عکس های نیمه برهنه و آزار و اذیت دختران در آتلیه

8ccf849734993abe369360d16d2623283991

عکس های نیمه برهنه و آزار و اذیت دختران در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

دختران نوجوان و جوان وقتی در فضای مجازی پیشنهاد مدلینگ را دریافت می کردند نمی دانستند در آتلیه های زیرزمینی هدف تجاوز قرار می گیرند.
سرهنگ علی نیک‌نفس، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس Police فتا با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام مجرمان سایبری نیفتند، خاطرنشان کرد: مجرمان سایبری با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و انتخاب برخی چهره‌های زیبا به آن ها پیشنهاد مدلینگ و مدل شدن در نشریات داخلی یا خارجی را می‌دهند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با بیان اینکه شگرد این مجرمان به اینگونه است که از کاربران می‌خواهند چندین عکس به صورت مدل‌های خارجی تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار دهند تا برای کارشناسان این امر ارسال کنند، گفت: در گام بعدی با ادعای اینکه تصاویر ارسالی از نظر کارشناسان امر کیفیت و ژست مناسب را نداشته از کاربران می‌خواهند تا در آتلیه آن ها اقدام به تهیه عکس می کنند.
وی افزود: در این مرحله با اخذ هزینه‌های عکاسی گزاف از کاربران آن ها را به آتلیه‌های پرت و گمنامی می‌برند که اجاره‌ای هستند و با تصویربرداری غیرمتعارف از کاربران به شکل‌های مستهجن، مورد سوء‌استفاده و آزار قرار می‌گیرند و تهدید می‌شوند که در صورت شکایت عکس‌های آن ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می‌شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کاربران شبکه‌های اجتماعی باید مراقب باشند تا در دام چنین مجرمانی نیفتند، گفت: به هیچ عنوان به این دست پیام‌ها توجه نکنند و فریب آنها را نخورند. چرا که مدل شدنی در کار نیست و این شگردی برای اخاذی‌های مالی و سوء استفاده ‌های جنسی از قربانیان است.
نیک نفس با بیان اینکه کاربران در انتشار عکس‌های خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دقت کنند، افزود: حفظ حریم خصوصی در گام اول با خود کاربران است و آن ها هستند که باید مرزهای حریم خصوصی خود در فضای مجازی را تعیین نمایند و هنگامی که آن ها حد و مرزی برای خود تعیین نمی‌ کنند شاهد آن هستیم که از سوی مزاحمان سایبری یا مجرمان سایبری مورد سوء استفاده یا اذیت و آزار قرار می‌گیرند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با بیان اینکه پرونده‌هایی در پلیس فتا در این خصوص وجود دارد، گفت: حتی دستگیری و مجازات این مجرمان نمی‌تواند باعث بازگشت آبرو و حیثیت قربانیان گردد و پیامدهای این دست جرائم تا سال‌ها ادامه دارد. لذا کاربران و خانواده‌ها باید بسیار مراقب باشند تا در دام این چنین مجرمانی نیفتند.
نیک‌نفس گفت: هموطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش آموزش مراجعه نمایند. همچنین در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *