آرایش احساس خوب و رضایتمندی دارد. او آرایش غلیظ در میان ایرانیان را جبرانی برای کمبود اعتماد به نفس و خودپذیری می‌داند. او معتقد است زن‌ها و دخترهای ایرانی ترجیح می‌دهند نقابی بر چهره داشته باشند و در واقع دروغ می‌گویند.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (2)
۲۹ ساله، دانشجوی آموزش فیزیکی. ۲تا ۳ بار در روز آرایش می‌کند. از ۱۶ سالگی آرایش می‌کند و ماهانه ۶۰ دلار برای آرایش خرج می‌کند. او با هیجان اشاره کرد که در روز چند باری به آینه نگاه می‌کند.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (3)
۲۲ ساله، فارغ‌التحصیل اقتصاد. از ۱۸ سالگی آرایش می‌کند. معمولا لوازم زیادی با خود همراه ندارد؛ با این حال چند گزینه هست اکثرا همراهش است.
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (9)
۲۷ ساله، فارغ‌التحصیل خبرنگاری؛ آرایشگر. ماهانه نزدیک ۳۰ دلار برای لوازم آرایش خرج می‌کند. این در حالی‌ست که او کار دائم ندارد و موقتا مشغول به کار است. درآمدش ماهانه ۲۵۰ دلار است. ممکن است برای چندماهی هیچ درآمدی نداشته باشد.
تصاویر آرایش دختران ایرانی تصاویر آرایش دختران ایرانی,آرایش ,دختر ایرانی,دختر
۲۲ ساله، دانشجوی معماری و معلم زبان انگلیسی. وقتی ۱۳ ساله بود با دیدن دختران فامیل که آرایش می‌کردند، به آرایش علاقه‌مند شد. او به ندرت لوازم آرایش می‌خرد ولی رژلب از لوازم آرایش محبوب اوست. درآمد ماهانه‌ی او ۲۰۰ دلار است و هر دوماه یک بار ۲۵ دلار برای لوازم آرایش هزینه می‌کند. او بارها به آینه نگاه می‌کند و خودش را جلو هر آینه و انعکاس پنجره‌ای می‌بیند. © منا هوبه‌فکر
تصاویر آرایش دختران ایرانی -iran16.com  (5)
۲۸ ساله، فارغ‌التحصیل عکاسی. اولین بار در ۱۷ سالگی آرایش کرد و سالانه حدود ۲۰۰ دلار برای لوازم آرایش خرج می‌کند. او معتقد است آرایش غلیظ بین زن‌ها و دختر‌های ایرانی، ابتدا فرهنگی و بعد پیامد جانبی بحث پوشش زنان است. این به یک مسئله‌ی فرهنگی تبدیل شده و زنان با یک بحران هویت مواجه هستند و دختران جوان را به آرایش غلیظ علاقه‌مند کرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *