عکس های داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان مشهور

عکس های داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان مشهور

عکس های داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان مشهور

“هیچ الزامی نیست که هر کجا آینه دیدید سلفی بگیرید” و “هیچ الزامی نیست که هر سلفی ای که گرفته اید را به اشتراک بگذارید”، دو گزاره ای که باید با فرهنگ سازی و تلاش مستمر برای چهره های نازنین مان خوب جا بیافتد. هم دغدغه های خودشان کم میشود، هم اعصاب و روان مخاطب آسوده شده و هم سِروِر های اینستاگرام نفسی راحت می کشند.

اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)ما که هیچ چیز جدیدی نمی بینیم، همان قند و عسلی است که قبلا بود.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)وقتی سر جلسه امتحان، متوجه صدای نفس های یک مورچه در راهروی دانشگاه می شوی و نمیتوانی تمرکز کنی.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)کلا همه لحظات زندگی و مایتعلقِ حیات مجید خراط ها با تیغ مأنوس شده است و تیغ برای مجید مثل آب برای ماهی است. اگر خدایی نکرده تیغ دم دستش نباشد، باز هم جای نگرانی نیست، چون سایر ادوات خودکشی را خوب میشناسد و شرمنده دوست و آشنا و هواداران اش نمی ماند.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)پستی که سارا عبدالملکی کاپیتان مصدوم تیم ملی راگبی بانوان کشورمان از قبل و بعد از آن سانحه و مصدومیت خود به اشتراک گذاشته است. خودت را ناراحت نکن سارا جان، شک نکن خیلی زود باز هم مثل گذشته قدم خواهی زد و این روز ها را به دفتر خاطرات خواهی سپرد. یا مَنِ إسمهُ دَواء و ذِکرِهُ شِفاء.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)مهدی جان به جای این جملات تکان دهنده و پست های طعنه دار، اندکی روی تمرینات و آمادگی ات تمرکز کن تا علیمنصور را مجاب کنی که به نیمکت نشینی ات خاتمه دهد. یا اینکه اخلاقت را خوب کنی، این مورد هم میتواند در فیکس شدن ات تاثیر گذار باشد! خلاصه هر کاری جز این پست ها به تغییر این وضع کمک خواهد کرد.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)پست پدرانه سعید شهروز برای پسرش که علاقه وافری به موسیقی دارد و انشاالله باز هم نام شهروز را سطح اول موسیقی خواهد آورد. خودِ سعید شهروز یکی از زیباترین صدا ها را درد، ولی افسوس که در رقابتی ناعادلانه با پاپ خوان های نسل بعدی اش، محو شد.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)بله. این هم یکی دیگر از ستاره های پاپ دهه گذشته که گویا این روز ها به شغل لبو فروشی روی آورده است!اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)هنرنمایی خاطره اسدی با جینگولک هایی که خیلی دوست دارند نقش پرده را بازی کنند، ولی فقط جلوی دست و پا را میگیرند. زیبایی خاصی هم ندارند و دلیل گرایش مردم به آن ها واقعاً جای سوال است!
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)
علیرضا جان قبل از اینکه موجب سقوط سهام نمک در بازار جهانی بورس شوی، سعی کن هنگام عکاسی مثل گارسون های رستوران های ایتالیاییِ سعادت آباد لباس نپوشی تا رویمان بشود بگوییم خواننده مملکت است! ممنون.

اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)نام: آرمان گرشاسبی

پیشه: روشنفکر است. (بعضی وقت ها صدای خود را در بینی می اندازد و “ماران توئی” میگوید و آلبوم پر میکند)اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)حامد جان حدادی و کوکای عزیزش در سرمای – 17 درجه ی چین.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)ماشاالله جناب عابدزاده خود را مثل این سایت های خبری وقف آگهی کرده است و همزمان با یک عکس، تبلیغاتِ کرم دست و صورت، دستکش دروازه بانی، آدامس نعنایی خروس نشان و جملات الهام بخشِ شهرداری نظیر” بخند تا دنیا به رویت بخندد” را عرضه میکند.  اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)با ریش و قیافه سید محمد موسوی کنار بیایم، یا سبیل سامورایی فرهاد قائمی هیچ جوره نمی توانم! خود را شبیه جوانی های وزیر اعظم در سریال جومونگ کرده است!
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)کمند امیرسلیمانی و ذوقِ اینستاگرامی بایت گردنبند جدیدش.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سلفی داریوش سلیمی با پوزیشنی که در بخش تزریقات درمانگاه ها و مراکز درمانی رایج است، در خانه مادری.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)هدی جان زین العابدین در حاشیه اکران خصوصی فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” ساخته ی ارزشمند حمیدرضا قربانی.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)شاگردنوازیِ استاد محمدعلی بهمنی با این پستی که پس از تماشای کنسرت سیامک عباسی گذاشت.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)واکنش سیامک عباسی پس از دیدن این پستِ استاد بهمنی.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سپیده خداوردی در حال بازدید از نمایشگاه 21، نمایشگاهی که نام آن از اختلال ژنتیکی تریزومی 21 و یا سندروم داون گرفته شده است و در آن تصاویر و آثاری مربوط به بیماران مبتلا به این اختلال دیده میشود. نمایشگاهی که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. آرزوی سلامتی داریم برای همه ی این کودکان ابدیِ نازنین و دوست داشتنی.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)استاد رکن الدین خسروی یکی از پیشگامان تئاتر مدرن و کارگردان صاحب سبک تئاتر کشورمان از بین ما رخت بست تا روزهای تلخ تئاتر ادامه دار باشد. استاد خسروی پایه گذار هنرهای دراماتیک ایران بودند. روحشان شاد.  اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)ستاره بانو اسکندری در ایوان شمس. مربوط به اکران خصوصی فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم”.  اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)و افتخاری که نصیب صادق زیباکلام شد.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سحر قریشی در نمایی از سریال “پیکسل” اثر در حال ساخت محمدحسین لطیفی. گویا سحر در این سکانس قرار است بانجی جامپینگ کند. ورزشی مهیج که در دنیای واقعی برای خانم ها ممنوع است و در آثار هنری و سریال ها، ایرادی ندارد. اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)یزدان فتوحی، یکی از خوب های کمدیِ رادیو و تلویزیون.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)رامین رضائیان، قربانی اصلی دعوای کی روش و برانکو که از بیچارگی خود را به کمردرد زده است، شب گذشته در کنار شهره لرستانی در حاشیه یک مراسم دیده شد. احتمالاً رفته تا آدرس یک فیزیوتراپ خوب را از خانم لرستانی بپرسد. اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)پذیرایی ویژه مهران مدیری از میهمان های عزیزش با نوشیدنیِ گوارا و در محیطی دل باز و نور گیر! طوری که بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند، به بقیه عزیزان هم توصیه کنند که این روز ها مزاحم مهران و فیلمش نشوند!اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)بار الها، نور خورشید را از چهره های ما نگیر!
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)نازنین بیاتی در حال سلفی گیری در یزد، بعد از پلان های فیلم “مادری”. از قاب آیفون نازنین مشخص است که “سبیل” یکی از فاکتور های اصلی او برای انتخابِ یار است.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)نازنین جان ببین این خوب است؟ مرد بسیار با اخلاق و اهل خانه و خانواده است. سبیل هم که به اندازه کافی دارد.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سلفی سمانه پاکدل، حسین سلیمانی و سایر همکارانِ سریال “همسایه ها” در یکی از رستوران های جاده کَن. عکسی که حاوی خبر خوبِ رسیدن این سریال به روزهای پایانیِ خودش است. بخاطر علاقه قلبی ای که به مهران غفوریان دارم تا این لحظه از سریالش چیزی نگفتم، فقط امیدوارم دیگر به فکر ساختن هیچ سریالی نیافتد!
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سلفی علی انصاریان و علی کریمی، دو یار قدیمی و خاطره ساز پرسپولیسی ها که پس از مدت ها دیداری با هم تازه کردند. موی برد پیت، عینک هری پاتر و ریشِ صدام حسین در هنگام بازداشت را اگر ترکیب کنی، می شود یک چیزی مثل قیافه این روز های علی انصاریان.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)بنده خدا استاد مشایخی آنقدر شایعه و اخبار دروغ پیرامون اش زیاد است، هر صبح که از خواب میشود با یک عکسِ یهویی در اینستاگرام حاضری میزند. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای ایشان.اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)چه اتفاق و یا اتفاقاتی برای یک هنرمند می افتد که به این نقطه میرسد که احساس می کند جوراب هایش برای مخاطب جذاب است؟! نظرتان چیست مریم معصومی را تحریم کرده و هیچ عکسِ دیگری از او نگذاریم؟!
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)واقعاً تمام شد؟! مگر ممکن است؟! ای بابا، تازه داشت جذاب میشد! من که منتظر بودم داستان سریال هر چه سریع تر وارد دهه هشتاد شود و ساسی مانکن را هم از شبکه یک نشان بدهند! حیف شد…
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)عکس یادگاری فاطمه گودرزی و پسرش در کنار زوج هنرمند و دوست داشتنیِ تئاتر، استاد محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپورِ عزیز.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سلفی مادر و پسریِ بابک جهانبخش و مادر عزیزش در حال گشت و گذار.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)عکس یادگاریِ زوج هنرمند یعنی اصغر همت و افسر اسدی به همراه پسرشان آقا هامون در کنار شهره لرستانی در یک رستوران سنتی.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)عمو رضا رویگری، شبِ امتحان درس عمومی دو واحدی ترم دو. متاسفانه تئوریک هیچی بلد نیست و فقط عملی بلد است، لذا نگران است که نتواند پاس کند.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)سلفی آینه ای فرناز رهنمای همیشه خندان، پیش از رفتن روی سن برای اجرا در نمایش “حادثه در ویشی”.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)نیکی کریمی از اتمام نقش آفرینی اش در سریال “سرزمین کهن” خبر داد. سریالی ساخته (بهتر است بگوییم بازساخته) کمال خان تبریزی که بیصبرانه منتظر پخش آن هستیم. خانم کریمی همچنان بر قوانین تحول و تغییراتِ منوط به گذر زمان پایبند است؛ قوانینی منطبق بر اصول قالی های کرمان.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)پیمان جان معادی و همسر عزیزش هم در اکران خصوصی “خانه ای در خیابان چهل و یکم” حضور داشتند.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)آخرین تلاش های رامبد برای نجات خندوانه مریض احوال اش در روزهای سخت بدون جناب خان. تلاشی که نتیجه ای نخواهد داشت.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)

اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)هادی ساعی با این عکس تولد پسر عزیزش را تبریک گفت و از خداوند بابت این هدیه قشنگ، تشکر کرد. مطلب امروز هم به پایان رسید. ممنون از همراهی تان.
اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *